globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.5.2018 v 16:36 | Nahoru | #36151
DoktorARO> Kup si VAN VANa

Naposledy editováno 15.05.2018 16:38:38

Milovníci Italských krásek

15.5.2018 v 16:40 | Nahoru | #36152

Milovníci Italských krásek

15.5.2018 v 19:20 | Nahoru | #36153
Beta Alp4 ma motor z DR350 a na pohodu vybubla všechno (skoro😀),Xtrainer je taky fajn a tady u znamejch jezdej 2 AJP a vubec nejsou marný

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

16.5.2018 v 08:50 | Nahoru | #36154
doktorARO: ta 250 je hodnoucka, ma to docela i nejakej kroutak dole a kdyz to rozmotas tak i jede... blby je ze driv nebo pozdeji (pokud to s endurem myslis vazneji nez jen se vozit po poli) dojdes k tomu, ze ze silnice neumis absolutne nic a potrebujes na trati trenovat zatacky atd... a tam te bude freeride strasne limitovat podvozkem. litat hned v lese "extremni enduro" je podle me spatnej zacatek, pak vidis kluky co neumi projet zatacku v drazce, rozumne skocit dvojak a ve vyjezdu machaj kolem sebe nohama jak stonozka

...ale me to taky vsichni od nas co umi rikali a ja jim neveril, musel jsem si to zkusit na vlastni kuzi :D

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.5.2018 v 09:21 | Nahoru | #36155
assassin> jo no s timto vsim samo pocitam, ted chci zkusi jestli me to vubec chytne a bude bavit. Ale podminky k tomu mam celkem dobre. Jeste je ve hre exc 250f, jako takovy asi adekvatni zacatek a ev to strelim bez nejake extra ztraty.

Milovníci Italských krásek

16.5.2018 v 09:37 | Nahoru | #36156
pokud nemas problem s tim to po roce otocit (ja jsem mizernej obchodnik, nebavi me to a prodelam vzdy balik) tak klidne freerida 250, hodne te nauci a za rok zas dal... urcite si na velky motorce netroufnes to co na freeridu, ja mel ted v lomu elektrickyho freerida a fe350 a kam jsem si s 350 netroufl tak s freeridem uplne na pohodu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.5.2018 v 10:27 | Nahoru | #36158
strakon> tak to už bych asi radši šel do HSQ pod taktovou KTM, to už zase neni takovej cenovej rozdíl...
https://www.motoinze.../1005361-fe-250.html
tady ten Xtrainer
https://www.motoinze...003740-xtrainer.html
tohle by mě celkem zajímalo, Asiawing, snad licence Honda? měl to tu propagovat snad Bohouš Poslední a celkem to chválil, jen podvozek prej takovej nepoddajnej
https://www.motoinze...-pr5-250-enduro.html
nebo to AJP no...
https://www.motoinze...-pr5-250-enduro.html

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.5.2018 v 17:49 | Nahoru | #36159

DoktorARO píše: assassin> jo no s timto vsim samo pocitam, ted chci zkusi jestli me to vubec chytne a bude bavit. Ale podminky k tomu mam celkem dobre. Jeste je ve hre exc 250f , jako takovy asi adekvatni zacatek a ev to strelim bez nejake extra ztraty.



Takovou motorku jedině novou! 250/4T si hobík nekoupí, ten skočí do 350 a všechny jeté, bazarové 250/4T jsou olítané závodničky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.5.2018 v 21:05 | Nahoru | #36160
Johnny83> ty vole... skoro nove ostre enduro a za take male love???

To bych mel za cenu tunaka nevi o tom nekdo neco??? Spolehlivost, dily,atd...?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.5.2018 v 22:20 | Nahoru | #36161
oioi01> Sršáň měl v autosalonu 450 motarda, myslim že až na zpracování páček a přepínačů to celkem chválil, pak myslim že na tom někdo zkoušel jet mx mistrák, a že díly včetně motoru by měly být zaměnitelný s crf... Ale už je to doba co jsem se o to trochu zajímal, spíš mi přijde divný, že to tu neni víc rozšířený, třeba to nebude zas taková pecka. Ale vim že když jsem koukal tak celkem byly na mobile.de, a že by zrovna Němci potřebovali za každou cenu šetřit a neměli na originál...

Milovníci Italských krásek

16.5.2018 v 23:40 | Nahoru | #36162
te italske husce bych se asi vyhnul, nemyslim si, ze je spatna, naopak, ale tezky se toho pak zbavit... plus servis neni tak uplne easy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.5.2018 v 06:47 | Nahoru | #36163
DoktorARO> Tak co tedy tohle? To bych bral na polňačky já, i ta cena mi přijde gůůt www.motorkari.cz/motobazar/motorky/bmw/bmw-g-450-x/bmw-g-450-x-top-600-km-leo-vince-1296293.html

Naposledy editováno 17.05.2018 06:51:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.5.2018 v 06:51 | Nahoru | #36164
oioi01> Na té číně paradoxně proděláš daleko víc jak na KTM group, když tedy pominu, že je to technicky o parník jinde.

Ale když enduro tak jedině 300 2T, abys mohl jezdit jako Jonny Walker!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.5.2018 v 07:49 | Nahoru | #36165

strakon píše: DoktorARO> Tak co tedy tohle? To bych bral na polňačky já, i ta cena mi přijde gůůt www.motorkari.cz/motobazar/motorky/bmw/bmw-g-450-x/bmw-g-450-x-top-600-km-leo-vince-1296293.html



Nóó tohle i ta HUSQ 310, co jsi dával výš, je velmi zaručený způsob, jak si zadřít třísku do (_!_)

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.5.2018 v 08:10 | Nahoru | #36166
PETARDAK> jak to, tu HQ bych ještě pochopil, ale proč to BMW? To vypadá, že si nemá koupit vůbec nic, než nějaký elektrokolo Já měl onehdá samé KLRka, DRka atd. a tenkrát mi to na takový to, pole, louky, les, stačilo, Vy to hned hrotíte do vrcholovýho sportu

Naposledy editováno 17.05.2018 08:26:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.5.2018 v 08:50 | Nahoru | #36167
strakon> Jj,tady se jede naplno,není čas se dívat,kdo je kdo
To je,jako by někdo chtěl poradit dobrou moto na silnici, a já sem hodil odkaz na Aprilii RSV4 RF s odkazem na video s Maxem Biaggim v závodu

Naposledy editováno 17.05.2018 08:50:32

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.5.2018 v 09:05 | Nahoru | #36168
JollyJoker> přesně, njn, hoši žijou v jinejch sférách To jsou hned jen rolety, lavice, jízda jako Cairoli a táák, to se někdo nemůže jen tak lehce plahočit krajinou, na nějaké průměrné motorce?

Naposledy editováno 17.05.2018 09:09:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.5.2018 v 09:10 | Nahoru | #36169

strakon píše: PETARDAK> jak to, tu HQ bych ještě pochopil, ale proč to BMW? To vypadá, že si nemá koupit vůbec nic, než nějaký elektrokolo Já měl onehdá samé KLRka, DRka atd. a tenkrát mi to na takový to, pole, louky, les, stačilo, Vy to hned hrotíte do vrcholovýho sportu



je to totiz skoro to same - je to bmw z doby kdy to byla v podstate ta italska HQV - dnes od toho dava pryc ruce jak husqvarna tak bmw.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.5.2018 v 09:11 | Nahoru | #36170
PetrS> jaka cina? Ajp je prece portugalsko, ne?
Jestli se to dobre servisuje a daji se sehnat dily v pohode, nevidim zadny problem... nechci na tom zavodit nebo skakat

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.5.2018 v 09:11 | Nahoru | #36171
assassin> a jo

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.5.2018 v 09:16 | Nahoru | #36172

strakon píše: PETARDAK> jak to, tu HQ bych ještě pochopil, ale proč to BMW? To vypadá, že si nemá koupit vůbec nic, než nějaký elektrokolo Já měl onehdá samé KLRka, DRka atd. a tenkrát mi to na takový to, pole, louky, les, stačilo, Vy to hned hrotíte do vrcholovýho sportu



Obé se (relativně) serou... to je diskutabilní a menší problém, ale na obě neseženeš NIC!!! Továrna HUSQ neexistuje, díly skoupil už dávno jeden Němec, a to Báwo je převlečená HUSQ, z doby kdy továrnu krátkou chvilku BMW vlastnilo... dnes se Číno/Taliáni pokouší staré modely oživit pod značkou SWM...

A s motorko kterou se učíš OFF, tak pereš o zem a koupeš v blátě, následně pereš wapkou... a spousta drobných i větších dílů potřebuješ a nejlépe rychle, ať můžeš trénovat dál... prostě pokud chceš rozumě jezdit+zkoušet enduro, nemáš bohužel, z dnešních moto, moc možností na výběr KTM (nebo jejich převlečená HUSQ), BETA a tím vcelku končíš... i GAS a SHERCO už je celkem na/za hranou... pokud chceš exota, aneb trpaslíka do zahrádky máš výběr širší...

edit.: ASSASSIN píše rychlejš a sručnějš

Naposledy editováno 17.05.2018 09:17:27

Milovníci Italských krásek

17.5.2018 v 09:19 | Nahoru | #36173
Tak leda sehnat XR 400 v parádním stavu www.moto.it/moto-usate/honda/xr-400-r/xr-400-r-1996-02/7153967 nebo www.moto.it/moto-usate/honda/xr-400-r/xr-400-r-1996-02/7169132

Naposledy editováno 17.05.2018 09:23:55

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

17.5.2018 v 09:26 | Nahoru | #36174
Me z toho nejlepe porad vychazi bud KTM Freeride 350 - muj favorit, nebo exc 250 2t. Ted babo rad. No a jsem v tom za kilo, coz me trochu taky stve. Ale freeride ma spz aspon.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.5.2018 v 09:27 | Nahoru | #36175
oioi01> Jestli myslíš tento inzerát, tak to AJP není.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.5.2018 v 09:52 | Nahoru | #36176

DoktorARO píše: Me z toho nejlepe porad vychazi bud KTM Freeride 350 - muj favorit, neboexc 250 2t. Ted babo rad. No a jsem v tom za kilo, coz me trochu taky stve. Ale freeride ma spz aspon.



To je extrém a extrém ... a mj. každé EXC má techničák+SPZ... a 100% počítej že EXC250 za kilo, přivezeš domů a bez svezení bude chtít tak komplet repas... je MEGA rozdíl koupit silnici za 40-50% ceny nové a koupit za 40-50% ceny, ostré enduro... FREE350 je fakt chcípák, který ti přestane stačit a bavit po 3-4 svezení... a až přijdeš na to šlápnutí vedle, tak se dost blbě prodává...
A na učení se s EXC už budeš mít lehce krátké nohy... Nech si poradit (takových adeptů přímo kolem mě prošly desítky...) a kup FREE2502T nebo BETA Xtrainer

Naposledy editováno 17.05.2018 10:05:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.5.2018 v 09:52 | Nahoru | #36177

DoktorARO píše: Me z toho nejlepe porad vychazi bud KTM Freeride 350 - muj favorit, nebo exc 250 2t. Ted babo rad. No a jsem v tom za kilo, coz me trochu taky stve. Ale freeride ma spz aspon.



Hele Freeridera jsem ti tipnul hned na začátku.A první myšlenka většinou bývá ta správná

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.5.2018 v 10:05 | Nahoru | #36178
PETARDAK> jako mě by ten chcipak asi nevadil. Btw vyznat se v těch oznacenich je mazec

Naposledy editováno 17.05.2018 10:07:19

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.5.2018 v 10:10 | Nahoru | #36179

DoktorARO píše: PETARDAK> jako mě by ten chcipak asi nevadil

to není chcípák, ale extra chcípák ... a přece jenom, byť OFF a silnice je daleko, tak roky jezdíš na 100-150PS tak asi úplně "lévák" bez mozku nebudeš... to už bys dávno prošel péčí svých kolegů, nebo havranů... ale jistě občanku máš a kup si co chceš

Milovníci Italských krásek

17.5.2018 v 10:15 | Nahoru | #36180
DoktorARO: Tady není moc o čem. Ideál je 350.

Svezeš se i na 450, i na 250. Na 250 budeš bojovat s dojmem nedostatku výkonu, na 450 s jeho přebytkem. Nicméně ze začátku se budeš buď jen vozit, nebo blít do helmy, když vyrazíš s někým, kdo to trochu umí.

Pomíjím 2T, které jsou samo super, ale pro někoho, kdo už trochu ví, o čem je řeč.

Edit: Freeridy u nás v partě jezdily, ale časem to vymizelo.

Naposledy editováno 17.05.2018 10:16:28
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist