kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: právě jsem do nedávna o ničem takovym vůbec nevěděl, pak se to tu řešilo, pak jsem zjistil, že to mám na motorce a jal se to radši zkontrolovat, no a výsledek mě nemile překvapil... kontrolka nic nehlásila, otázka je, jestli třeba neproblikávala v Sosnový v náklonech když jsem byl zrovna vylezlej z motorky a brousil loket o dráhu
Ne.
Oddělený mazání má zpravidla dvojitý čerpadlo, všechno co steče do vany hnedka cpe do nádobky, a mazací okruh se krmí z té nádobky (v které se nachází třeba půlka celkový olejový náplně). Nevim kolik má 390 náplň a neřekls, jestli to vzalo tři deci od výměny nebo tři deci jsi dolil aby to šlo aspoň nad minimum, ale i kdyby to byly tři deci pod minimem, nemůže to udělat nic.
FiZzeR píše: Ne.
Oddělený mazání má zpravidla dvojitý čerpadlo, všechno co steče do vany hnedka cpe do nádobky, a mazací okruh se krmí z té nádobky (v které se nachází třeba půlka celkový olejový náplně). Nevim kolik má 390 náplň a neřekls, jestli to vzalo tři deci od výměny nebo tři deci jsi dolil aby to šlo aspoň nad minimum, ale i kdyby to byly tři deci pod minimem, nemůže to udělat nic.
ok, díky, trochu jsi mě uklidnil... celkem je tam tuším 1,7, takže mi i ty blbý tři decky přišly jako docela velkej podíl, ale když jsem si byl pro stáčenej olej, servisák mi taky říkal, že by to v tomhle případě mělo bejt ok...