kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Né, ochranu proti tomu, aby to shořelo jak papírovej čert když dechne regl. Stejně tam musí něco takovýho bejt, když většina čidel a spol funguje na 5V, ne?
e.: a občas se tady na fóru najde někdo, komu se povede tu baterku přepólovat, obvykle to jen přepálí pojistku. Tak nevím.
ochrana proti prepeti pri odeslem altiku je baterka - ta chvili dokaze odolavat. tady zafungovala - zjistilo se, ze baterku to odkouri a je to tim, ze to prebiji. jenze tady se clovek snazi tu ochranu ignorovat a jezdit vesele dal se zavadou, jakou ochranu si predstavujes na tohle?
V jednotce je samo 65V stabilizator, ale jako kazda polovodicova soucastka - ma nejake pracovni napeti, kdyz do stabilizatoru kterej je delanej na 12V a ma treba 24V rezervu pustis 100V tak to proste neda.
assassin píše: ochrana proti prepeti pri odeslem altiku je baterka - ta chvili dokaze odolavat. tady zafungovala - zjistilo se, ze baterku to odkouri a je to tim, ze to prebiji. jenze tady se clovek snazi tu ochranu ignorovat a jezdit vesele dal se zavadou, jakou ochranu si predstavujes na tohle?
V jednotce je samo 65V stabilizator, ale jako kazda polovodicova soucastka - ma nejake pracovni napeti, kdyz do stabilizatoru kterej je delanej na 12V a ma treba 24V rezervu pustis 100V tak to proste neda.
Tak vidiš že to je blbuvzdorný Jak dlouho to dokáže vzdorovat náporu blbosti je druhá otázka, no