globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 12:35 | Nahoru | #44251

strakon píše: Tady máte www.motorkari.cz/motobazar/motorky/mv-agusta/mv-agusta-f4-tamburini/mv-agusta-f4-1000-rr-tamburini-1381404.html


Za 3 kila nepovedenou repliku? Ma to polovicni cenu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 12:37 | Nahoru | #44252

GeorgePanek píše: ...https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/ducati/sef-ktm-stefan-pierer-ducati-by-nam-vyhovovala-40641.html tak doufam ze se tohle vlakno prejmenuje..na vlakno s poradnym nazvem KTM...jasny meine Freunde



Nasrat

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 12:52 | Nahoru | #44253
assassin> hele, uznávám že můj pocit mohl bejt taky dost danej tím, že jsem nechal dát řídší olej než byl. Ty Öhlinse jsou takový dost tvrdý a cvakavý, a když je naklikáš do měkka tak zase na našich silnicích občas trefíš dorazy... tak jsme tam nalili o sortu řídší Öhlins olej

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 13:15 | Nahoru | #44254
freedom: pri spravnejch pruzinach by to po dorazech chodit nemelo, dohanet to utlumem asi neni uplne to spravne reseni...

petta: jj misano kartridz. tim chces rict, ze poznas dve nastaveni o jedno kliknuti od sebe pri jizde? a ze bys mezi tyhle dva kliky potreboval jeste dalsi, aby ten krok nebyl tak velkej ? btw, kliknuti ma tim vetsi vliv, cim bliz jsi plne zavrene poloze - krok mezi nima tudiz neni linearni.

osobne si myslim, ze andreani jen zkopiroval ohlins kartridz, pro motorky pro ktere ohlins neni k dispozici. kdyz uz takovou kartridz maji, nabizi je i pro modely kde se to krizi s ohlinsem - kazdopadne oni davaji ohlins vsude kde to pravidla dovoluji. pokud ne, resi se to jinak - jejich kartridz, uprava seriove....

asi se mi nechce rozepisovat tu filosofii... ale jde o to, ze v provozu pozna kazdej velky kulovy a ve chvili kdy stavis zavodak, je uz jedno jestli das za kartridz 500E nebo 1500E .... takze ti tam daji ohlinse ktereho umi nastavit.

lidem z ulice tam daji to co clovek z ulice chce.... chce mekou vidli? naleji mu tam klidne ridkej olej, chce to extra tvrdy, udela se to tvrdy.... pro jezdeni po silnici je ladeni k nicemu a oni to udelaji tak aby ten "pocit" zakaznika byl ok, ikdyz by treba na okruha ta vidlice byla uplne spatne... spokojenej zakaznik zaplati a o tom to cele je.

Naposledy editováno 18.12.2018 13:15:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 13:20 | Nahoru | #44255

strakon píše: Tady máte www.motorkari.cz/motobazar/motorky/mv-agusta/mv-agusta-f4-tamburini/mv-agusta-f4-1000-rr-tamburini-1381404.html


A máš to i se štítkem majitele Motoscootu - a to už se vyplatí!

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 13:20 | Nahoru | #44256

assassin píše:
lidem z ulice tam daji to co clovek z ulice chce.... chce mekou vidli? naleji mu tam klidne ridkej olej, chce to extra tvrdy, udela se to tvrdy.... pro jezdeni po silnici je ladeni k nicemu a oni to udelaji tak aby ten "pocit" zakaznika byl ok, ikdyz by treba na okruha ta vidlice byla uplne spatne... spokojenej zakaznik zaplati a o tom to cele je.



To tak nějak potvrzuje mou dlouhodobou teorii o celým tomhle byznysu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 13:29 | Nahoru | #44257

assassin píše: freedom: pri spravnejch pruzinach by to po dorazech chodit nemelo, dohanet to utlumem asi neni uplne to spravne reseni...

petta: jj misano kartridz. tim chces rict, ze poznas dve nastaveni o jedno kliknuti od sebe pri jizde? a ze bys mezi tyhle dva kliky potreboval jeste dalsi, aby ten krok nebyl tak velkej ? btw, kliknuti ma tim vetsi vliv, cim bliz jsi plne zavrene poloze - krok mezi nima tudiz neni linearni.

osobne si myslim, ze andreani jen zkopiroval ohlins kartridz, pro motorky pro ktere ohlins neni k dispozici. kdyz uz takovou kartridz maji, nabizi je i pro modely kde se to krizi s ohlinsem - kazdopadne oni davaji ohlins vsude kde to pravidla dovoluji. pokud ne, resi se to jinak - jejich kartridz, uprava seriove....

asi se mi nechce rozepisovat tu filosofii... ale jde o to, ze v provozu pozna kazdej velky kulovy a ve chvili kdy stavis zavodak, je uz jedno jestli das za kartridz 500E nebo 1500E .... takze ti tam daji ohlinse ktereho umi nastavit.

lidem z ulice tam daji to co clovek z ulice chce.... chce mekou vidli? naleji mu tam klidne ridkej olej, chce to extra tvrdy, udela se to tvrdy.... pro jezdeni po silnici je ladeni k nicemu a oni to udelaji tak aby ten "pocit" zakaznika byl ok, ikdyz by treba na okruha ta vidlice byla uplne spatne... spokojenej zakaznik zaplati a o tom to cele je.


Určitě nejsem závodník, ale výměnu vidlic jsem poznal (byly nastavený na standart z fabriky). Na mě to bylo moc tvrdé, takže změkčení (měkčí pružiny, atd.) - taky jsem to poznal. Výměna centrálu je znát už méně, jen mně to přijde takové pevnější, jistější - ten jsem měl od prodejce na svou váhu. Takže za mě to poznat jde a to zdaleka nejezdím na limitu.

Naposledy editováno 18.12.2018 13:30:16

Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 13:36 | Nahoru | #44258
Na Monsteru sem taky "ladil" vidli...Jelikož sem pašák a jezdim dost i po blbejch silnicích,tak už cvakaly dorazy.S hustšim olejem to bylo max tupější,tak přišly podložky pod ty unavený pružiny a byla z toho nová motorka
Přitáhnout to nešlo,bo na S2R sou jen základovky..

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 13:39 | Nahoru | #44259
blacksabbath: no jasne, poznas zmenu - kdyz se treba vymeni pruziny... ale vse to je jen jen o nejakym pocitu. A jakej pocit je ten spravnej? na jakej se to ma ladit? na okruhu je to jasny, tam se ladi za ucelem co nejlepsiho casu na kolo. na silnici nekdo hleda pohodli a nekdo ma pocit, ze ma motorku lip pod kontrolou kdyz to skace jak koza... ani jeden nejede na limitu, neni podle ceho poznat ktere nastaveni je to spravne...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 13:39 | Nahoru | #44260
BlackSabbath> Taky nejsem závodník,ale výměnu centrálu sem poznal i na Scarabeu 150.Podle mě by se s podvozkem mělo začínat právě u něj...ale možná kecam a je to jen dle vkusu,nebo pocitu každýho soudruha..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 13:44 | Nahoru | #44261

assassin píše: blacksabbath: no jasne, poznas zmenu - kdyz se treba vymeni pruziny... ale vse to je jen jen o nejakym pocitu. A jakej pocit je ten spravnej? na jakej se to ma ladit? na okruhu je to jasny, tam se ladi za ucelem co nejlepsiho casu na kolo. na silnici nekdo hleda pohodli a nekdo ma pocit, ze ma motorku lip pod kontrolou kdyz to skace jak koza... ani jeden nejede na limitu, neni podle ceho poznat ktere nastaveni je to spravne...


No však, je to pouze subjektivní pocit. Musel bych otestovat kompletně všechno nastavení, abych si řekl - toto je pro mě asi nejlepší, takto se na tom cítím dobře. A to se mně asi nikdy nepodaří...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 13:45 | Nahoru | #44262

zmulin píše: BlackSabbath> Taky nejsem závodník,ale výměnu centrálu sem poznal i na Scarabeu 150.Podle mě by se s podvozkem mělo začínat právě u něj...ale možná kecam a je to jen dle vkusu,nebo pocitu každýho soudruha..


Já jsem to měnil v takovém pořadí, v jakém se ke mně dostaly ty díly.

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 13:50 | Nahoru | #44263
Ono to tu bylo asi spatne pochopeno - ale nebylo to myšleno tak, ze cokolik na odpruzeni uděláš, ze to neni znat. Znat to klidne je, ale jak se pozná, ze to je zmena k lepšímu? Vetsina pouličních závodníků vymění tlumic za nakej aftermarket a jasne zaregistruje zmenu a jelikož to stalo 1200E tak si rekne, ze takhle to ma fungovat ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 14:18 | Nahoru | #44264
assassin> jeden klik nepoznam, ani jsem to tak nemyslel. Jen, ze tuhle cartridge davat na SD neni to pravy orechovy. Na masiny, ktery maji nenastavitelnou je tohle treba dobra volba, ale s tim SD lita i na okruhu a nastavit tuhle nebude to tak snadny, jako Ö nebo Mupo, kde je rozsah vetsi, ma jemnejsi nastaveni a hlavne! jsou k dispozici data..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 14:35 | Nahoru | #44265

Tifone píše: Nasrat

nene..tady budeeee RAKOUSKOOOO

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 14:41 | Nahoru | #44266

Petta píše: assassin> jeden klik nepoznam, ani jsem to tak nemyslel. Jen, ze tuhle cartridge davat na SD neni to pravy orechovy. Na masiny, ktery maji nenastavitelnou je tohle treba dobra volba, ale s tim SD lita i na okruhu a nastavit tuhle nebude to tak snadny, jako Ö nebo Mupo, kde je rozsah vetsi, ma jemnejsi nastaveni a hlavne! jsou k dispozici data..



s prvni casti souhlasim. s tou druhou vicemene taky, ale vubec to neni o klikatkach, tima se toho zas tak moc naladit neda... hlavne to jestli je ten rozsah rozdelenej na 5 nebo deset kliku je celkem jedno.
otazka jaka data jsou k dispozici.
k te andreani kartridzi jsou data k dispozici od andreaniho... ale tim nechci hajit tuhle volbu, ja bych do SD taky jinou kartridz nedaval.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 14:43 | Nahoru | #44267
BlackSabbath> no a helma navrch

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 14:46 | Nahoru | #44268

strakon píše: BlackSabbath> no a helma navrch



To je logický, kdyby sis ji dal na spodek, vypadal bys jako debil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 14:48 | Nahoru | #44269
FiZzeR> už aby Ti dal Freedom do držky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 14:52 | Nahoru | #44270
assassin> No nevím nevím, když se oprostíme od těch osobních preferencí a pocitů...tak určitý zákonitosti, kdy se dá říct, že ten podvozek pracuje dobře/je dobře nastavenej existují.

Když říkáš že se klikátkama moc nastavit nedá, je řeč o "rozpočtovkách", sportech, jaký roky výroby ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 14:54 | Nahoru | #44271

PetrS píše: ... a kromě orvaný zadní gumy jsem nepoznal ani ťuk.



to mi pripomelo muj prvni most, kdyz sem tesne pred volnou zjistil, ze mam vepredu cca 1,8 a vzadu 1,4 na sportsmartu. No, hodil sem to za hlavu s tim, ze kdyz sem doted nic nepoznal tak co:D... a kluci tam ladili desetinky a tvrdili, jak je to strasne znat...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 15:17 | Nahoru | #44272

strakon píše: FiZzeR> už aby Ti dal Freedom do držky



co blbneš? ...proč já ?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 15:18 | Nahoru | #44273

zmulin píše: BlackSabbath> Taky nejsem závodník,ale výměnu centrálu sem poznal i na Scarabeu 150.Podle mě by se s podvozkem mělo začínat právě u něj...ale možná kecam a je to jen dle vkusu,nebo pocitu každýho soudruha..



no hlavně ...s tebou ty podvozky maj krapet práce ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 15:19 | Nahoru | #44274

dejf. píše: to mi pripomelo muj prvni most, kdyz sem tesne pred volnou zjistil, ze mam vepredu cca 1,8 a vzadu 1,4 na sportsmartu. No, hodil sem to za hlavu s tim, ze kdyz sem doted nic nepoznal tak co:D... a kluci tam ladili desetinky a tvrdili, jak je to strasne znat...



Jestli to byl sportsmart I, tak tam byla technologie ntec umoznujici jezdit takhle nizky tlaky. A taky kdyz si schopnej pneumatiku zahrat, tak poznas spis ze je prefoukla. Kdybys tam mel 2.6 a 3.2, treba bys mel potrebu to resit.

Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 15:24 | Nahoru | #44275
Jinak co se tyce podvozku na silnici, nejdriv je treba mit spravny pruziny a nastaveny predpeti aby tlumic spravne vyuzival svuj rozsah a pak mudrovat dal.
A nemyslim ze by motard na slickach mohl slouzit jako reference, vzdyt tam ta predstava o funkcnim podvozku je jeste mlhavejsi nez u silnice, uz z podstaty jizdy.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 15:24 | Nahoru | #44276

Kocandak píše: assassin> No nevím nevím, když se oprostíme od těch osobních preferencí a pocitů...tak určitý zákonitosti, kdy se dá říct, že ten podvozek pracuje dobře/je dobře nastavenej existují.

Když říkáš že se klikátkama moc nastavit nedá, je řeč o "rozpočtovkách", sportech, jaký roky výroby ?



no to je otazka... ja se jich doted nedopatral...

klikatka nastavuji prutok oleje dirkou pomaleho utlumu... ale vetsina magie se odehrava v hi-speed okruhu kterej je tvorenej sestavou planzet.

Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 15:29 | Nahoru | #44277
Ducati Transformer

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 15:33 | Nahoru | #44278
Koukám diskuze se ubírá zase směrem, že to je celý na hovno, stejně nikdo nic nepozná tak co Asi jsem teda jinej, já nevím, ale prostě to poznám A to i na silnici, i když uznávám, že tam jsou ty rozdíly mnohem méně znatelné.

K mýmu problému - podle mě ideální stav je, že to někdo už dělal a má nějakej náhled na správný sestavení planžet. To je asi základ úspěchu (proto jsem tu psal o K-tech), vyměnit pružiny je asi docela jednoduchý, dělá je třeba Hyperpro. Já bych viděl ideální stav následující:
- vyměnit pružiny vepředu (kde SD nemá nastavení předpětí, čili to prostě musí být správně) i vzadu
- korektně vybrat/sestavit planžety
- celé to nakonec nastavit na moto s riderem, tzn. hlavně sag a taky aby byl předek/zadek konzistentně nastaven

Posílat někam jen podvozek mi přijde jako půlka celku, ale zase když by měli už zkušenosti, i to může být cesta. Měnit tlumič a cartridge fakt nevidím jako cestu, na drom jezdím párkrát za rok a ten podvozek mě zas tak nezrychlí, hlavně teda za tu cenu. Když už bych to připustil, tak asi WP Race.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 15:37 | Nahoru | #44279
Attim> kdyz to nekam posles, tak samozrejme udas i svou hmotnost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 15:42 | Nahoru | #44280

Stev píše: Jestli to byl sportsmart I, tak tam byla technologie ntec umoznujici jezdit takhle nizky tlaky. A taky kdyz si schopnej pneumatiku zahrat, tak poznas spis ze je prefoukla. Kdybys tam mel 2.6 a 3.2, treba bys mel potrebu to resit.



Hele byly to dvojky. A navic srsen rikal, ze mas mit 2,5, 2,9 dokud nejezdis brno pod 2.15! :D
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist