paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.4.2020 v 22:17 | Nahoru | #1

dewwil píše: nejhorší na tom je, že já tam fouknul vidle z R1 RN09 i se třmeny a od té chvíle není třeba tlumič řízení, zadní gumu místo placky 190/50ZR17 dal 180/60ZR17 a zase je to hned hravější, řidítka WalterMoto-širší a níž položený, radiální pumpa z RSV s monobloky z R1 03 s hadicemi od Hel - když teď šáhnu na páčku novějších i starších Moto tak jak když mačkám bahno, prostě já brzdím fest na 0,5cm, pecka... Úprava spojky pro lepší záběr, řetězová 525 RK, kolečka SuperSprox, přepákování, hadice Samco Sport, jiná přední kapotáž (v jednom kuse, lamino), hydraulická spojka z TL1000R, demontován Pair systém, upraven airbox - bez SRAD klapky s filtrem PiperCross, závodní expanzka a další píčovinky, takže pokud chce někdo takhle blbnout tak Origo nepotřebuje, protože do toho narve nesmysl, ale má zas o "něco lepší" moto svým úsilím a někdy i odvahou A ve finále by za to co do toho někteří nasypali měli stroj co funguje i z výroby, ale to není pro nás to pravý, koupit něco kam mrdneš vejfuck, max nějaký karbon a konec a už není pomalu kam dál jít ve vylepšení jízdních vlastností, protože už je to prostě skoro dokonalý.... To mi připomělo, že potřebuji ještě lehký kola



(reakce na) Milovníci Italských krásek

9.4.2020 v 22:24 | Nahoru | #2

Ďuričko píše:

čemu se tlemíš? Koukej sebrat pár drobnejch a kup ho zase
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist