kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Attim> Nevím, nejel jsem na něm. Myslel jsem to spíš v kontextu, že když mi vydrží celej rok a bude mi pořád takhle vyhovovat jako teď (což předpokládám), tak nebudu mít potřebu měnit za jiné moto. Ale jelikož jak píšeš 'nová je dycky lepší' a abych vlastně vyměnil a přesto zároveň nevyměnil, tak to je takovej můj předběžnej plán . Už jsem si jí i nakonfiguroval
Rozumím Ale ten 1250 motor s proměnným časováním může být ten důvod, rozhodně bych to zkusil jak moc je poznat rozdíl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Rozumím Ale ten 1250 motor s proměnným časováním může být ten důvod, rozhodně bych to zkusil jak moc je poznat rozdíl.
No a proto na to vyzkoušení tak nepospíchám, aby to potom nedopadlo tak jak psal Strakoň . Plán je až na příští rok.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Rozumím Ale ten 1250 motor s proměnným časováním může být ten důvod, rozhodně bych to zkusil jak moc je poznat rozdíl.
125 A 145 nm je rozdíl a nejen ma papíře 1250 jede fakt líp