kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: No je fakt,ze uz je nový a Aprilia ne,to som zabudol.Ja to spis beru teda jako průřezem času,kdy čtu MH.Tam vždycky TOP a kladivo co zostudi všechny a pak postavili to úplně nejvíc nejlepší BMW a bylo 2.,nebo 3. To uz nevim.Kazdopadne RSV byla proti tomu “holota”.
Nepopírám jejich kvality,ale Karlos je díky nadstandardním vztahům občas chválí až nekriticky
Tak jasně BMW je nej ve všech motorkách . Akorát že v závodech jsou marný . Pokud je to nej už v základu proč to nefunguje v TOP.
E: tahle je už aspoň koukatelná
Naposledy editováno 19.06.2019 12:04:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Tifone> protože v základu jsou si ty motorky hrozně blízko a TOP, jak píšeš, řekněme třeba WSBK, s tim základem nemá moc společnýho... naopak v národních šampionátech, hobby závodech i road racingu bych řekl že je BMW celkem úspěšný...
Ale to já přece vím ,ale rád je nemám právě pro tu PR masáž
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kokonhead píše: no a hlavne jejich uz legendarni enceclanek :D
uplne vidim toho typka co to psal, jak sedi nekde v lese v kapradi v tureckym sedu, v sandalech a v batikovanym havu s perem v ruce se priblble usmiva nad prave dopsanym textem pro MH. A vedle stoji NC privazana ke stromu, nezne okusujici travu kolem.
Naposledy editováno 19.06.2019 12:27:29
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Tifone> tak se tak blbě neptej já si teda taky dlouho nemohl zvyknout že BMW dělá motorky, co si tak vzpomínám tak se mi asi žádná ani moc neíbila, až právě teď na nový RR. ale neskromně bych si tipnul, že od tý doby co se vyhlašuje anketa motocykl roku (odhlédneme-li od toho, že je to čím dál větší komedie, asi jako slavík), nejvíc zářezů má BMW, takže ty motorky zřejmě budou mít něco do sebe
Pokud se na to díváš z pohledu anket tak se nemáme o čem bavit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: dejf.> ještě sem nenašel reklamku, po který by na mě zákazník chtěl tohle udělat a měsíčně tak sto litrů platit.
ja bych do toho za sto mesicne mozna sel:D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dejf. píše: me se teda mnohem vic libilo prvni RR. Pidlovokej zralok, co skocil do bazenu jako nezkusenej neplavec a hned vsechny sezral.
a koho sežral ? mimo závodů na " okresní" úrovni nedokazali s tím slavným BMW nic a navíc ještě z mého úhlu pohledu bylo hnusné
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: a koho sežral ? mimo závodů na " okresní" úrovni nedokazali s tím slavným BMW nic a navíc ještě z mého úhlu pohledu bylo hnusné
konkurenci sbk ty doby z kramu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dejf. píše: konkurenci sbk ty doby z kramu.
tomu sám nevěříš ,že ne prej z krámu
dejf. píše:
uplne vidim toho typka co to psal, jak sedi nekde v lese v kapradi v tureckym sedu, v sandalech a v batikovanym havu s perem v ruce se priblble usmiva nad prave dopsanym textem pro MH. A vedle stoji NC privazana ke stromu, nezne okusujici travu kolem.
Mi pripomnelo rozhovor s Ivanem Mladkem...
Naposledy editováno 19.06.2019 13:14:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: tomu sám nevěříš ,že ne prej z krámu
ver si cemu chces, ale je to tak. V ty dobe to byl proste zavodak z krabice, s dobrou elektronikou a silnym motorem, na kterej se konkurence nechytala. Suzuki zaspala, kawa na novou zx10r teprve cekala, duc na panigale taky, r1 mela cerstve crossplane, kterej taky na motor nic extra oproti predchozimu modelu a novej fireblade konecne po letech celkem jel, ale stejne to na bawo nestacilo
Vzhled je subjektivni, mne se zralok libil.
Naposledy editováno 19.06.2019 13:35:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dejf. píše: Vzhled je subjektivni, me se zralok libil.
to psal tenkrát Fízr že původní S1000RR měl xicht jak Klaus mladší? a všimli jste si vůbec, že při modernizaci ty světla prohodili?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: to psal tenkrát Fízr že původní S1000RR měl xicht jak Klaus mladší? a všimli jste si vůbec, že při modernizaci ty světla prohodili?
s1000rr mladší :D
To sem si nevsim, ze ty svetla byly vobracene. Ja si pamatuju, ze sem s tim designem mel problem, ale tak nejak mi to nedalo furt spat, az pak nazivo sem to docenil. Bylo to takovy nasrany techno. Stejne jak r1 crossplane. Az nazivo sem se z toho posral.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 19.06.2019 15:27:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: tomu sám nevěříš ,že ne prej z krámu
lidi co jezdili na okruzích za svoje si kupovali bmw nejvíc, dominanci potom trochu zmírnila kawa zx10 a víc yamaha r1.