globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.1.2019 v 13:13 | Nahoru | #45421
Johnny83> tohle je nesmysl. Já dal za 2016 a 20mth rovných 100. Můžu se ti zeptat jestli nemá ještě i 450,mel ji totiž, to vím a taky na prodej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.1.2019 v 13:13 | Nahoru | #45422
kokonhead> tak tam je pro někoho jako bych byl já výhoda že už je to připravený a jen přehazuješ kola. Ale to mě zase to mrdání s tim svym způsobem i baví, když se teda jako teď nezaseknu na jednom místě a už za boha nevim jak dál a asi budu muset sklopit hlavu a vzít to do servisu. Ale jinak to beru jako součást celý tý kultury, že si prostě jednou za čas ušpiníš ruce ještě bych se chtěl časem naučit seřizovat ventily a budu spokojen

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

11.1.2019 v 13:26 | Nahoru | #45423
Assassin> Tak jsem to včera vyzkoušel na Sněžníku...tam je super dlouhá zatáčka...

… s dostatečnou rezervou jsem tam nakvačil a šlapl na to... twl chvilku nic a pak najednou začala prdel ujíždět, kontra, zkluz do protisměru a prdel furt v luftu (a řekl bych že docela dost, postupně to kontra začalo rovnat a já středem silnice vyjel ze zatáčky … a najednou k mýmu úžasu, když se to srovnalo a mělo tendeci přestřelit na druhou, stále pod plynem...ta kurva do toho začala sahat !!!!!!!!!!!!!!! ...ale jenom už v podélným směru při malejch výchylkách, asi jako pojistky proti rozkývání...

Tak ono tě to nechá udělat drift jako kráva... (minulej rok jsem to fakt otočil pod plynem o 180°) ale pak ti to koriguje přetočení na druhou, když to dostáváš do lajny...

Jsem v prdeli, prostě ta elektronika je všude a hrabe do toho ikdyž jí vypně...I U MÝ RAKVE! do pitchi

Naposledy editováno 11.01.2019 13:27:01

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.1.2019 v 13:30 | Nahoru | #45424
DoktorARO> díky, ale zatim je brzo. teď jsem si teprve řekl že je čas zakonzervovat finanční rezervu pro rodinu kdyby něco a chvíli si zase šetřit pro sebe teď je priorita dodělat Monstera, abych se mohl přes léto sem tam projet, zároveň bych chtěl absolovovat nějakou enduro školu, asi toho Kuklíka, a na podzim začít něco shánět no, abych měl o zábavu postaráno i příští zimu

Milovníci Italských krásek

11.1.2019 v 13:52 | Nahoru | #45425
Pokud by někdo chtěl, můžu se zeptat na skladovku (2016) CRF nebo RMZ. Já za ní dával 130k, akorát vybalená z krabice. Rozhodně nejlevnější start do MX.

Milovníci Italských krásek

11.1.2019 v 13:53 | Nahoru | #45426
Freedom>Jsem v prdeli, prostě ta elektronika je všude a hrabe do toho ikdyž jí vypně...I U MÝ RAKVE! do pitchi

Proto to dela aby jsi nebyl v te pitchi a nasledne v rakvi urcitou kontrolu si to auto furt ponecha i kdyz ti tam sviti off, neco jako by vedelo ze kdyz to chces utrhnout tak ti ten umysl dovoli ale rozlitane auto pak uz sklidni pokud netlacis na plyn. Zazil jsem to ve 160kmh a to ten system docela uz maka aby tu neklidnou masu srovnal ale funguje to

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.1.2019 v 14:15 | Nahoru | #45427
Johnny83> S tím přehazováním kol si to moc nemaluj. Sice to jde, ale nebudeš to dělat. Měl jsem dvě sady u dvou motorek a po 3 přehozeních mě to přestalo bavit. Hromada kluků měla 2 sady na lehké, ale časem se na to přehazování vybodli snad všichni.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

11.1.2019 v 14:23 | Nahoru | #45428
Freedom: ja vim, ze mam vzdycky pravdu :)

All: italská hqv je problem, hlavne s dilama, na tyhle novějsi je toho malo na ty predtim (co mam ja) neni nic (ani u Kotrby)

Ja zatim kola prehazuju, dokud neudelam podvozek.

Enduro vs SM nema smysl

MX vs SM mi zatim nejak nevadi - zima MX leto SM... tzn prehazujes jen 2x za rok.

Ale je fakt, ze na MX jsem od doby co jsem to preskladal jeste nebyl :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.1.2019 v 14:27 | Nahoru | #45429
assassin> Kolikrát ta kola za rok přehodíš?

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

11.1.2019 v 14:29 | Nahoru | #45430
Jo tak nějak si to taky maluju, přes léto sm a přes zimu v rámci možností mx a enduro

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.1.2019 v 14:36 | Nahoru | #45431

cibus píše: assassin> Kolikrát ta kola za rok přehodíš?



jak jsem psal. leto/zima

v lete jezdim SM ... v zime bych chtel MX... ale zatim jsem se na to nedostal, porad nachcipanej nebo prace...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.1.2019 v 15:00 | Nahoru | #45432

Johnny83 píše: Jo tak nějak si to taky maluju, přes léto sm a přes zimu v rámci možností mx a enduro


S MX motorkou enduro jezdit nejde a s enduro podvozkem zase nejde jezdit SM : )

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.1.2019 v 15:22 | Nahoru | #45433
t_freedom> Proto jsem “utek” z centra na kopec,neco tu napadne vzdycky a louky/lesy mi zacinaj par metru od baraku..Ted jsem si sel vykopat auto,od stredy jsem na nej nesah a premejslel jsem,jestli mi tam nekdo nepostavil 5GT Pocitam,ze s kolkou budu zitra na Krasnym lese i navijakovat az zustanu na brise

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.1.2019 v 15:28 | Nahoru | #45434
PetrS> neřekl bych že nejde, ale dřív narazíš na limity. A je enduro a enduro, ti co říkaj, že to na mx nejde, asi automaticky myslej erzberg nebo co nějaký celodenní ježdění jsem na 125 absolvoval a jde to, jen se člověk víc nadře no. A většinou to pak bude stejně jen nějaký pole, případně les, žádnej extrém jasný že ideál by byl 250 4t na kros, 450 na sm a 2t 300 exc na enduro

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.1.2019 v 15:42 | Nahoru | #45435
Johnny83> Mluvím o 450. MX motor je daleko ostřejší a hlavně je tam neskutečně dlouhá jednička a zbytek kvaltů hned za sebou. S tím se prostě enduro jezdit nedá. Samozřejmě pokud pro tebe platí enduro = jezdit po poli, tak ano, to jde i na MX.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.1.2019 v 16:10 | Nahoru | #45436
PetrS> jj já to chápu, že ten motor, převodovka a podvozek na to nejsou dělaný, ale furt bych řekl, že mx 125 je v tom asi ještě horší. To si ale budu muset zkusit no. Tady v Kladně máme starej důl, kde se jezdí, u babky mx trať a nekonečný pole a lesy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.1.2019 v 16:34 | Nahoru | #45437
Johnny83> Pole, louky není problém, ale jezdit s tím přes klády nebo nějakou trialovejsi pasáž přes šutry prostě nejde. Celou jízdu po depu musím jet přes spojku a na enduru by to pobrala i dvojka bez spojky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.1.2019 v 16:47 | Nahoru | #45438
PetrS> jo tak jasný, že na trialový pasáže ne, to mě ani nenapadlo, takový ambice nemám proto píšu že každej si pod tim představí něco jinýho, já třeba pole, les, kopce. Rozhodně né přejezdy klád a brody metrovou vodou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.1.2019 v 17:15 | Nahoru | #45439

Johnny83 píše: PetrS> Rozhodně né přejezdy klád a brody metrovou vodou



A presne tady je na tom enduru nejvetsi prdel. 😉

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.1.2019 v 17:29 | Nahoru | #45441
cibus> jo to i věřím, ale tak všechno postupně no

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.1.2019 v 18:12 | Nahoru | #45442
strakon> To je vibrátor pro ty,co už děti maj,nebo naopak ještě nechtěj.A vyšší podrážky bys asi potřeboval

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.1.2019 v 18:54 | Nahoru | #45443
zmulin> ááále piču, měl jsem, jsem kdysi dávno KLR, dvě DR s nakopávačkou a taky jsem to dal v poho

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

11.1.2019 v 19:12 | Nahoru | #45444


Čistá nádhera

Naposledy editováno 11.01.2019 19:16:10

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.1.2019 v 19:35 | Nahoru | #45445
Frennky> ale po stopadesátýosmý pořád na jedno brdo...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.1.2019 v 19:35 | Nahoru | #45446

strakon píše: zmulin> ááále piču, měl jsem, jsem kdysi dávno KLR, dvě DR s nakopávačkou a taky jsem to dal v poho



Ňáký KLR, DR, aj. je proti LC4 kojenecká záležitost...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.1.2019 v 19:43 | Nahoru | #45447
PETARDAK> nehlede na to ze to bylo bych tipl tak pred 20-30ti kily

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.1.2019 v 19:49 | Nahoru | #45448

Frennky píše:

Čistá nádhera



Tpč, Franto... Moc pěkné si to udělal... Sice ten vejfuk na fotkách vypadal jinak... A vyměnil si brzdy, přeláknul to... Jako pěkně, fakt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.1.2019 v 20:23 | Nahoru | #45449
PETARDAK> to já vím, myslel jsem tu výšku sedla a už je to hafo let a ty klila taky sedí, DRko jsem měl rád, měl jsem 600 a 650 Tady historické foto

Naposledy editováno 11.01.2019 20:42:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.1.2019 v 21:46 | Nahoru | #45450

strakon píše: PETARDAK> to já vím, myslel jsem tu výšku sedla a už je to hafo let a ty klila taky sedí, DRko jsem měl rád, měl jsem 600 a 650 Tady historické foto



Tak na tom jsi nejezdil ani na té zahradě
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist