kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Těžkej ingot je dneska 90% nahatý konfekce 1000+. Třeba zetka od kawy jsou vypasený jak nikdy a i u zbytku je malej zázrak když se vejdou pod dva metráky.
Vibrující - možná, záleží na tom co je to za motor. Asijský čopry s kterejma jsem měl tu čest měly jedno společný - minimální vibrace.
Nejedoucí - nejede nic. Nepotkal jsem motorku u který bych si řekl "hm, tenhle motor fakt jede". Možná tak moje rudý peklo blahé paměti, ale až tak od 10k vejš = na okresce se tam nedostaneš. Nie, radšej krouťák.
Neohrabanej záleží na geometrii motorky, když to uděláš dobře, tak místo neohrabaný motorky budeš mít úplně docela ohrabanou.
Nebrzdící - viz kapitola hmotnost.
Já na tom taky nikdy nejel, ale myslím že by mě to mohlo bavit. Když ex koupila malý virágo od radara, dobře jsem si na něm zablbnul a s usoplenejma 35kW nebo kolik to má jsem v zatáčkách v klidu stíhal sportům (A kdo zná radara, ví jak na tom jezdil.)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Pro někoho to třeba zábavný může být, to nezpochybňuju, mě to ale žádný smysl nedává.