paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

27.4.2020 v 20:40 | Nahoru | #1

Attim píše: 2,72 kg přední
4,06 kg zadní normoš
2,8 kg zadní na jednoramennou kyvku



Alu kovany co je na rsv4 ma 3kg, zadni 4,7kg
Kola s loziskama a zadni s unasecem rozety.

To uz neni tak velkej rozdíl.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

27.4.2020 v 21:44 | Nahoru | #2

assassin píše: Alu kovany co je na rsv4 ma 3kg, zadni 4,7kg
Kola s loziskama a zadni s unasecem rozety.

To uz neni tak velkej rozdíl.



Ale nejsou karbonový. A to se počítá
Jasně, že tam musí být nějaká hmota a dostat se výrazně níž už asi bude problém.
Pro zajímavost - Koenigsegg karbonový kola co byly na One:1 konceptu vážily někde pod 6kg - a to byly 10x19. Takže by to možná i šlo udělat lehčí

Naposledy editováno 27.04.2020 21:51:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

28.4.2020 v 00:09 | Nahoru | #3

assassin píše: Alu kovany co je na rsv4 ma 3kg, zadni 4,7kg
Kola s loziskama a zadni s unasecem rozety.

To uz neni tak velkej rozdíl.


To je až divný. Aby oem hliníky byly takhle lehký...To snad nemají ani hořčíky závodní specifikace (hmotnost neznám).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist