kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Vzhledem k zvláštní zálibě těchdle motorů v pořádání setkání ventilů s pístama je prakticky nemožný ty díly sehnat použitý (ale to i na tu mou, měl jsem nakonec docela kliku že jsem sehnal) a skládat to z novejch je mega petelice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Mě ta 8kule docela překvapila, jak to jede... Ale je fakt, že ten motor je lačnej po otáčkách a i tam dobře zní.
Takže si to každej asi užívá, dokud si ty ventily a písty neřeknou, že si dají matinee...
Jinak, nevím jestli se k tobě dostalo... Jak sem s vás statečně s SSem držel(tzn full gas neustále a kolem 6-7trpm-čti maxima) tak mi na kruháči v Tanvaldu bliklo mazání... A byl jsem pod minimem... Takže, si za těch 250km vzala tak 0.5l oleje (ale od výměny kruhů jsem za 3000km dolejval asi 3-4dcl) Jen trnu hrůzou jestli jsem ty stěráky v tom tempu s vámi zase neztrhl.