paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.10.2020 v 08:45 | Nahoru | #1
assassin> dokud to nezkusim tak to nezjistim ale spousta motardů jsou z exc a pochybuju že na tom má každej krosovej podvozek... Neuměl bys prosimtě sehnat redukci na radiální třmen? Já mám zatim předběžně domluvenou na ten sériovej, ale k tomu jsem skeptickej zase já

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.10.2020 v 08:53 | Nahoru | #2

Johnny83 píše: assassin> dokud to nezkusim tak to nezjistim ale spousta motardů jsou z exc a pochybuju že na tom má každej krosovej podvozek... Neuměl bys prosimtě sehnat redukci na radiální třmen? Já mám zatim předběžně domluvenou na ten sériovej, ale k tomu jsem skeptickej zase já



mam za to ze mas patku stejnou jako ja, tzn redukci bys mohl mit stejnou jako ja. ja byl linej to omerovat - vzal jsem ji z nemecka, vychazi to nekde Mezi 2500,- a 3tis

jsou dve roztece radialnich brzdicu - 100mm a 108mm … evropske stroje mivaji casto 100mm a japonci 108mm … ale neni to pravidlo.
ja mam trmen 100mm kupoval jsem to tak protoze jsem chtel aby sel trmen primo prehodit na FS450 ktere ma uz primo radialni patky, ale vetsina lidi na zavodech jezdi ty bremba v 108mm verzi…
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist