kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Tu 701 i s rizikem,ze to může bejt každou chvíli přidřený jo?
Kontroloval bych olej a bylo by to v cajku, navíc na enduru žádnej hrot do omezovače, takže pohoda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: Kontroloval bych olej a bylo by to v cajku, navíc na enduru žádnej hrot do omezovače, takže pohoda
To bys asi musel a jestli by to neznamenalo nic jinyho ,taky pohodě.Otazkou zůstává,jestli už by nebylo lepší pořídit 790 ADV R na stejnou zábavu,nebo do lesa nějakou už lehkou 300-450ku ,bo tahle mrda je na jedno těžká a na druhý taky otravná....i když ne ze by mě taky nenapadlo,ze bych potřeboval přesně tohle...