globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.2.2019 v 18:14 | Nahoru | #46561

t_freedom píše: FiZzeR> ...tohle v celku jedno...kdo má jaký jméno... a jak jezdí... tady jde o to, že ze zatáčky je to " héééén - hééééén-hééééén - héééén" ...to mě nějak naplňuje pocitem že R6, šestej vytočenej kvalt ...no řekněme 180-220km/h … mezi stromy v lese... 4 vytočenej kvalt po městě … 120 -180km/h... ve měště, obrubníky, domy …
Nevím, nesrovnávám je ohlédně rychlosti ...ono asi 100ZGH je trochu jinak rychlá trať …
...jde o to, že ať ten čí onen … jsou to jezdící potenciální mrtvoly...



Párkrát jsem tam byl a zážitek jak sviň. Hlavně když to tam frajer rozvěsil jako nic moc. Ti kluci nechávaj mozek v depu jináč si to neumím vysvětlit

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.2.2019 v 18:16 | Nahoru | #46562
DoktorARO> ja myslel, ze uz je davno pryc...to abych toho svyho fakt nafotil a udelal vymenu...:)
Nez se k tomu dostanu, tak uz jiste bude prodanej...jsem holt lejzi...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.2.2019 v 18:27 | Nahoru | #46563
DoktorARO> co tomu je, vždyť už to prodáváte rok a máš tam 6 odpovědí?

Naposledy editováno 01.02.2019 18:39:08

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

1.2.2019 v 19:01 | Nahoru | #46564
nic tomu není a nikdo z těch šesti lidí to ani neviděl. nikdo nedojel.

Naposledy editováno 01.02.2019 19:01:59

Milovníci Italských krásek

1.2.2019 v 19:29 | Nahoru | #46565
Tuším někdo tu sháněl levnou 848

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.2.2019 v 19:39 | Nahoru | #46566
Johnny83> né, to jsem myslel ten co nakroutil to video...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.2.2019 v 19:51 | Nahoru | #46567
DoktorARO> hmm, tak uvidime, zitra povesim tu svou hujdu a treba se udicka chyti, pak klido dojedu a vezmu hned...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.2.2019 v 20:03 | Nahoru | #46568
DoktorARO> hmmm, divný, mě na tom vyloženě opticky odrazuje to leštěný zadní kolo

Naposledy editováno 01.02.2019 20:03:54

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.2.2019 v 20:17 | Nahoru | #46569

DoktorARO píše: nic tomu není a nikdo z těch šesti lidí to ani neviděl. nikdo nedojel.



To znám .

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.2.2019 v 21:12 | Nahoru | #46570

assassin píše: ja myslel. ze takhle jezdite tam u vas na severu, aspon to tak vyznelo tady z tech zavodnich prispevku...


Přijeď to konečně odzkoušet a nebo nepindej...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.2.2019 v 21:16 | Nahoru | #46571
kokonhead> hele klidně :) máme zaplacen endurocamp a je třeba to vyměnit za enduro nebo mx co nejdřív :) Prostě takové moto chce opravdu někdo, kdo ví. Jinak je to neprodejné. Každý sáhne po novější, kdo na to má a kdo ne, ten to nekoupí. Peklo toto prodávat. Třeba i HPM nikdo nechce a ceny jsou ambiciozní :) Ani ty sf848 za 200 nikdo nechce. Nikdo nic nechce sakra :)

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.2.2019 v 21:26 | Nahoru | #46572
DoktorARO> a teď si představ S4RS se 73tkm...nesmysl
Trh je přesranej motorkama i autama... Krom toho jediná zbraň prodejů je 'stočit tacho'... To je pak situace

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.2.2019 v 21:33 | Nahoru | #46573
DoktorARO> na endurocamp jedu taky, jakej mate termin? Ja snad prvni tyden v kvetnu...:)
Uvidim, celkem by se mi to libilo, jak jsem napsal zitra to tam fouknu a treba to pujde...:)

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.2.2019 v 21:40 | Nahoru | #46574
kokonhead> jojo asi to bude tento, nejak 2-4 nebo tak neco

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

2.2.2019 v 08:52 | Nahoru | #46575
Ještě k těm malovýrobcům, Koenigsegg se taky snaží vymejšlet revoluční řešení, ale tam mi přijde že to má hlavu a patu. Napřed u Regery jednostupňová převodovka jak u elektromobilu a teď makaj na motoru bez vaček... Tak třeba to bude mít nějakou budoucnost. Přestože by pak třeba zmizely témata jako 2t vs 4t nebo nafta vs benzín a byla tu větší nuda

https://www.garaz.cz...q-no=1&source=hp

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.2.2019 v 10:25 | Nahoru | #46576
Johnny83> To je zajímavý V Giuliette sem mel taky nějaký elektrohydraulicky ventily (Multiair) a dostali za to motor roku průřezem kategoriema,ale bylo to naplacly na skoro stejný 1.4tb,jako ve všem co v koncernu maj.Asi jim ukradli jen co se vyplatilo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.2.2019 v 10:45 | Nahoru | #46577
zmulin> ale tam vačka je(byla) ,cituji: "Multiair nemá sací ventily spojené s vačkovou hřídelí napevno, ale umístila mezi ně hydraulické, elektronicky ovládané mezičleny, které umožňují otevírání ventilů přesně optimalizovat pro dosažení co nejvyššího výkonu při co nejnižší spotřebě paliva"

tudíž něco jak PD vstřikovač. Mechanicky tam dodáme energii a elektricky to budeme regulovat. U toho konigu to je ale celé elektrické. Nu uvidíme.

E: nicméně musím uznat že nápad je asi převzatý od AR

Naposledy editováno 02.02.2019 10:49:14

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

2.2.2019 v 10:51 | Nahoru | #46578
kdyz tam podobnou blbost da koncern, tak je to kurvitko a muze za to EU a jeji dementni predpisy a kdyz to tam nacpe koenigsegg tak je to revolucni napad

v nekolika tematech se tu resi, ze novy motory jsou mrdky, protoze nenajedou pul milionu bez toho aby se otevrela kapota - jako jejich starej favorit - ale nad ruznejma supesrportama onanuje kde kdo, to ze vetsina z nich nenakrouti ani 50tis do kompletni GO motoru nikoho netankuje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.2.2019 v 11:43 | Nahoru | #46579
assassin> Ja se i rozbrecel pri zjisteni,ze soucasna 911 se pridira v souvislosti s ostrym vyjezdem ze zatacky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.2.2019 v 12:20 | Nahoru | #46580

Kubák píše: assassin> Ja se i rozbrecel pri zjisteni,ze soucasna 911 se pridira v souvislosti s ostrym vyjezdem ze zatacky



To by mě fakt nechávalo zcela klidným... Ani slzičku bych neuronil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.2.2019 v 13:16 | Nahoru | #46581

t_freedom píše: To by mě fakt nechávalo zcela klidným... Ani slzičku bych neuronil



Mne to prijde trochu smutny, ty stary 911 se drzely na prednich mistech zebricku tuv a vyrobce si zakladal na image denne pouzitelnyho auta. I kdyz v realu jsou i ty stary asi dost drahy na provoz :)

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.2.2019 v 13:25 | Nahoru | #46582

Stev píše: Mne to prijde trochu smutny, ty stary 911 se drzely na prednich mistech zebricku tuv a vyrobce si zakladal na image denne pouzitelnyho auta. I kdyz v realu jsou i ty stary asi dost drahy na provoz :)



lidi co si kupuji tahle auta nemaji jako "konec sveta" okamzik kdy musi vymenit turbo, takze proto je stara 911 brana jako "drzak" ...i vzduchem chlazena 911 se generalkuje kazdou chvili a na cokoliv co delas na motoru tak musi z auta ven...

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

2.2.2019 v 14:21 | Nahoru | #46583
Mimo téma, ale pobavilo mě to, když toho borce vidím

Naposledy editováno 02.02.2019 14:23:09

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.2.2019 v 14:29 | Nahoru | #46584
assassin> to se teprve uvidí jestli to bude mít nějakej přínos, či se od toho po čase upustí, jen mi to přišlo zajímavý. Kurvítko beru spíš jako věc, která je tam zbytečně navíc, filtry pevnejch částic, egry a tak. I když nahradit fungující mechanickou věc elektrikou a senzorem může taky zavánět průserem, kor u tak citlivý věci jako časování ventilů, to je asi vyšší dívčí oproti el. plynu

Milovníci Italských krásek

2.2.2019 v 14:35 | Nahoru | #46585
johny: s timhle typem rozvodu uz nejaky motory jezdily... problem je komplikovanost a cena... je fakt, ze pro levny auto za milion euro neni cena komponentu takovej problem no...

Milovníci Italských krásek

2.2.2019 v 14:38 | Nahoru | #46586
Jo, to byla taky vcelku vtipná poznámka, o tom levnym autě za milion (ojro)

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.2.2019 v 14:45 | Nahoru | #46587
Tifone> Dyk jo,já psal jen o těch ventilech.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

2.2.2019 v 14:47 | Nahoru | #46588
No sral jsem se s tím, ale nakonec se povedlo...jen nevím zda 71, nebo baťovských 69...
inzerát hýr

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

2.2.2019 v 14:48 | Nahoru | #46589
Porsche v atm bez turba asi takový peklo na údržbu nebude.Bral bych ho i bez eSka spis,když uz.Jenomze takovyhle ani nevim kdy naposled vyrobili.Kazdopadne i na to starý ti ani blbou mlhovku Hella neprodá jakoze kamosovi do servisu,co od nich jinak normálně odebírá

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.2.2019 v 14:55 | Nahoru | #46590

zmulin píše: Porsche v atm bez turba asi takový peklo na údržbu nebude.Bral bych ho i bez eSka spis,když uz.Jenomze takovyhle ani nevim kdy naposled vyrobili.Kazdopadne i na to starý ti ani blbou mlhovku Hella neprodá jakoze kamosovi do servisu,co od nich jinak normálně odebírá



to ma muj pan domaci na bezny jezdeni, rok nejak kolem 2015/16 bez "S" obyc atmo bez turba... zatim ho to na servise moc nestalo, ale taky nema jeste ani 50tis km...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist