paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.9.2020 v 08:11 | Nahoru | #1

t_freedom píše: FiZzeR> hele, já to nemyslím nějak zle, ale když takový dýchánek ventilů a pístů uspořádáš, tak většinou zbydou ještě 2 sady, mě by logicky napadlo, že by právě mely bejt. Ale je to spíš tím, že těch motorů je i proti Brutale 800 míň, co?
Mě ta 8kule docela překvapila, jak to jede... Ale je fakt, že ten motor je lačnej po otáčkách a i tam dobře zní.
Takže si to každej asi užívá, dokud si ty ventily a písty neřeknou, že si dají matinee...

Jinak, nevím jestli se k tobě dostalo... Jak sem s vás statečně s SSem držel(tzn full gas neustále a kolem 6-7trpm-čti maxima) tak mi na kruháči v Tanvaldu bliklo mazání... A byl jsem pod minimem... Takže, si za těch 250km vzala tak 0.5l oleje (ale od výměny kruhů jsem za 3000km dolejval asi 3-4dcl) Jen trnu hrůzou jestli jsem ty stěráky v tom tempu s vámi zase neztrhl.



To máš za ten zip

Je fakt že mně to taky páplo, to ráno jsem dolejval a večer zas. Ale u mě to bylo půl deci na těch asi 400 km. Obvykle to bere půl deci na tysýc, nevim co bylo jinak, žádnou mega kudlu jsme nejeli, na jihu to musím ždímat víc.

Každopádně nešlo si nevšimnout, že eseso smrdí jak čert, když jsem se nalepil aby bylo na gopro něco vidět, slzely mi z toho oči

Naposledy editováno 16.09.2020 08:14:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.9.2020 v 09:05 | Nahoru | #2
FiZzeR> ...atak jako nejela se nějaká hrozná kudla... ale uvědom si, že vy zatáhnete ve středních a máte tam furt o 20% výkonu víc než SSo ve špici ...
Teplota oleje neustále 110°C a víc... otáčky neustále na 6trpm a víc... takže to asi mělo tendenci něco papat.

Jinak Monster má 77tkm a olej nežere ať se s ním jezdí jak chce... ale je to voda... u vduchovek u všech si to při "palbě" něco vezme...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist