kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: Moto je připravená na prodejně, čekám na mail se zelenou kartou. Nechce se mi půjčovat vozejk, když to můžem přivézt po ose těch pár kiláků ze Slavkova do Brna.
ok to chápu, a máte 701 asi že
cenovka je kolik cca ? A je to i v nějakým coloru? Nebo jen šeďka?
Zajímalo by mně zda se to dá jezdit a na delší tratě cca 500km za den
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: ok to chápu, a máte 701 asi že
cenovka je kolik cca ? A je to i v nějakým coloru? Nebo jen šeďka?
Zajímalo by mně zda se to dá jezdit a na delší tratě cca 500km za den
Jasny 701. Tu menší variantu jsme ani netestovali. Cenovka je právě teď velmi atraktivní, protože vyšla nová verze "Style" a ta stará se vyprodává. Dokonce nám nabízel testovačku s akrapem a se třema tisící kilometrů za necelých sto devadesát, ale nová je nová.
¨
Cestování nevím. Jeli jsme na tom asi sto kiláků a vůbec jsem nevnímal takový ty neduhy jednoválců, krom těch vibrací v sedmi. Ale to nejsou cestovní otáčky. Ono to hlavně asi bude otravný kvůli bagáži. Není tam kam dát. A taky ta absence větrné ochrany. Ale Huska i Puig nabízí nějaký štítky. Na cesty by to asi byla nutnost.
Naposledy editováno 14.08.2020 16:16:09