kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Hele tak tos toho zas tak moc nevymenil ne?
Vyfuky delaj hodne, kola, kotouče, brzdy, baterka, prepakovani, stupacky spolujezdce, blatnik v karbonu, orezanej a prevrtanej podsedlak, misto plastu, sedacky spolujezdce a zámku je ta karbonova prdel, 520retezovka, vyhozeny různy blbosti jako klapky v airboxu, misto origo zadního odpruzeni (rotační tlumic a pruzici jednotka) je konvenční tlumic bitubo. Tlumic rizeni je lehčí nez origo. A to jsem zatim nezačal nahrazovat ocelové veci (srouby) titanem a duralem
Jen ta baterka dela asi 3kg rozdíl, retezovka skoro 2kg... na kolech je to asi 3kg... staci ubrat malo, ale z každého dílu
Kolik vážej ty kola? Ze zvědavosti, jak moc velký sračky na agustě mám. Oproti brembo superlight na čtyrhrnku jsou olověný.
Taky bych potřeboval pár kilo shodit, ale spíš z pilota než z motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Kolik vážej ty kola? Ze zvědavosti, jak moc velký sračky na agustě mám. Oproti brembo superlight na čtyrhrnku jsou olověný.
Taky bych potřeboval pár kilo shodit, ale spíš z pilota než z motorky
3,5kg predni, 5,1kg zadni - teda to maji OZ, ty rusky co tam mam jsou údajně asi jeste o 100g lehčí.
Rsv4 kovaky maj 3kg/4,7kg