globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2023 v 09:54 | Nahoru | #183691

cibus píše: P_B> Pojď s barvou ven. Hnědá?



Bóbika

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2023 v 09:54 | Nahoru | #183692

assassin píše: Tak to na tom ohlins delanej na taiwanu nebo v thajsku nebude zasadne jinak ne?



Vim já. To víš všecko Ty.
Ale nemyslím si že jsou Italský motorky a jejich tlumení konstruovaný na hmotnosti 2xŽmulda a bagáž

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2023 v 09:55 | Nahoru | #183693

t_freedom píše: ..ano, každé ráno... někdy více do žluta



2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2023 v 09:55 | Nahoru | #183694

zmulin píše: Hmm,já se o to nikdy nijak extra nezajímal a když bylo potřeba,tak na mejch to rozebrat šlo.Bych tohle tipnul max na tlumič řízení.To než platit takovejhle větší zásah,tak už je skoro stejně drahej novej ..


Oni to umí udělat za cca 3000,- i s tím řezáním (bez pružiny).

Jestliže rozebiratelný není (na vstupu pístnice do těla tlumiče není víko), je třeba odříznout víko a vytvořit závitovou matici (čímž se tlumič stane rozebiratelným pro případné pozdější opravy). V tomto případě je základní cena o něco vyšší a to cca 3 090,- Kč.



Repas Ohlinse byl za 5100,- (bez pružiny).

Naposledy editováno 23.02.2023 10:01:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2023 v 09:59 | Nahoru | #183695
zmulin> repase toho mého zadního tlumiče cca. 6.500 Kč. moto najeto 28000 r.v. 2003 /org tlumič/ v současné době pružina patrně ko vydává příšerné zvuky a houpá se to jak na lodi dále nereaguje štelování tuhosti + koroze proto výměna dle mého názoru raději připlatím cca. 11000 + 6.500 až 7.500 repas za nový kvalitnější než repas / rozebrání uříznutí a výměna poškozených částí / i opravář Čadek říkal že zadek je zralý na výměnu předek kontroloval a ten je super vypadá že byla u předku měněna pružina a přední tlumič .

https://www.propilot...s-ohlins-suspension/
https://www.ebay.com/itm/122010069995
https://www.mecadata...100-s-1999-2005.html

cena za zadní cca. 32. 000 - 40.000 Kč.

Naposledy editováno 23.02.2023 10:42:25

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2023 v 10:24 | Nahoru | #183696
Koudy01> Tak to sem čekal víc

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

23.2.2023 v 13:50 | Nahoru | #183697
nijak erudovaná, ale trošku od tlumičového oleje umaštěná odpoveď..
půlka lidí co u mne bere Wilbersy, ať emulzáky, Competitiony s dusíkem vedle, nebo prerábka Esy na Wilbers se zachováním funkce čudlíků má za sebou Procházku, Buráňa apod. (rozuměj repas nerepasovatelného..)
Já ty chlapy nijak nesnižuju, mají za sebou víc tlumičů, jak já, ale je to rpostě udělané "nějak", a ne dobře.
je to jen oddálení výměny za pořádný repasovatelný tlumič a nejvíc Ti to budou doporučovat chlapi co si ho čerstvě dovezli, aby si to víc obhájili.
Někomu se to vyblije za tisíc, někomu za 10tkm ale každému výrazně dřív, než u nového, nebo zrepasovaného repasovatelného tlumiče.
Já už x lidí poslal za Vangelasem, má zkušeností víc, než já, ale hlavně díly na značky, které nevedu.
A než si srát do huby, to raděj pošlu chlapa tam, kde se mu dostane rozumného jednání.
Pak je taky rozdíl top stroj v top rukách, kde se už vymýšlí, v porovnáním s motorkou ježděnou po cestě turistickým tempem (byť s pocitem vlastní enormní rychlosti).
Další věc u výběru je mít po ruce někoho, kdo Ti to oservisuje.
Ne, že by na tom bylo kdovíco, ale ne každá firma dodá díly na blbý servis komukoliv.
Cpát Jardovi tlumič s dusíkem mimo, kompresema apod. je blbost.
Takže emulzák s nastavitelným odskokem, a když moc tak hydraulikou na předpětí, bo u boxerů je k maticím přístup jak k penězům.
A v tuté třídě jsou ty tlumiče srovnatelné.
Je fuk zda Hyperpro, YSS, Ohlins, nebo Wilbers, přes menší odchylky je to všude stejné.
ALE, jde taky o vývoj, servisní zázemí, záruku (u Wilbersu 5let), no a u Wilbersu tlumič dělaný každému jednomu člověku na míru.
Takže tak.

Naposledy editováno 23.02.2023 13:51:47

Milovníci Italských krásek

23.2.2023 v 13:56 | Nahoru | #183698

půlka lidí co u mne bere Wilbersy, ať emulzáky, Competitiony s dusíkem vedle, nebo prerábka Esy na Wilbers se zachováním funkce čudlíků má za sebou Procházku, Buráňa apod. (rozuměj repas nerepasovatelného..)
Já ty chlapy nijak nesnižuju, mají za sebou víc tlumičů, jak já, ale je to rpostě udělané "nějak", a ne dobře.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2023 v 13:56 | Nahoru | #183699
Lazyfucker> ...hele . on umí psát česky...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2023 v 14:29 | Nahoru | #183700

t_freedom píše: Lazyfucker> ...hele . on umí psát česky...


První, co mě zaujalo. Forma sdělení zastínila jeho obsah...

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

23.2.2023 v 14:34 | Nahoru | #183701
Letos se těch nejetých italek jaksi vyrojilo...... a to je teprve únor

https://motorky.bazo...ucati-mh900e-0km.php

Naposledy editováno 23.02.2023 14:34:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2023 v 14:44 | Nahoru | #183702

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2023 v 14:52 | Nahoru | #183703

PlusOne píše: Letos se těch nejetých italek jaksi vyrojilo...... a to je teprve únor

https://motorky.bazo...ucati-mh900e-0km.php



ještě že mě MHčko vůbec nedělá... za mě je to strašlivě, ale obrovsky ošklivý... ...jinak ale hezky udrženej stroj...asi

Naposledy editováno 23.02.2023 14:53:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2023 v 15:05 | Nahoru | #183704

zmulin píše: Ivos> Ivosi,píšeš to jako kdyby origo tlumič nezvladal žádnou váhu…



Po sto letech a skoro 30ti tisících kilometrech, už určitě nee.
Když si to pak spočítáš,tak proti repasi ten NOVÝ NA VÁHU V KRÁSNÉ BARVĚ BUDE DĚLAT a teď pozor : TAKY RADOST!!!!A prostě nový jiný tlumič je k SERVISOVÁNÍ VYROBEN Hotovo.
A opakovačka : Jarda NEMÁ 85 kg

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2023 v 15:07 | Nahoru | #183705
Ivos> Takže nepochopil...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2023 v 15:16 | Nahoru | #183706

DrDNA01 píše: mimochodem Ivošku.... já něco víííím... ale nepovííím..



Hnědá? ?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2023 v 15:16 | Nahoru | #183707

zmulin píše: DrDNA01> Já myslel jenom rozebrat,vyměnit a složit.Žádný řezání atd



Jenže tohle u BMW nejde

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2023 v 15:19 | Nahoru | #183708

Koudy01 píše: Repas Ohlinse byl za 5100,- (bez pružiny).



Takže cca 9000 Kč komplet

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2023 v 15:31 | Nahoru | #183709

jardakovarik píše: zmulin> repase toho mého zadního tlumiče cca. 6.500 Kč. moto najeto 28000 r.v. 2003 /org tlumič/ v současné době pružina patrně ko vydává příšerné zvuky a houpá se to jak na lodi dále nereaguje štelování tuhosti + koroze proto výměna dle mého názoru raději připlatím cca. 11000 + 6.500 až 7.500 repas za nový kvalitnější než repas / rozebrání uříznutí a výměna poškozených částí / i opravář Čadek říkal že zadek je zralý na výměnu předek kontroloval a ten je super vypadá že byla u předku měněna pružina a přední tlumič .

https://www.propilot...s-ohlins-suspension/
https://www.ebay.com/itm/122010069995
https://www.mecadata...100-s-1999-2005.html

cena za zadní cca. 32. 000 - 40.000 Kč.



Těch 6500-7500 bych řekl, že ještě plus těch cca 3000 Kč na ten prvotní zásah

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2023 v 15:34 | Nahoru | #183710

zmulin píše: Ivos> Takže nepochopil...



No jo no......Ale na TEBE se nedá zlobit

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

23.2.2023 v 15:50 | Nahoru | #183711
Mám tedy dotaz

Když budu chtít udělat repas na zadnám tlumiči DUCATI Multistrada 1000ds, co teda vyhodit a pořídit něco nového?

Naposledy editováno 23.02.2023 15:50:36

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2023 v 16:03 | Nahoru | #183712

Ivos píše: Hnědá? ?



ja to nesmiiim rict..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2023 v 16:07 | Nahoru | #183713

crestik píše: PlusOne> https://www.motorka...gr=6122#goto10557316



Nevšiml jsem si.... na Bazoši to na mě vyskočilo hned, jak jsem se přepnul do sekce "Motorky"...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2023 v 16:08 | Nahoru | #183714

DrDNA01 píše: ja to nesmiiim rict..



Pošli mi to PMkem.... mě nikdo nic nezakázal

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2023 v 16:09 | Nahoru | #183715
P_B> tam je Sachs ne? Ten by měl jít normálně...ne ty ťuňťo

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2023 v 16:10 | Nahoru | #183716
DrDNA01> já to taky vím...a nikomu jsem nic neslíbil

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2023 v 16:17 | Nahoru | #183717

t_freedom píše: P_B> tam je Sachs ne? Ten by měl jít normálně...ne ty ťuňťo



Díkes

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

23.2.2023 v 16:20 | Nahoru | #183718
„Ten, kdo ví a neví, že ví, spí. Probuďte ho. Ten, kdo neví a ví, že neví, je prostý. Poučte ho. Ten, kdo neví a neví, že neví, je hloupý. Vyhněte se mu. Ten, kdo ví a ví, že ví, je moudrý. Následujte ho.“

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

23.2.2023 v 16:21 | Nahoru | #183719
„Když víš, že víš, že nic nevíš, tak nevíš, že něco víš.“

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2023 v 16:23 | Nahoru | #183720
P_B> No a já už vím, že dostaneš přes držku

A teď už to řekni vše,zde nám všem a uka foto a taaaaaaaak
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist