kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: assassin> Tak to bude taková píčovina že až to odhalíš tak se budeš snad až stydět se tady pochlubit
trosku se obavam ze je to vlastnost toho peklostroje - nebo je KO starter
Naposledy editováno 07.05.2019 16:55:09
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak na to asi seru a necham si tunaka... vsichni ho tady shanite a na toho meho se skoro za rok nenasel kupec....
Asi holt trochu odreneho s 60tis nikdo nechce...
Furt nevim jestli jeste slevit nebo si ho nechat a zainvestovat... servis a odlechcovaci kuru... vyfuk, vrtacka, atd....
NP píše: Petta> 47 tisic ma Rapidbike ridici jednotku, motor je ladeny na silny spodek takze jede lip nez jako standard, i po tech kilometrech, co mne docela prekvapilo jaky je to drzak. Mozna proto ze se v tom nerejpu a je servisovana lidmi co tomu rozumi
To neni moc na tenhle motor.. nevim, kolik mel muj druhej najeto, asi podobne, jelikoz majiteli se nedalo verit, ale jelo moc pekne. Jeste si ho nechej.. az prijde ta spravna doba, vratim se k nemu..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: Johnny83> a co to priste propijit kablama s autem???
Jinak na to asi seru a necham si tunaka... vsichni ho tady shanite a na toho meho se skoro za rok nenasel kupec....
Asi holt trochu odreneho s 60tis nikdo nechce...
Furt nevim jestli jeste slevit nebo si ho nechat a zainvestovat... servis a odlechcovaci kuru... vyfuk, vrtacka, atd....
To je právě ono, všichni děsně nemůžou sehnat a hrozně by kupovali, ale jen za klávesnicí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: FiZzeR> piču, já ho nechci odřenýho, já ho chci krásnýho
Když nemůžu sehnat krásnýho, seženu za dobře odřenýho a vykrásním si ho neasi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 07.05.2019 17:20:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ja ho prave nechci krasneho... kdyz uz ma tolik najeto a je dotluceny, tak bych ho trosku zprasil... uz mi nabizi vedle ve vlakne jeden slovak, co bydli za rohem, vyfuk a chip arrow... pak udelat jeste upravu mezisvodu, zahodit klakson, zrcatka a pak vytahnout nakonec vrtacku ala Jasek.... par kilo dole bude, skoro zadara...
K tem zractkum, nevite kde koupit takove ty male pod riditka, vidim to na YT u kazdeho amika, co ma nahace nebo motarda...?
Naposledy editováno 07.05.2019 17:43:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: To jsem zkousel jako prvni, výměna za aku ktera točí s TL ok a nasledne liion baterku co mam poskladanou do auta - ta da 400A
Vse stejny.
Už jsem se setkal s tím, že špatné uhlíky na startéru se chovali stejně. Vypadalo to jako slabá baterka
Edit: debilní korekce textu
Naposledy editováno 07.05.2019 18:50:03
oioi01 píše: strakon> tak proc si ho nekoupis a nedas mu ji ty?
Ja ho prave nechci krasneho... kdyz uz ma tolik najeto a je dotluceny, tak bych ho trosku zprasil... uz mi nabizi vedle ve vlakne jeden slovak, co bydli za rohem, vyfuk a chip arrow... pak udelat jeste upravu mezisvodu, zahodit klakson, zrcatka a pak vytahnout nakonec vrtacku ala Jasek.... par kilo dole bude, skoro zadara...
K tem zractkum, nevite kde koupit takove ty male pod riditka, vidim to na YT u kazdeho amika, co ma nahace nebo motarda...?
Aliexpress, dvě kila
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
u TL stejna baterka, full svetla 9,3V a toci normalne...
ze by to u duc odpojilo rele uz pri 9,5V ? na studenym startu to bere tipuju pres 150A a pochybuju, ze nejaka olovena baterka tam udrzi vetsi napeti..
mno ted musim pockat s pokusama az to vse ztuhne a jeste zkusim namerit jestli rele pri tom zaseku rozepina a pokud ano tak jestli diky poklesu napeti, nebo diky tomu ze ho jednotka odpoji... no a pak budu bezradnej.
u triumpha mi to badani vzalo asi 50hodin a nez jsem prisel na to co je spatne tak jsem to zadrel... doufam, ze duc bude mit lepsi osud..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Viděli ste Zajdu na fotkách z testovačky Ducatek? Twoe ten řetěz z kapsy jak mu tam plandá
Toho jsem si právě všiml. Kdyby mně s tím sedl na motorku, tak bych ho hnal...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: FiZzeR> jsem se spletl, nóóóóóóó, to patřilo JollyJokerovi
A já myslel že se ptal ojoj?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Šuty píše: assassin> Nebude ten rozdíl v porovnání s TL v tom, že má TL na výfukové vačce odstředivý mechanismus, který fungujeme jako dekompresor?Duc motory to nemají.Tam to přetlačuje při startu natvrdo.
jo je tam dekompresor. to ze startuje lip je ok, ale me spis vadi, ze se ta 999 zastavi a nenastartuje, musim s motrem otocit pres kvalt apod... tohle mi uplne normalni neprijde...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Já to mám na Bimotě to samé.Jak je studená,tak to je přetahovaná.Jak už se to prohýbe a ohřeje,tak dobrý.
Chtělo by to kliku, kdy by to člověk mohl prohýbat. Jako to bylo na Škodě MB
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Šuty píše: assassin> Já si spíše myslím,že je to trochu italské lajdáctví. Původně to byl motor o obsahu 900 ccm. Pak to zvětšili na 1000,pak na 1100 a trochu pozapoměli na posílení startéru nebo spíše prostoru pro něj.
Já to mám na Bimotě to samé.Jak je studená,tak to je přetahovaná.Jak už se to prohýbe a ohřeje,tak dobrý.
Chtělo by to kliku, kdy by to člověk mohl prohýbat. Jako to bylo na Škodě MB
mno, asi mas pravdu, nasel jsem nejaky info, ze u 1098 v pozdejsich rocnicich menili prevod u starteru... asi jim to docvaklo ...
to same jsem resil u 300ccm husaberga, tam je starter taky poddimenzovanej, u novejsi hqv dali prevod vic "do sily"
jeste to cel projdu, promerim to rele, abych vedel proc to vypina a zase to poskladam...