paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

24.8.2020 v 16:50 | Nahoru | #1
t_freedom> Jo, to za A musím ještě promyslet jak provedu a za B se na S4R musí jet jenom do 6000, kdy je výtlak motorů cca srovnatelný. Je jasný, že když tam pak vletí o nějakých 50 koní víc, tak ty nároky na stabilitu jsou větší, taky když lítáš kolem vás ty otevřený silnice čtyřka, pětka v náklonu... Já zase jezdím většinou cesty adekvátní k tomu výkonu, zatáčky dvojka, trojka, občas malý okruh a dost město, a tam všude to chci mít hravější prostě no

Edit: BTW vyřešil jsi nějak ty rychlospony na čerpadlo z nádrže? Dneska ráno mi to zase vychcalo, což je letos už asi po třetí (ano kkt, jsem měl nahoře nádrž a nezkontroloval to )

Naposledy editováno 24.08.2020 16:51:29

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.8.2020 v 09:43 | Nahoru | #2

z.a.j.o.c.h píše: t_freedom> Jo, to za A musím ještě promyslet jak provedu a za B se na S4R musí jet jenom do 6000, kdy je výtlak motorů cca srovnatelný. Je jasný, že když tam pak vletí o nějakých 50 koní víc, tak ty nároky na stabilitu jsou větší, taky když lítáš kolem vás ty otevřený silnice čtyřka, pětka v náklonu... Já zase jezdím většinou cesty adekvátní k tomu výkonu, zatáčky dvojka, trojka, občas malý okruh a dost město, a tam všude to chci mít hravější prostě no

Edit: BTW vyřešil jsi nějak ty rychlospony na čerpadlo z nádrže? Dneska ráno mi to zase vychcalo, což je letos už asi po třetí (ano kkt, jsem měl nahoře nádrž a nezkontroloval to )



To bude mozna taky dost dulezita poznamka. Je fakt, ze muj monstr sice leti dve kila taky jako nic a trojku pri sportovni jizde radim na sto sedesati, ale ja to nemam rad. Jezdim hlavne trasy v Moravskym krasu, kde je zatacka za zatackou a kvedlam furt 1,2,1,2,1...vyjimecne na rovince za 3.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist