kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 20.07.2017 21:35:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Předem mnohokrát děkuji a ať vám to jezdí bez poruch a nehod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jindřej píše: strakon> Život je moc krátkej na to strávit ho jako srdcař na jedný motorce
A navíc na raptorovi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jindřej píše: Franco82> Mě zas ten Raptor nijak žily netahá. Mohl si vybrat ještě mnohem horší věc
Ale mě přeci taky ne, jen jsem si chtěl rejpnout...
Já bych mu ho i rád pochválil, ale to by tu s ním byla pak k nevydržení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kubik.simik píše: Zdravím všechny diskutující. Jsem pevně rozhodnut pro pořízení Monstera. Konkrétně model S4r, ale nějak nevím, kromě roku výroby, původu motoru a výkonu, jestli je nějaký další rozdíl mezi modely starší S4R a novější S4R testastretta? A je nějaký rozdíl v servise těchto 2 motorů? Prosím, kdo má zkušenosti, či o tomto ví nějaké užitečné info, zda by byl té dobroty a napsal mi je sem?
Předem mnohokrát děkuji a ať vám to jezdí bez poruch a nehod
Testastretta je novější generace a nástupce staršího desmoquattra,starý modely S4R 03-05 s motorem desmoquattro - první čtyřventily vodou chlazený koncepčně z modelů 851, 888, 916, ... 996 je pak motor starýho S4R, testastretta je z modelů 998 a 999, a od 06 do 08 byl v Monsterech S4R a S a dělá kromě zvuku (můj názor) a spotřeby všechno líp než starý desmoquattro, servisně je i malinko levnější, nesundavaj se při ventilech hlavy....V brzdách podle mě docela rozdíl, v rámu tolik ne, výkon o pár koní vyšší, samo ve prospěch testastretty. Při výběru asi důležitý, jak je na tom kterej kus. Servisně jsou čtyřventily asi náročnější, ale oba modely maj svoje velký kouzlo a stojej za majetnictví, osobně na ně nedám dopustit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 20.07.2017 23:08:08
Zlom mezi motorem z 996 a 998 byl 06/07...
Starý 916 a 996 líp zněly... 998 dobře jede... A když se poladí je to fakt super motor... Ten můj má přes 70tkm a tahá furt jak za mlada... A většina lidí tady ti potvrdí že ho nešetřím...
Za mě... Ty starší jsou dnes už pro fajnšmekry... Co to chtějí uchovat. Ber poslední S4R(S) s 998čkou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Franco82> začínáš mít roupy, to už Ti je líp, co? A není to Raptor, nebo V-Raptor, je to kurva Xtráááááá Raptóóóór
Právě že mám náladu dost pod psa. Taky prakticky vzato už nejsem motorkář, takže si z vás můžu aspoň dělat srandu! A to Xtrááá z vybraných jedinců
Ale vždyť ty víš, co jsem ti o zvuku tvýho starýho raptora řekl... Ale na veřejnosti to zapřu!
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tenhle kousek se mi líbí. Prosím Te, ne, že bych to měl jak řešil, ale za kolik se s tím dá jezdit při normální jízdě v provozu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Franco82 píše: Ale mě přeci taky ne, jen jsem si chtěl rejpnout...
Já bych mu ho i rád pochválil, ale to by tu s ním byla pak k nevydržení
Já vím, nechtěl jsem, aby jsme na něj byli až moc hnusný na cyklouše jednoho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Jindřej> Tak mně zase hodně padlo do ruky Corsaro,TNT mi přišlo takový dlouhý. Brutalka je na mně tak akorát. Mám pocit, že kdybych měl o 2cm víc,už se na ní neposkládám. Největší bylo Tuono..
Na Brutalce jsem nejel, na starém Tuonu jo ale kousek, takže k těm se vyjadřovat nemůžu.
Mě to TnT přišlo hodně malý a relativně obratný, na druhou stranu opriti Corsaru takový měkčí. Corsaro se sice taky super vodilo ale ne tak lehce jako Benelli a působilo mnohem robustněji, víc tvrdý a s velkým mechanickým gripem.
Tady jsem našel starou fotku a TnT a připadám si tam fakt docela velkej, na to že mám 184 cm a 85 kg.
kubik.simik píše: VikousS4> https://m.mobile.de...6622907.html?ref=srp
Tenhle kousek se mi líbí. Prosím Te, ne, že bych to měl jak řešil, ale za kolik se s tím dá jezdit při normální jízdě v provozu?
No twl. to je dotaz přímo na mě...
Naposledy editováno 21.07.2017 07:24:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Scramblera moc nemusím, ale tenhle jde, má jen malé bebí www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ducati/ducati-scrambler-desert-sled/ducati-scrambler-desert-sled-1177761.html
nebyl to někdo zkouknout? Nebo není někdo z okolí že by na tou koukl? Za ty peníze mně to přijde až podezřelé, ale kdyby to mělo jen tu kosmetiku, tak bych to pro sebe aji vzal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Hele... Jak dí Vikouš... Pod 7l/100km umí jezdit jen Šuty...
Já s tím jednou jel, s mladou na svý motorce(tedy relativně pomalu), do Itošky. A dal jsem s originálním nastavením motoru 7l.
Dnes pod osm jdu málokdy, když se tahá jakože palice tak 9 i kousek přes... Okruh 11l.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 21.07.2017 09:06:20
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kubik.simik píše: kubik.simik> a porovnání s2r 1000 a s4r krom výkonu? Servis atd...Stejný?
výkon projev je jinde...jako servis.
Vzduch je silák naspodu a má super projev...ale nad 7trpm to už velká hitparáda není... má relativně dobrou spotřebu a servis je tak za 2/3 čtyřventilu
Do 160km /h to upaluje pěkně
Testastretta letí přes 10trpm...a když si s ní pohraješ uděláš na klice 140-150HP mapou, vejfukama, bez jiných zásahů do motoru. Origo Ducati servis řádově 10-12tCZK na 12tkm...neorigo uděláš za cenu vzducháče ...7tczk... Je to prostě motor ze superbiku a předek je díky tomu dost "neklidnej"
Do třetího kvaltu včetně to po řazení škube s kolem, do 140km/h ti neujedou žádní Japonci v litru ... do 160 to zrychluje fakt hodně... přes 2 kila už to není takový... max 240km/h tam máš odhadem do 20s