kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Hele do kolika nadmořskejch tam na tom PP jezdí? Na Glockneru mi tedy dost citelně protestoval motor...
Ohledně TC... na Tuonu se už na 5ku jede jak na NCčku... Když mi to Špája půjčil dal tam schválně pětku na CT a já přijel nahoru s vyrazem jako... 'cože, tohle je ta bestie?'... Pak to cvaknul na jedničku a já přijel s bradou u kolen, protože to byl fakt mazec. Chci tím říct, že (podle mýho názoru) to na vyšší stupně prostě ubírá plyn preventivně, vůbec ne v návaznosti na prokluz...
Nevim jak Tuono, ale co sem pred par rokama mjel moznost skusit RSV4 na Masecu s plne zapnutyma "berličkama", tak to na vyjezdoch bylo citit hodne, ze to ubira. Akorat antiwheele to asi uplne nepobirala, lebo jak sem po vyjezde z Gčka hore kompcem na roztocenu trojku prehadzoval prdel z jednej strany na druhu, tak sa to aj tak stavalo na zadne.
Ale jezdilo to paradne, kor este s tu zvukovu kulisu V4
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Pokud si to někdo pořídí, cvakne 5ku a jezdí bezpečné, tak si fakt může koupit 650SV bude v klidu...jako SV s brzdama a excelentním podvozkem
Naposledy editováno 02.07.2019 19:21:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Tak nebo tak, u Průhonic to chce dvojitej ostnatej plot a co sto metrů kulometný hnízdo
přesněééé aby se ty "kurvy" pražský nemohly dostat ven
Naposledy editováno 02.07.2019 19:00:01
Okrem teho ked sem mjel pozicanu tesrovacku malu panigale na slovakii, tak tam technik odporucal radsi nepouzivat quickshifter.... toz tak a ked sem sa optak jak je nastavena elekteonika, tak len ze je, ze sa nemusim starat.
Naposledy editováno 02.07.2019 21:09:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: krAlik33> mě to na 5.st aTC prostě nedávalo výkon na výjezdu... A ještě to zdaleka nemohlo bejt ve skluzu...jak si to srovnal z vinglu do vertikální polohy, pak to jelo ale v zatáčce to prostě preventivně sebralo plyn
Pokud si to někdo pořídí, cvakne 5ku a jezdí bezpečné, tak si fakt může koupit 650SV bude v klidu...jako SV s brzdama a excelentním podvozkem
Nejnovejsi masiny maji gyroskopy a masina nevyhodnocuje jen prokluz, ale i naklon a polohu plynu.. na zaklade toho to nejak vyhodnoti a zaridi.. ona ta elektronika uz moc nedokaze, kdyz uz jses v prokluzu. Pri vetsim uz te nezachnani ani ta a highsider je na svete.. takze to musi utnout uz pred.. pisu jak tatar, ale uz to mazat nebudu
Ale ve finále dobře tomu tak, při těch dnešních výkonech motorů by těch pomníčků bylo asi daleko víc.
Naposledy editováno 02.07.2019 22:17:10
FiZzeR píše: Ta trakce je nastavená tak, že na vyšší stupně ti to zasahuje furt, já to mám stažený na jedničku (nejnižší). Ale tam to zasahuje taky furt, stačí vzít hrbol nebo kanáldekl a prostě cítíš jak ubere (takže třeba takovej průjezd Davlí s tebou krom "nahoru dolu" třepe taky "dopředu dozadu", fakt epesní zážitek). Čili spíš kombinace "sluníčkářsky" nastavený trakce, nefunkčního podvozku a turistickejch gum, bordelu na silnici a mojí spíš cílený zhovadilosti, když se nedostatek stylu snažím urvat plynem. Stejně jsem pomalej, assassin mi na teleti ujede s prstem v nose.
