bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

Milovníci Italských krásek

20.7.2017 v 21:29 | Nahoru | #28171
Strakon: tele je na vyfuky celkem haklive - ve smyslu - s nekterejma to jede znatelně hur. Filtry nedělají proti origo filtru zadnej rozdíl - jen hur filtruji. Bez upravy airboxu k nicemu. Kdyztak umím lehce upravit i mapy v origo jednotce...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2017 v 21:35 | Nahoru | #28172
Jindřej> to je mi fuck, já jsem srdcař, to Ty nemůžeš pochopit, já mu ty nedostatky rád odpustím

Naposledy editováno 20.07.2017 21:35:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2017 v 21:38 | Nahoru | #28173
strakon> Život je moc krátkej na to strávit ho jako srdcař na jedný motorce

4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

20.7.2017 v 21:44 | Nahoru | #28174
Zdravím všechny diskutující. Jsem pevně rozhodnut pro pořízení Monstera. Konkrétně model S4r, ale nějak nevím, kromě roku výroby, původu motoru a výkonu, jestli je nějaký další rozdíl mezi modely starší S4R a novější S4R testastretta? A je nějaký rozdíl v servise těchto 2 motorů? Prosím, kdo má zkušenosti, či o tomto ví nějaké užitečné info, zda by byl té dobroty a napsal mi je sem?

Předem mnohokrát děkuji a ať vám to jezdí bez poruch a nehod

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2017 v 21:46 | Nahoru | #28175

Jindřej píše: strakon> Život je moc krátkej na to strávit ho jako srdcař na jedný motorce



A navíc na raptorovi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2017 v 21:58 | Nahoru | #28176
Franco82> Mě zas ten Raptor nijak žily netahá. Mohl si vybrat ještě mnohem horší věc

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2017 v 22:12 | Nahoru | #28177
kubik.simik> Musíš počkat až půjde okolo ten......nooooo........honem.........PaaaapaLibča

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2017 v 22:27 | Nahoru | #28178

Jindřej píše: Franco82> Mě zas ten Raptor nijak žily netahá. Mohl si vybrat ještě mnohem horší věc



Ale mě přeci taky ne, jen jsem si chtěl rejpnout...

Já bych mu ho i rád pochválil, ale to by tu s ním byla pak k nevydržení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2017 v 22:40 | Nahoru | #28179
Jindřej> Tak mně zase hodně padlo do ruky Corsaro,TNT mi přišlo takový dlouhý. Brutalka je na mně tak akorát. Mám pocit, že kdybych měl o 2cm víc,už se na ní neposkládám. Největší bylo Tuono..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2017 v 23:03 | Nahoru | #28180

kubik.simik píše: Zdravím všechny diskutující. Jsem pevně rozhodnut pro pořízení Monstera. Konkrétně model S4r, ale nějak nevím, kromě roku výroby, původu motoru a výkonu, jestli je nějaký další rozdíl mezi modely starší S4R a novější S4R testastretta? A je nějaký rozdíl v servise těchto 2 motorů? Prosím, kdo má zkušenosti, či o tomto ví nějaké užitečné info, zda by byl té dobroty a napsal mi je sem?

Předem mnohokrát děkuji a ať vám to jezdí bez poruch a nehod



Testastretta je novější generace a nástupce staršího desmoquattra,starý modely S4R 03-05 s motorem desmoquattro - první čtyřventily vodou chlazený koncepčně z modelů 851, 888, 916, ... 996 je pak motor starýho S4R, testastretta je z modelů 998 a 999, a od 06 do 08 byl v Monsterech S4R a S a dělá kromě zvuku (můj názor) a spotřeby všechno líp než starý desmoquattro, servisně je i malinko levnější, nesundavaj se při ventilech hlavy....V brzdách podle mě docela rozdíl, v rámu tolik ne, výkon o pár koní vyšší, samo ve prospěch testastretty. Při výběru asi důležitý, jak je na tom kterej kus. Servisně jsou čtyřventily asi náročnější, ale oba modely maj svoje velký kouzlo a stojej za majetnictví, osobně na ně nedám dopustit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2017 v 23:03 | Nahoru | #28181
Franco82> začínáš mít roupy, to už Ti je líp, co? A není to Raptor, nebo V-Raptor, je to kurva Xtráááááá Raptóóóór

Naposledy editováno 20.07.2017 23:08:08

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2017 v 23:16 | Nahoru | #28182
kubik.simik> to co Vikouš... A
Zlom mezi motorem z 996 a 998 byl 06/07...
Starý 916 a 996 líp zněly... 998 dobře jede... A když se poladí je to fakt super motor... Ten můj má přes 70tkm a tahá furt jak za mlada... A většina lidí tady ti potvrdí že ho nešetřím...
Za mě... Ty starší jsou dnes už pro fajnšmekry... Co to chtějí uchovat. Ber poslední S4R(S) s 998čkou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2017 v 23:33 | Nahoru | #28183

strakon píše: Franco82> začínáš mít roupy, to už Ti je líp, co? A není to Raptor, nebo V-Raptor, je to kurva Xtráááááá Raptóóóór



Právě že mám náladu dost pod psa. Taky prakticky vzato už nejsem motorkář, takže si z vás můžu aspoň dělat srandu! A to Xtrááá z vybraných jedinců

Ale vždyť ty víš, co jsem ti o zvuku tvýho starýho raptora řekl... Ale na veřejnosti to zapřu!

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.7.2017 v 00:06 | Nahoru | #28184
Franco82> co bys mu asi tak chtěl říct.....nejlepčí italskej motor

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.7.2017 v 00:15 | Nahoru | #28185
Super, díky moc, pánové, mám v Merku v Německu S4rs v origo stavu, 29 tis.km, po 2 majitelích za 7000E, odpovídá cena? V ČR je vyber 0

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.7.2017 v 00:18 | Nahoru | #28186
VikousS4> https://m.mobile.de...6622907.html?ref=srp

Tenhle kousek se mi líbí. Prosím Te, ne, že bych to měl jak řešil, ale za kolik se s tím dá jezdit při normální jízdě v provozu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.7.2017 v 06:12 | Nahoru | #28187

Franco82 píše: Ale mě přeci taky ne, jen jsem si chtěl rejpnout...

Já bych mu ho i rád pochválil, ale to by tu s ním byla pak k nevydržení



Já vím, nechtěl jsem, aby jsme na něj byli až moc hnusný na cyklouše jednoho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.7.2017 v 06:47 | Nahoru | #28188

JollyJoker píše: Jindřej> Tak mně zase hodně padlo do ruky Corsaro,TNT mi přišlo takový dlouhý. Brutalka je na mně tak akorát. Mám pocit, že kdybych měl o 2cm víc,už se na ní neposkládám. Největší bylo Tuono..


Na Brutalce jsem nejel, na starém Tuonu jo ale kousek, takže k těm se vyjadřovat nemůžu.
Mě to TnT přišlo hodně malý a relativně obratný, na druhou stranu opriti Corsaru takový měkčí. Corsaro se sice taky super vodilo ale ne tak lehce jako Benelli a působilo mnohem robustněji, víc tvrdý a s velkým mechanickým gripem.
Tady jsem našel starou fotku a TnT a připadám si tam fakt docela velkej, na to že mám 184 cm a 85 kg.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.7.2017 v 06:52 | Nahoru | #28189
Jindřej> o kole mi nemluv, dneska už jsem jel autem

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.7.2017 v 06:53 | Nahoru | #28190

kubik.simik píše: VikousS4> https://m.mobile.de...6622907.html?ref=srp

Tenhle kousek se mi líbí. Prosím Te, ne, že bych to měl jak řešil, ale za kolik se s tím dá jezdit při normální jízdě v provozu?





No twl. to je dotaz přímo na mě...

Naposledy editováno 21.07.2017 07:24:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.7.2017 v 07:08 | Nahoru | #28191

strakon píše: Scramblera moc nemusím, ale tenhle jde, má jen malé bebí www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ducati/ducati-scrambler-desert-sled/ducati-scrambler-desert-sled-1177761.html



nebyl to někdo zkouknout? Nebo není někdo z okolí že by na tou koukl? Za ty peníze mně to přijde až podezřelé, ale kdyby to mělo jen tu kosmetiku, tak bych to pro sebe aji vzal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.7.2017 v 07:11 | Nahoru | #28192
Palomoto> Ti jeden nestačí?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.7.2017 v 07:38 | Nahoru | #28193
kubik.simik> Já s S4Rs s komplet termignoni race systémem při normální jízdě cca 8 litrů, s originálním systémem to bude tak o litr míň, ale záleží, jak taháš

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.7.2017 v 08:26 | Nahoru | #28194
kubik.simik>
Hele... Jak dí Vikouš... Pod 7l/100km umí jezdit jen Šuty...
Já s tím jednou jel, s mladou na svý motorce(tedy relativně pomalu), do Itošky. A dal jsem s originálním nastavením motoru 7l.
Dnes pod osm jdu málokdy, když se tahá jakože palice tak 9 i kousek přes... Okruh 11l.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.7.2017 v 09:03 | Nahoru | #28195
Já jezdím plynule, nejvíc rozmezí 130 až 150. Svižně, ale plynulé. Na rovinkách netaham, spíš zatáčky se snažím užít. Nejsem žádný hustokrutoprisny tavič. Chci se projet, jízdu si uzit a přežít .Známý říká, ze na moji jízdu by mi vykonem stačila i s2r 1000, která je tedy taky krásná. Akorát po předchozích moto Buell xb12 a Yamaha mt-01 se bojím, aby ji nechyběli koně. Občas jezdím i ve 2 krátký vylet. Jinak okruh jezdím tak 1x nebo 2X za rok na rozjezdeni. Myslite, z mám zvazit i s2r 1000?

Naposledy editováno 21.07.2017 09:06:20

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.7.2017 v 09:26 | Nahoru | #28196
kubik.simik> a porovnání s2r 1000 a s4r krom výkonu? Servis atd...Stejný?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.7.2017 v 09:27 | Nahoru | #28197
Jndřej> Aha,tak to máš podobně jak já 186/80. Já TNT CR nejel,jen zkoušel před koupí na místě,zrovna sněžilo. Ale asi to bylo těma řídítkama ala café. Na Corsaru jsem cítil jeho váhu,ale na to kolik váží se mi ovládalo hodně dobře. Ale Brutalka se vodí ještě lépe,jen si na ní musíš najít tu správnou polohu,když je člověk větší.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.7.2017 v 10:03 | Nahoru | #28198
kubik.simik> jestli chces o jednom vím. Postaráno ducatistou...S4R 996

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.7.2017 v 10:05 | Nahoru | #28199

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.7.2017 v 10:21 | Nahoru | #28200

kubik.simik píše: kubik.simik> a porovnání s2r 1000 a s4r krom výkonu? Servis atd...Stejný?



výkon projev je jinde...jako servis.

Vzduch je silák naspodu a má super projev...ale nad 7trpm to už velká hitparáda není... má relativně dobrou spotřebu a servis je tak za 2/3 čtyřventilu
Do 160km /h to upaluje pěkně

Testastretta letí přes 10trpm...a když si s ní pohraješ uděláš na klice 140-150HP mapou, vejfukama, bez jiných zásahů do motoru. Origo Ducati servis řádově 10-12tCZK na 12tkm...neorigo uděláš za cenu vzducháče ...7tczk... Je to prostě motor ze superbiku a předek je díky tomu dost "neklidnej"
Do třetího kvaltu včetně to po řazení škube s kolem, do 140km/h ti neujedou žádní Japonci v litru ... do 160 to zrychluje fakt hodně... přes 2 kila už to není takový... max 240km/h tam máš odhadem do 20s
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist