paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.4.2020 v 14:19 | Nahoru | #1
zmulin,strakon,petta> Jel jsem na tom hned po SF a fakt to jede víc Ale je to takový kultivovanější,ta motorka je u toho stabilní a klidná,hodně dobrý,fakt. A sranda je 20 stupňů kontroly trakce,ale absence ABS

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.4.2020 v 15:29 | Nahoru | #2

JollyJoker píše: zmulin,strakon,petta> Jel jsem na tom hned po SF a fakt to jede víc Ale je to takový kultivovanější,ta motorka je u toho stabilní a klidná,hodně dobrý,fakt. A sranda je 20 stupňů kontroly trakce,ale absence ABS



To je jak SF, bez abs, ale TC. I kdyz TC na SF je uplne nahovno. 30 koni navic musi byt znat. Tenkrat jsem na nej koukal, ale kdo by to servisoval?
Vcera jsem koukal na Haydena na HYM 821 SP a uplne se mi po ty masine zastesklo. Zadny peklo, ale na okruhu na SK to bylo super. Vsude plnej beze strachu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.4.2020 v 19:50 | Nahoru | #3
JollyJoker> Hae a jak je to velký oproti sf a nestaví se to zpátky do roviny na brzdach z náklonu ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist