kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
dakarista píše: Zkoušel někdo z vás KTM 1290 superduke GT? Vím, že to není italka, ale je to pořád evropanka
Já jel na SUPERDUKOVI do Luhačovic a zpátky a pak ještě jednou po městě a okolo Vsetína. Předpokládám, že to bude hodně podobný, to GT. V prvé řadě je to opravdu schopná cestovní motorka. Nedá se to moc stavět třeba proti Tuounu. KTM není vyslečený superbike! Posez na něm ( i na R i na GT) je hodně podobný tomu na Multistradě. Připomínalo mit spíš velké supermoto, než power nakeda, jak všude píšou. Každopádně je to ohromě schopný strojek. Dovedu si na něm představit objet zeměkouli. Je to pohodlný, uvolněný a vlastně i hodný a poslušný stroj, když člověk neblbne a netlačí na pilu. Myslím si, že verze GT bude svým chováním podobná. Asi na tom nebude tolik foukat, ale snad mu neubrali tu jeho živočišnost. Motor je nukleární reaktor. Jede to strašně a pořád. Ale jen když člověk chce. Elektronika to zase všecko pořeší a umí z SDK udělat koloběžku do města. Až v režimu sport, nebo jak se to jmenovalo, kdy šlo na zadní kolo všech 170HP bylo znát, že podvozkově ta motorka prostě přestává stíhat. Zadek pumpoval, řidítka se kvedlaly, předek se potápěl a motorka nebyla stabilní a pevná. Ale to se bavíme o extrémním kravení a snažení, zahnat vévodu do úzkých. Většina user friendly uživatelů nebude na šasi kafrat a bude jim to asi vyhovovat. Myslím si, že jako cestovní mašina to bude super svezení. Asi o dost zábavnější než na bachratém GS, nebo na čtyrválcové Kawasaki Veyrys 1000 a myslím si, že je to skvělá konkurence i pro Multistradu. Co se týče agregátů, můžou si podat ruku. KTM jede ještě o chlup víc. Ve čtyřválci bych to viděl na BMW S1000XR, jako podobně koncipovaný univerzál z evropy. Stejně zábavný, stejně rychlý. V MOTOCYKLU 1-2/2018 je test na 50tis.km a pomeranč z něj vyšel v zásadě jako vítěz. Takže ani větších porcí km bych se vyloženě nebál. Za mě jo. SDK GT bude dobrá volba..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jindřej píše: Jaro se blíží, hlásím že jsem zpět Stalo se něco zajímavýho? Má dripera něco novýho, co už zase stačil prodat? Objevil se někdo ryhlejší než já?
rozmontovat motorku rychleji nez ty zatim nikdo neumi :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jindřej píše: assassin> děkuju za uznání. Už jsem klidnej
mas nachystano na sezonu? a co sti, uz vrci? sakra na tebe jsem zapomnel, meli jsme ti dat vedet na ty minibiky v radotine :)
zmulin, freedom: ja jsem docela posera a nikde mi to tam neprislo nebezpecny, ty scenare co popisujete - jak se "zacatecnik" lekne zatacky a pusti to do sloupu - jsou fakt mimo, takhle rychle se tam takovy jelito nerozjede, prvnich par kol na jednicku rychlosti "chuze" a mel jsem co delat se vejit na trat ... chce to fakt vyzkouset - pulku jezdeni posranej, pak prvni skrtnuti kolenem v pravy zatacce (prvni v zivote :D ) a posledni ctvrthodinu uz i celkem kontrolovany prujezdy zatackou smykem s kolenem na zemi - a nikde jsem se necitil ohrozenej...myslim ze vsude kde bych si lehl, tak se zastavim driv nez dojedu k mantinelu. ostatne se tam vali kazdou chvili kde kdo, zcela bez problemu.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Tak kdy bude Frenkáču další GPP ať se na vás můžu přijet podívat a popít wisku se strakáčem?
Akorát teda dorazím zase na bandasce , u které jsem nakonec řezání vzdal po rozhovoru s kamarádem z STK.
Už je to se stavbama fakt v prdeli .
Na jinou mašinu (Duc Duc) zatím nebude , jelikož jsem na mateřské a Německé úřady jsou tak super , že někdy začnou vyplácet až po půl roce
Ale zase ta moje malá kočka za to stojí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
STi se nakonec opravilo skoro samo, bo jak jsem možná už psal, chyba byla v olejovém čerpadle. Bylo podezření že to bude lehlý na klice ale jelikož jsem to hned zdechnul, tak to asi v podstatě vydrželo. Sice bylo ve vaně pár šponek ale motor normálně běží, tlak oleje je OK, neklepe a par set km už dal, takže repas se odkládá do doby, než to lehne. A to už nebude asi moje starost, jelikož si pro to zítra přijede borec - který samo o celý tý eskapádě ví.
Nevím že nějaká akce byla ale mohlo to být fajn. Na minibiku jsem jel dvakrát a podruhý; protože už jsem omlogicky uměl, z toho byla asi 5x pana orel, kapoty ko, bajk servanej a já zkrvavenej jako vůl Není to jednoduchý ale je to sranda.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Zrovna JimBeam byl pro mě neuvěřitelnej hnus hned jak vylezl a začala bejt na něj reklama... ale každej máme jinou hubu...
Já z Bourbonů, jak jsem je nikdy moc nepil, mohl RX nebo 4růže a tím neříkám že jsou něco extra.,..mě bourbony nikdy nejely...
Mám rád nasládlý a jemný...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Včera jsem se byl kouknout na Corsu 1.0 2004 v "perfektním technickém stavu" se zachovalým interiérem ... NOVĚ UDĚLANÁ technická - já na zvedáku vezmu za kolo a kolo chodí ve spodním čepu na těhlici o slovy cca. 7mm na obvodu...takže vytlučenej čep. Zespoda všechno nastříkaný takovou "mourovou" barvou ...komplet přes všechno ...nevidíš vůbec nic... vejfuk tak do roka dvou na výměnu... to je perfektní stav.
Druhej jak jeho brácha, dialog :
"auto je po technické je v super stavu " ... "a mohl bych se někde na zvedáku podívat jak vypadá ?" ... " no říkám vám, bylo na technické tam bylo vše bezvadné " ..." jasně, ale rád bych viděl co by mě čekalo ...třeba za rok dva" ..." já tu nic nemám, kde by se to dalo zvednou " ..."vy nemusíte, ale třeba máte někde servis, nebo pneuservis kde vás znají když vozíte auta"... " já vám tu dám klidně deku jestli pod to chcete " ..." jenže když to auto stojí na kolech, nic nepoznám, na to musí bejt kola vyvěšená" ... " ale povídám vám že to bylo na technický a je to bez vad" ... " tak, jo... on se někdo najde...naschle"
Prostě tahá auta a nemá nikde možnost to zvednout na prohlídnutí... lidi musej fakt kupovat úplně všechno
A podotýkám, že neočekávám stav novýho vozu...ale chci vidět co mě čeká dál za investice... raději koupím klidně i o rok dva starší, kde jsou tyhle věci jako vejfuk, spojka, brzdy nebo tlumiče už vyměněný... kupuju šuplík do 50tCZK...ale koupit auto v "perfektním technickým stavu" za o to nadsazenou cenu a pak zasypat vejfuk a oba čepy... to je nahovno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
ale sám sem ju nechtěl.
ale upřímně jak už jsme si psali, najdi 3ku punto 1.2 v pětidvířku a máš to, občas se najdou do 40ti v pěkném stavu, hajtry levněj.
díly stojí jak na filetu a je to jednoduché, všeobecně Ti bude pod víkem prolínat olej, tlouct zadní náprava a pak takové ty klasiky.
fire motory sou konstrukčně tak že se nepotkají, když se vysype řemen. no a koupil bych zdravě vypadající auto okolo 20ky (bez rzi, a vážných chyb a radši dal pak 15 někde za vstupní prověrku / servis) a je klid.
pro kočku kdybys chtěl pustit kačku by byla fajn Idea, bo je "malá" na manipulaci ale prostorná, ale to už jsi s pěknou nad 50
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Základ je motor do 1,4 v benzínu. Je toho moc, ale hromada navlečených vraků za krasavce...a handlíři z kterých čiší " hele nepřijdeš ty, píčusi vybíravej, příjde jiná ryba...a táhni ty debile " ...no prostě jako když Frennky prodává klobásy