globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.4.2018 v 08:55 | Nahoru | #35491
drippera> jo? Ale i tak to je detail... Ale asi se tam trochu s přítlakem hrát musí. Ale velikostně, náboj atd už to maj asi 40let stejný

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.4.2018 v 09:14 | Nahoru | #35492

drippera píše: Přítlačák a pružinky jsou stejné. Ale misky ne! Podložky na 1098 a 1100 (voda - vzduch) mají jinou výšku. Jednou mi Polášek poslal správné, po druhé je neměl a dorovnával jsem obyč. podložkama.


Tak to jsi mohl klidně nechat : ) Aspoň teda na 1100 jsem ty misky zkoušel měnit a nepoznal jsem rozdíl. Dokonce jsem viděl, že někdo nechává jen pět pružin, aby ta spojka nešla tak ztuha. Ale misky rozdílné jsou, to je pravda.

Milovníci Italských krásek

18.4.2018 v 09:50 | Nahoru | #35493
Ono ty podložky "pro jistotu" obvykle dostaneš s miskama. Myslím, že zrovna EVR od Poláška byly v sadě s miskama.

Milovníci Italských krásek

18.4.2018 v 10:21 | Nahoru | #35494
Konstrukčně je to úplně stejný, jde jen to kolik potřebuješ přítlak na lamely a kolik chceš páčit rukou

Milovníci Italských krásek

18.4.2018 v 10:21 | Nahoru | #35495
Ano ano, přesně tak..

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.4.2018 v 11:28 | Nahoru | #35496
A jsou tady nové bačkorky.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.4.2018 v 13:01 | Nahoru | #35497
Tifone>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.4.2018 v 13:22 | Nahoru | #35498
Tifone> To jsou ty nové angely?

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.4.2018 v 13:32 | Nahoru | #35499
Mám za sebou test MTS 1260 S. A pocity jsou dosti rozporuplné. Brzdy, podvozek, vše super. Jen ten motor mi nějak nesedl, čekal jsem trochu víc učesaný dvouválec na Touring mód. Na sport to jelo pěkně, ale furt se to muselo držet 4000 +.... ve špičce to jelo parádně, ale to zas chudák batůžek, jak seděl výš. Tak to s ním více mávalo a při brzdách jsem ho měl na sobě. ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.4.2018 v 13:35 | Nahoru | #35500
Sefo> oni jsou nějaké nové že by? toto jsou Angel GT

E: ani u Pirelli na stránkách nic nejní

Naposledy editováno 18.04.2018 13:41:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.4.2018 v 14:01 | Nahoru | #35501
dakarista> u tý MTS dělaj ten předek čím dál hnusnější, ta Tifounovo je hezčí, tohle je takovej skůtroidní

Naposledy editováno 18.04.2018 14:02:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.4.2018 v 14:06 | Nahoru | #35502
dakarista> Nesmíš jezdit jako piča

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.4.2018 v 14:07 | Nahoru | #35503

strakon píše: dakarista> u tý MTS dělaj ten předek čím dál hnusnější, ta Tifounovo je hezčí, tohle je takovej skůtroidní



Spíš si říkám ještě pár let a poleze se na to ze štaflí... Nebo jsem jedinej komu připadá, že jsou to čím dál vyšší kozy?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.4.2018 v 14:10 | Nahoru | #35504
FiZzeR> mel jsem to na 4 hodiny a i tak jsem tomu motoru nepřišel na chuť. Ale ten zbytek byl pecka a fungovalo to super. Vzpomněl jsem si na tom na Tuono a bylo to úplně stejné. Jen tohle jelo nahoře víc...

A co ty, není ti smutno po RSV V2?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.4.2018 v 14:11 | Nahoru | #35505
FiZzeR> to máš pravdu, že to bylo vysoké. A batůžek byl ještě výš

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.4.2018 v 14:27 | Nahoru | #35506

Tifone píše: Sefo> oni jsou nějaké nové že by? toto jsou Angel GT

E: ani u Pirelli na stránkách nic nejní



Aha, to jsem si možná spletl...tak sorry.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.4.2018 v 15:45 | Nahoru | #35507

dakarista píše: FiZzeR> mel jsem to na 4 hodiny a i tak jsem tomu motoru nepřišel na chuť. Ale ten zbytek byl pecka a fungovalo to super. Vzpomněl jsem si na tom na Tuono a bylo to úplně stejné. Jen tohle jelo nahoře víc...

A co ty, není ti smutno po RSV V2?



Občas jo. Ten čtyrvál ačkoli letí jak hovád, tak je takovej nijakej. Jako benzín proti TDičku, sice reálně letí víc, ale pocitově je mrtvej
A dost akutně mi chybí to chrochtání zpod nádrže, když jsem v sedmi tisích otočil plnej

Naposledy editováno 18.04.2018 15:46:44

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.4.2018 v 15:55 | Nahoru | #35508

FiZzeR píše: Občas jo. Ten čtyrvál ačkoli letí jak hovád, tak je takovej nijakej. Jako benzín proti TDičku, sice reálně letí víc, ale pocitově je mrtvej
A dost akutně mi chybí to chrochtání zpod nádrže, když jsem v sedmi tisích otočil plnej



Čtyrválec, byť by byl jakkoliv výkonný či uřvaný, nikdy nebude tak bavit a dunět, jako V2. Už to tu bylo napsané mnohokrát, ale já bych už prostě 4-válcovou motorku nechtěl. V2 a nebo V4. To jsou motory, se kterýma si svezení užívám daleko, daleko víc. A baví mě..

A nevěřil bych, jaký bude rozdíl V4 aprilia a V4 DUCATI. Ne tak uplně v projevu (tah či výkon) ale ve zvuku! Ten se DUC vyjímečně povedl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.4.2018 v 16:55 | Nahoru | #35509
FiZzeR> ten zvuk je hodně návykový, také mi chybí. Nejvíc mě bavil u Tuona a Futuru... a u Futuru to bylo někdy slyšet ještě víc než u Tuona ...

A když to srovnám, tak Futura byla dole dost pružná a bez vybrací. Zvládla jet od 3000.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.4.2018 v 18:23 | Nahoru | #35510
dakarista> vidíš, si kup 6 Futur a máš to až do smrti

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.4.2018 v 18:49 | Nahoru | #35511
pánové nějak mi nejde povolit zadní kolo. je tam pravej nebo levej závit? nevíte někdo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.4.2018 v 18:53 | Nahoru | #35512
Tifone> Pravej Já to loni taky nemohl povolit

Naposledy editováno 18.04.2018 18:54:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.4.2018 v 19:20 | Nahoru | #35513

strakon píše: dakarista> vidíš, si kup 6 Futur a máš to až do smrti



Blázne, to je ještě větší rarita jak Raptor

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.4.2018 v 20:37 | Nahoru | #35514

fsmoula píše: Tifone> Pravej Já to loni taky nemohl povolit


Tak jsem to nedal.zitra velkej trhák a velká bouchacka . To jsem zvědavej. Jinak "potupne" do servisu

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.4.2018 v 20:53 | Nahoru | #35515
Tifone> Chce to dlouhou páku,si pamatuju,jak jsme s kámošem povolovali kolo na HM.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.4.2018 v 20:53 | Nahoru | #35516
Tifone> Já to taky dělal ve dvou

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.4.2018 v 20:56 | Nahoru | #35517
Tifone> A to sem tu matku ani moc neutahoval ono se to utáhne samo

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.4.2018 v 21:05 | Nahoru | #35518

Tifone píše: Tak jsem to nedal.zitra velkej trhák a velká bouchacka . To jsem zvědavej. Jinak "potupne" do servisu



Dosedací kužel i závit se má mazat vazelínou. Já to tak dělám pokaždé když měním, dotahuji na předepsaný moment a stejně to jde kurva těžko povolit vždycky!
A samo se to nedotáhne si myslím....máš tam tu pojistnou závlačku a v tom se to už moc nehne.

Naposledy editováno 18.04.2018 21:06:55

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.4.2018 v 21:26 | Nahoru | #35519
dakarista> těch jsem viděl víc jak Raptorů

Milovníci Italských krásek

18.4.2018 v 21:49 | Nahoru | #35520
Zadni kolo na 848 jsem povoloval metr dvacet dlouhou vodovodni trubkou na kterou jsem se povesil skoro celou vahou. A to se na 848 dotahuje jen na 176 Nm. Na vetsich strojich je pres 200.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist