kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 02.06.2019 21:59:34
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Parker1 píše:
z tohoto pohledu teda žádná italská krasavice
Ducati GP je bohužel čím dál hnusnější. Zdaleka nejhnusnější v poli. Nemyslím tyhle dnešní barvy Pramacu, ale celkově je to prostě strašný. Předek, zadek, pod sedlem, ty jejich aero-vychytávky...Dneska dali kryt i na zadní kotouč. Člověk si myslí, že dál už to nejde a oni vždy přijdou s něčím ještě na oko horším...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
E: Ale je jasný, že na vzhled se tam nejezdí.
Naposledy editováno 02.06.2019 22:42:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: BlackSabbath> Nejvíc se mi tam líbí ta Sůza
E: Ale je jasný, že na vzhled se tam nejezdí.
Jojo, máš pravdu. Ta je krásná...
Jistě, jsou to prototypy, tak zkouší. Na rovince jim to jede, ale třeba Hujda moc neztrácela a takto zprzněná není.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ale ne,Tuono V4 je úplně jinak posazená motorka,jak Corsaro. Je to šílená střela a aby člověk na ní cítil pocity jak na Corsaru,musí jet o dost svižněji. Pomalá klidná jízda je na V4 neuspokojující,tedy alespoň pro mně. Je sice možné,že V4 1100 je už trochu lépe odladěné a jde se s ním i cárat,ale Corsaro má pro mně vyšší fun factor,když člověk není "trochu" rychlejší jezdec.
assassin píše: Bude to jako u starších Suzuki (pred 2002) - ruční plyn. Neumi to otevrit lankem ovládanou primární klapku
Docela smutný, automatickej sytič měla i ninja
(ale ruční plyn je nej, zlatý RSV, tam jsem to měl jako tempomat )
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: taky hlasuju pro to Corsaro
Není náhodou od MR43? Zmiňovali se na výstavě, že budou za dobře prodávat funglovku kterou měl akorát čmelák na test... (a nejspíš na záběh)
Naposledy editováno 03.06.2019 10:25:30
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 03.06.2019 10:59:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Btw, kauza prokletej výfuk na MV pokračuje... Ti jantaři mi poslali euro 4 koncovku místo objednaný euro 3. A já si říkám proč to má tak strašně jalovej zvuk
Dobre ty..
Vymeni ti to?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Dobre ty..
Vymeni ti to?
Ne. Už jsem ho namontoval
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Ne. Už jsem ho namontoval
A objednal jsi to spatne nebo jejich chyba? Pokud jejich chyba a uznali to, tak by to snad meli vymenit..