A jinak z laškování s asistentem mě vyléčila už E46, tam ta trakce kolikrát zaspala a dvakrát jsem skončil prdelí napřed, takže ne, děkuji
Hele tak to mame stejnou strategii, blby je ze mame podobne slaby stroje a tudiz v dnešní dobe neurveme ani tuk. Zvlast kdyz lidi co umi jezdit maji motorku s reaktorem misto motoru (Attim treba) takze tam je to game over at tak nebo tak
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: krAlik33> mě to na 5.st aTC prostě nedávalo výkon na výjezdu... A ještě to zdaleka nemohlo bejt ve skluzu...jak si to srovnal z vinglu do vertikální polohy, pak to jelo ale v zatáčce to prostě preventivně sebralo plyn
Pokud si to někdo pořídí, cvakne 5ku a jezdí bezpečné, tak si fakt může koupit 650SV bude v klidu...jako SV s brzdama a excelentním podvozkem
Excelentní podvozek, do te doby, nez je na draze hrbol - blbej for, ale bohuzel mam z tech excelentnich podvozku stejnej pocit :(
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Vetsina je americky kolotocarska, ale nektere jsou fakt zajimave... nebo to jsou jen predrazene shitky?
Interier vypadal celkem slusne....
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: taky jeden dotaz, minule v Sosně lehkech čtvrthodinovej deštík, takže trochu namokla komba, když vylezlo sluníčko tak byla za 5 minut suchá a tudíž jsem tomu moc nevěnoval pozornost. no a včera jsem jí vzal po dvou týdnech na sebe a je vytahaná u krku, což mě docela sere. stalo se to někomu někdy? měl jsem jí normálně naimpregnovanou voskem, párkrát už jsem zmoknul, ale nikdy se to nestalo. předpokládám, že teď už s tim asi nic neudělám co?
míň šukat víc žrát a srazí se hnedle
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Tifone> tvl to by se sice možná u krku trochu zatáhlo, ale do zbytku bych se už nedostal, já bych spíš potřeboval sezónu ve formuli 1, ale to vidim bledě...
zvyknes si... az ji nekde dodrbes a budes ji davat na opravu tak se u toho nechaj vyresit i volny mista atd...
oioi01 píše: Borci, jezdil nekdo z vas nekdy prilby Icon?
Vetsina je americky kolotocarska, ale nektere jsou fakt zajimave... nebo to jsou jen predrazene shitky?
Interier vypadal celkem slusne....
Me taky zajima...sice mam dobrou, ale druha se dycky hodi....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: míň šukat víc žrát a srazí se hnedle
Tvůj tajný recept... Od početí tvého syna?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Tvůj tajný recept... Od početí tvého syna?
A kterého syna myslíš ? Mám 3
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
https://www.motorkar...agster-rc-41902.html
Naposledy editováno 03.07.2019 13:52:40
https://www.auto.cz/...da-jako-boxer?foto=7
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Za prvé tipujou blbě - je to pro nějakýho arabskýho šejka, za druhé nevím proč s tím oslovuješ mě...a za třetí nevím jak jsi přišel na to, že je to moje gusto a že se mi to líbí.
Vás musí ta Agusta nějak žrát i ve spánku nebo co... Vždycky sem dá někdo nějakej obrázek co se mu na ní nelíbí apod., i když v tu chvíli není na pořadu dne. A ano - proti 'gestapu žádný destilát', ať si každej na svou motorku navěsí co chce - třeba i Atrapoviče... Mě to nechává chladným
Naposledy editováno 03.07.2019 15:32:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Johnny83:
Za prvé tipujou blbě - je to pro nějakýho arabskýho šejka, za druhé nevím proč s tím oslovuješ mě...a za třetí nevím jak jsi přišel na to, že je to moje gusto a že se mi to líbí.
Vás musí ta Agusta nějak žrát i ve spánku nebo co... Vždycky sem dá někdo nějakej obrázek co se mu na ní nelíbí apod., i když v tu chvíli není na pořadu dne. A ano - proti 'gestapu žádný destilát', ať si každej na svou motorku navěsí co chce - třeba i Atrapoviče... Mě to nechává chladným
Jo no, písečný negři maj taky vkus pro nevkus a blejskavý věci
... na tý motorce se mi ale přece jenom jedna věc líbí... přední kotouče