paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.4.2020 v 12:36 | Nahoru | #1
Zdar experti . Je nějakej zásadní rozdíl u Brutale RR 2010 vs 2014? krom nějakýho drobnýho designu?

Známej zvažuje tuhle 1090 RR

Případně nějaký reference na prodejce?

Naposledy editováno 21.04.2020 12:38:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2020 v 12:48 | Nahoru | #2

Parker1 píše: Zdar experti . Je nějakej zásadní rozdíl u Brutale RR 2010 vs 2014? krom nějakýho drobnýho designu?

Známej zvažuje tuhle 1090 RR

Případně nějaký reference na prodejce?



Predface RRo ma 144 koni, 112 kroutak, takze jako obyc brutale po faceliftu. Chybi ABS, jiny zadni svetlo, barva budiku je oranzova, jinej stitek atd.
Co se tyce prodejce, kouknul bych se jinde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2020 v 13:20 | Nahoru | #3

Parker1 píše: Zdar experti . Je nějakej zásadní rozdíl u Brutale RR 2010 vs 2014? krom nějakýho drobnýho designu?

Známej zvažuje tuhle 1090 RR

Případně nějaký reference na prodejce?



jinak změny nejsou jen designový, někde v průběhu přešli na eldor elektroniku, s tím souvisí jiný naladění motoru co píše petta, ale papírový čísla o tom moc neřeknou. Obecně se tvrdí, že starší - černej motor - jsou naladěný na krouťák a srandu, a stříbrný že jenom honí papírový hodnoty a fskutečnosťy jede hůř (proto prej přidali zub na rozetě, aby to nebylo tak markantní )
Uložení letmáče a "přídavnou řídící jednotku" (populární spu) už to má upgradovaný, nicméně spoustu bolestí si to nese ze starších čtyřválců - namátkou vodní pumpa, loupající se nitridace vaček praskající pružinka aretace řazení, pádlovej unašeč rozety stojí za vyližprdel, různý elektrický čidlo šotky apod. Btw chodí sem i jeden, co si koupil osmikilo aby měl na čem jezdit když je "velká" brutale po servisech

(a nechytejte mě za slovo, encyklopedii v hlavě nenosím, jen papouškuju co jsem průběžně pochytil a leccos zas vypustil, všechno se dá najít na mvagusta.net)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist