kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
… s dostatečnou rezervou jsem tam nakvačil a šlapl na to... twl chvilku nic a pak najednou začala prdel ujíždět, kontra, zkluz do protisměru a prdel furt v luftu (a řekl bych že docela dost, postupně to kontra začalo rovnat a já středem silnice vyjel ze zatáčky … a najednou k mýmu úžasu, když se to srovnalo a mělo tendeci přestřelit na druhou, stále pod plynem...ta kurva do toho začala sahat !!!!!!!!!!!!!!! ...ale jenom už v podélným směru při malejch výchylkách, asi jako pojistky proti rozkývání...
Tak ono tě to nechá udělat drift jako kráva... (minulej rok jsem to fakt otočil pod plynem o 180°) ale pak ti to koriguje přetočení na druhou, když to dostáváš do lajny...
Jsem v prdeli, prostě ta elektronika je všude a hrabe do toho ikdyž jí vypně...I U MÝ RAKVE! do pitchi
Naposledy editováno 11.01.2019 13:27:01
Proto to dela aby jsi nebyl v te pitchi a nasledne v rakvi urcitou kontrolu si to auto furt ponecha i kdyz ti tam sviti off, neco jako by vedelo ze kdyz to chces utrhnout tak ti ten umysl dovoli ale rozlitane auto pak uz sklidni pokud netlacis na plyn. Zazil jsem to ve 160kmh a to ten system docela uz maka aby tu neklidnou masu srovnal ale funguje to
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
All: italská hqv je problem, hlavne s dilama, na tyhle novějsi je toho malo na ty predtim (co mam ja) neni nic (ani u Kotrby)
Ja zatim kola prehazuju, dokud neudelam podvozek.
Enduro vs SM nema smysl
MX vs SM mi zatim nejak nevadi - zima MX leto SM... tzn prehazujes jen 2x za rok.
Ale je fakt, ze na MX jsem od doby co jsem to preskladal jeste nebyl :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Jo tak nějak si to taky maluju, přes léto sm a přes zimu v rámci možností mx a enduro
S MX motorkou enduro jezdit nejde a s enduro podvozkem zase nejde jezdit SM : )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: PetrS> Rozhodně né přejezdy klád a brody metrovou vodou
A presne tady je na tom enduru nejvetsi prdel. 😉
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: zmulin> ááále piču, měl jsem, jsem kdysi dávno KLR, dvě DR s nakopávačkou a taky jsem to dal v poho
Ňáký KLR, DR, aj. je proti LC4 kojenecká záležitost...