kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
strakon píše: Tady máte www.motorkari.cz/motobazar/motorky/mv-agusta/mv-agusta-f4-tamburini/mv-agusta-f4-1000-rr-tamburini-1381404.html
Za 3 kila nepovedenou repliku? Ma to polovicni cenu..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: ...https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/ducati/sef-ktm-stefan-pierer-ducati-by-nam-vyhovovala-40641.html tak doufam ze se tohle vlakno prejmenuje..na vlakno s poradnym nazvem KTM...jasny meine Freunde
Nasrat
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
petta: jj misano kartridz. tim chces rict, ze poznas dve nastaveni o jedno kliknuti od sebe pri jizde? a ze bys mezi tyhle dva kliky potreboval jeste dalsi, aby ten krok nebyl tak velkej ? btw, kliknuti ma tim vetsi vliv, cim bliz jsi plne zavrene poloze - krok mezi nima tudiz neni linearni.
osobne si myslim, ze andreani jen zkopiroval ohlins kartridz, pro motorky pro ktere ohlins neni k dispozici. kdyz uz takovou kartridz maji, nabizi je i pro modely kde se to krizi s ohlinsem - kazdopadne oni davaji ohlins vsude kde to pravidla dovoluji. pokud ne, resi se to jinak - jejich kartridz, uprava seriove....
asi se mi nechce rozepisovat tu filosofii... ale jde o to, ze v provozu pozna kazdej velky kulovy a ve chvili kdy stavis zavodak, je uz jedno jestli das za kartridz 500E nebo 1500E .... takze ti tam daji ohlinse ktereho umi nastavit.
lidem z ulice tam daji to co clovek z ulice chce.... chce mekou vidli? naleji mu tam klidne ridkej olej, chce to extra tvrdy, udela se to tvrdy.... pro jezdeni po silnici je ladeni k nicemu a oni to udelaji tak aby ten "pocit" zakaznika byl ok, ikdyz by treba na okruha ta vidlice byla uplne spatne... spokojenej zakaznik zaplati a o tom to cele je.
Naposledy editováno 18.12.2018 13:15:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Tady máte www.motorkari.cz/motobazar/motorky/mv-agusta/mv-agusta-f4-tamburini/mv-agusta-f4-1000-rr-tamburini-1381404.html
A máš to i se štítkem majitele Motoscootu - a to už se vyplatí!
assassin píše:
lidem z ulice tam daji to co clovek z ulice chce.... chce mekou vidli? naleji mu tam klidne ridkej olej, chce to extra tvrdy, udela se to tvrdy.... pro jezdeni po silnici je ladeni k nicemu a oni to udelaji tak aby ten "pocit" zakaznika byl ok, ikdyz by treba na okruha ta vidlice byla uplne spatne... spokojenej zakaznik zaplati a o tom to cele je.
To tak nějak potvrzuje mou dlouhodobou teorii o celým tomhle byznysu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: freedom: pri spravnejch pruzinach by to po dorazech chodit nemelo, dohanet to utlumem asi neni uplne to spravne reseni...
petta: jj misano kartridz. tim chces rict, ze poznas dve nastaveni o jedno kliknuti od sebe pri jizde? a ze bys mezi tyhle dva kliky potreboval jeste dalsi, aby ten krok nebyl tak velkej ? btw, kliknuti ma tim vetsi vliv, cim bliz jsi plne zavrene poloze - krok mezi nima tudiz neni linearni.
osobne si myslim, ze andreani jen zkopiroval ohlins kartridz, pro motorky pro ktere ohlins neni k dispozici. kdyz uz takovou kartridz maji, nabizi je i pro modely kde se to krizi s ohlinsem - kazdopadne oni davaji ohlins vsude kde to pravidla dovoluji. pokud ne, resi se to jinak - jejich kartridz, uprava seriove....
asi se mi nechce rozepisovat tu filosofii... ale jde o to, ze v provozu pozna kazdej velky kulovy a ve chvili kdy stavis zavodak, je uz jedno jestli das za kartridz 500E nebo 1500E .... takze ti tam daji ohlinse ktereho umi nastavit.
lidem z ulice tam daji to co clovek z ulice chce.... chce mekou vidli? naleji mu tam klidne ridkej olej, chce to extra tvrdy, udela se to tvrdy.... pro jezdeni po silnici je ladeni k nicemu a oni to udelaji tak aby ten "pocit" zakaznika byl ok, ikdyz by treba na okruha ta vidlice byla uplne spatne... spokojenej zakaznik zaplati a o tom to cele je.
Určitě nejsem závodník, ale výměnu vidlic jsem poznal (byly nastavený na standart z fabriky). Na mě to bylo moc tvrdé, takže změkčení (měkčí pružiny, atd.) - taky jsem to poznal. Výměna centrálu je znát už méně, jen mně to přijde takové pevnější, jistější - ten jsem měl od prodejce na svou váhu. Takže za mě to poznat jde a to zdaleka nejezdím na limitu.
Naposledy editováno 18.12.2018 13:30:16
Přitáhnout to nešlo,bo na S2R sou jen základovky..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: blacksabbath: no jasne, poznas zmenu - kdyz se treba vymeni pruziny... ale vse to je jen jen o nejakym pocitu. A jakej pocit je ten spravnej? na jakej se to ma ladit? na okruhu je to jasny, tam se ladi za ucelem co nejlepsiho casu na kolo. na silnici nekdo hleda pohodli a nekdo ma pocit, ze ma motorku lip pod kontrolou kdyz to skace jak koza... ani jeden nejede na limitu, neni podle ceho poznat ktere nastaveni je to spravne...
No však, je to pouze subjektivní pocit. Musel bych otestovat kompletně všechno nastavení, abych si řekl - toto je pro mě asi nejlepší, takto se na tom cítím dobře. A to se mně asi nikdy nepodaří...
zmulin píše: BlackSabbath> Taky nejsem závodník,ale výměnu centrálu sem poznal i na Scarabeu 150.Podle mě by se s podvozkem mělo začínat právě u něj...ale možná kecam a je to jen dle vkusu,nebo pocitu každýho soudruha..
Já jsem to měnil v takovém pořadí, v jakém se ke mně dostaly ty díly.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: assassin> jeden klik nepoznam, ani jsem to tak nemyslel. Jen, ze tuhle cartridge davat na SD neni to pravy orechovy. Na masiny, ktery maji nenastavitelnou je tohle treba dobra volba, ale s tim SD lita i na okruhu a nastavit tuhle nebude to tak snadny, jako Ö nebo Mupo, kde je rozsah vetsi, ma jemnejsi nastaveni a hlavne! jsou k dispozici data..
s prvni casti souhlasim. s tou druhou vicemene taky, ale vubec to neni o klikatkach, tima se toho zas tak moc naladit neda... hlavne to jestli je ten rozsah rozdelenej na 5 nebo deset kliku je celkem jedno.
otazka jaka data jsou k dispozici.
k te andreani kartridzi jsou data k dispozici od andreaniho... ale tim nechci hajit tuhle volbu, ja bych do SD taky jinou kartridz nedaval.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: BlackSabbath> no a helma navrch
To je logický, kdyby sis ji dal na spodek, vypadal bys jako debil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Když říkáš že se klikátkama moc nastavit nedá, je řeč o "rozpočtovkách", sportech, jaký roky výroby ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: ... a kromě orvaný zadní gumy jsem nepoznal ani ťuk.
to mi pripomelo muj prvni most, kdyz sem tesne pred volnou zjistil, ze mam vepredu cca 1,8 a vzadu 1,4 na sportsmartu. No, hodil sem to za hlavu s tim, ze kdyz sem doted nic nepoznal tak co:D... a kluci tam ladili desetinky a tvrdili, jak je to strasne znat...
zmulin píše: BlackSabbath> Taky nejsem závodník,ale výměnu centrálu sem poznal i na Scarabeu 150.Podle mě by se s podvozkem mělo začínat právě u něj...ale možná kecam a je to jen dle vkusu,nebo pocitu každýho soudruha..
no hlavně ...s tebou ty podvozky maj krapet práce ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dejf. píše: to mi pripomelo muj prvni most, kdyz sem tesne pred volnou zjistil, ze mam vepredu cca 1,8 a vzadu 1,4 na sportsmartu. No, hodil sem to za hlavu s tim, ze kdyz sem doted nic nepoznal tak co:D... a kluci tam ladili desetinky a tvrdili, jak je to strasne znat...
Jestli to byl sportsmart I, tak tam byla technologie ntec umoznujici jezdit takhle nizky tlaky. A taky kdyz si schopnej pneumatiku zahrat, tak poznas spis ze je prefoukla. Kdybys tam mel 2.6 a 3.2, treba bys mel potrebu to resit.
A nemyslim ze by motard na slickach mohl slouzit jako reference, vzdyt tam ta predstava o funkcnim podvozku je jeste mlhavejsi nez u silnice, uz z podstaty jizdy.
Kocandak píše: assassin> No nevím nevím, když se oprostíme od těch osobních preferencí a pocitů...tak určitý zákonitosti, kdy se dá říct, že ten podvozek pracuje dobře/je dobře nastavenej existují.
Když říkáš že se klikátkama moc nastavit nedá, je řeč o "rozpočtovkách", sportech, jaký roky výroby ?
no to je otazka... ja se jich doted nedopatral...
klikatka nastavuji prutok oleje dirkou pomaleho utlumu... ale vetsina magie se odehrava v hi-speed okruhu kterej je tvorenej sestavou planzet.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
K mýmu problému - podle mě ideální stav je, že to někdo už dělal a má nějakej náhled na správný sestavení planžet. To je asi základ úspěchu (proto jsem tu psal o K-tech), vyměnit pružiny je asi docela jednoduchý, dělá je třeba Hyperpro. Já bych viděl ideální stav následující:
- vyměnit pružiny vepředu (kde SD nemá nastavení předpětí, čili to prostě musí být správně) i vzadu
- korektně vybrat/sestavit planžety
- celé to nakonec nastavit na moto s riderem, tzn. hlavně sag a taky aby byl předek/zadek konzistentně nastaven
Posílat někam jen podvozek mi přijde jako půlka celku, ale zase když by měli už zkušenosti, i to může být cesta. Měnit tlumič a cartridge fakt nevidím jako cestu, na drom jezdím párkrát za rok a ten podvozek mě zas tak nezrychlí, hlavně teda za tu cenu. Když už bych to připustil, tak asi WP Race.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: Jestli to byl sportsmart I, tak tam byla technologie ntec umoznujici jezdit takhle nizky tlaky. A taky kdyz si schopnej pneumatiku zahrat, tak poznas spis ze je prefoukla. Kdybys tam mel 2.6 a 3.2, treba bys mel potrebu to resit.
Hele byly to dvojky. A navic srsen rikal, ze mas mit 2,5, 2,9 dokud nejezdis brno pod 2.15! :D