bmw_r1300gs_cartec

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI

Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

24.6.2017 v 21:30 | Nahoru | #27331

assassin píše: blahoslaveni ti jez vedi co to je - to co je bavi. ja hledam a nenachazim

To je tím, že furt honíš nějakej čas a přemejšlíš jak ho efektivně využít a moto ti příjde jako ztracenej čas co tě stojí vatu a nic nevyděláš. Musíš někdy vypnout, na všechno hodit bobek a jít vyčistit makovici, u mě to funguje. Skončím v háku, vypnu comp a všichni mě můžou políbit zadek. Jakmile jsem na moto tak už pro mě nic neexistuje, max. cíl a tím je jízda na motorce, jezdím sám, protože mě nikdo a nic neomezuje a jsem svým pánem, prostě jak se říká, nasadit helmu, vyndat mozek a bejt chvíli chuligán, samo, že v rámci návratu domů, občas zaprasit dokud si devět z deseti důchodců neodplivne

25.6.2017 v 02:13 | Nahoru | #27332
dewwil> 1 s hvězdičkou, mně ten člověk taky přijde nějakej rozpolcenej

Naposledy editováno 25.06.2017 02:15:01

25.6.2017 v 07:25 | Nahoru | #27333
strakon> Assassin je v pohodě, jen ten čas si udělat, no...

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

25.6.2017 v 09:01 | Nahoru | #27334
Ahoj, poradte prosim, nejakym nedopatrenim se mi pri tankovani Monstra(2004) odporoucel z hrdla nadrze tenhle gumovej bazmek, proste jsem cumel, co mi to v ty nadrzi plave, je nejakej figl jak to tam nasadit, nebo se s tim nemusim peklovat a byt to tam nemusi, coz predpokladam...?
Rukama tam neni sance v tak malym prostoru jej nasadit...
E: pisu po opici, tak ten text obcas nedava smysl...

Naposledy editováno 25.06.2017 09:04:01

25.6.2017 v 14:20 | Nahoru | #27335
kokonhead> Bejt to tam nemusí. Měl bys tankovat jen po hranu tý gumy aby tam bylo trochu vzduchu ale tak nějak je to jedno. Taky to tam nemám.

25.6.2017 v 14:47 | Nahoru | #27336

dewwil píše: strakon> Assassin je v pohodě, jen ten čas si udělat, no...

s časem neni problem, ale jdu radeji na kolo :)

25.6.2017 v 14:57 | Nahoru | #27337

25.6.2017 v 15:18 | Nahoru | #27338
honzabiker> super, dik

25.6.2017 v 16:41 | Nahoru | #27339

Tak konečně...po dlouhý době si jízdu řádně užívám...

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.6.2017 v 16:47 | Nahoru | #27340

dewwil píše: assassin> v těhle vedrech se ani nedivím, oblíkat se do kůže a než dojdeš k motorce tak si vařenej Včera jsme jeli z dovolené a jakmile jsem nejel kilopade tak ze mě chcalo, humus no, ale na kole bych zdechl určitě, na to v tomhle vedru už nemám vůbec Možná někde z kopce

Jo tak ja v kuzi jel dvakrat v zivote, pres tyden jezdim zabky, kratasy, triko
Ted trochu jezdim, ale tele uz mi moc jako zabavna motorka neprijde, je to strasne nepohodlny a vecnej boj. Uvidim jestli se mi to podari dat do nakyho ok stavu, jestli me to zas nejak vic nevezme...
Ale bohuzel nemuzu prijit na zadnou motorku do ktery bych se "zamiloval"

Stev: tak tele dalo cestu na jih i zpet a nic se neposralo, tuk tuk. Pres 300km za dva dni uz jsem dlouho nenajel :) na podvozku se mi ale stale nepodarilo naklikat nic uspokojiveho, dalsi pokus na novejch pneu

25.6.2017 v 18:42 | Nahoru | #27341
assassin> tak ozkoušej nějakou motorku,ze který nebudeš vystresovanej,jestli dojede.Svět je plnej zabavnejch motorek,jen si nějaký zkusit projet😉

25.6.2017 v 19:42 | Nahoru | #27342
assassin> a máš problém víc vepředu nebo vzadu? Jestli vepředu tak je to dobrý, ale vzadu asi horší. A nemáš to teď náhodou vzadu zvednutý oproti minulýmu tlumiči?

25.6.2017 v 20:10 | Nahoru | #27343

assassin píše: Jo tak ja v kuzi jel dvakrat v zivote, pres tyden jezdim zabky, kratasy, triko
Ale bohuzel nemuzu prijit na zadnou motorku do ktery bych se "zamiloval"

Tak to se nedivím, že si to na moto neužiješ, já jet jako ty oblečenej tak jedu radši busem Jinak to chce vychytat ten podvozek jinak je to jankovitý, mě hodně pomohly ty vidle z R1, prostě to funguje, ale dobře sladěný origo vidle taky fungujou, už jen vyhodit ten zadní rotačák a budu spokojenej, ikdyž už jsem si asi zvyknul... Tak až bude v kupě to Bitubo tak dej vědět, jen doufám, že tam pak nebudu vracet ten rotačák. Jinak mi hrozně lepí spojka a po 12 hod. stání, když dám za jedna tak je to šleha jak prase, holt už budou v kelu asi plechy, už nebudou mít asi ty ťupky na sobě tak se moc lepí, koupím nový, no. Olejem to není, dělá to na každej... Jak je to teplý tak super, studený ráno nadlábnu a cvičně si zmáčknu spojku cca 6x a pak už v pohodě za jedna...

25.6.2017 v 22:01 | Nahoru | #27344

25.6.2017 v 23:32 | Nahoru | #27345

PetrS píše: assassin> Porid si dite a barak na hypoteku, to vyresi vsechny tvoje problemy : )

Dewwil>tobě to asi nemá smysl říkat, ale před startem jsem se naučil vždycky u všech motorek dát za jedna, zmáčknout spojku a potlačit motorku dopředu (nebo dozadu). Lamely se hezky odlepí a žádná rána ani cuknutí nehrozí.

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

26.6.2017 v 00:28 | Nahoru | #27346
Dewwil: obleceni v tom nehraje roli, kdyz se navlecu do kombi, mam chvili pocit falesneho bezpeci, ale potom jedu stejne jako v kratasech... Vidle mi myslim funguji ok, mam za to ze vnich mam jine vnitrky... Problem mam celkove s geo motorky a jejim chovanim. A taky si myslim ze jezdim jiny trasy - s horsim povrchem a mozna o malicko rychleji nez ty - to ale soudim jen ze srovnani s tim co rikal janek a co vim jak jezdi... Cista spekulace.

Zmulin: hele par stroju jsem zkusil, ale porad nic.. Ale budu zkouset dal :) jsou motorky ktery bych bral do garaze protoze se mi libi (999,f4) ale ze svezeni jsem nijak zvlast uchvacenej nebyl... Zkusim se svezt na necem z hyperlitru ala rsv/tuono v4, bawo s1000 a nebo treba nakej lehkej triumph... A uvidime :) stres z toho, ze nedojedu nemam, vzdycky se najde nekdo s vozejkem nebo dodavkou :) a navic jsem jel v dodavce domu jen jednou :)

PetrS: hypoteka byla na poradu dne nedavno a na to nemam odvahu... Asi budu radeji do konce zivota v najmu, uzivat si a resit picoviny... S ditetem je to jeste o malinko slozitejsi - ale nic co bych chtel rozebirat na foru

Stev: geo je jina, minulej tlumic byl na zakazku pro zenskou - mekci pruzina i nizsi svetla vyska, delal jsem kvuli tomu tu stelovaci kost a zvedal to. Ted mam svetlou vysku nastavenou od oka jako predtim + tvrdsi pruzina. V tahly zatacce s nerovnostma mi to dela to co vzdy predtim - jak se to zhoupne, udelam vlnku, nedrzi to stopu. Nevim jestli nechci vic nez co je mozne, ale kdyz jsem mel gsxr tak to drzelo stopu jak na kolejich - proto me to "klickovani" TL sere... Ale jeste si hraju s nastavenim.
Druha vec je ze ve velkejch naklonech tam za urcitou hranici motorka "spadne", me to vydesi a spis ji taham z naklonu ven. Ale to muzou bejt pneu, uvidim na novejch, vykon mi zatim nechybi...2roky jsem nejezdil no :)

26.6.2017 v 06:08 | Nahoru | #27347
Jo Janek jezdí jinej level, na to já nemám koule v kilopade se vrhnout mezi auta do škvíry Když jedu s nima tak si říkám, že bych si měl koupit Harleje a prdlat na tom Ale zase se s nima projedu, nemusím na ně čekat, akorát to kafe na pumpě piju, když už maj dopito Je to prdel, kolikrát si člověk říká jakou jede palici a pak prolítne Janek s Alien kolem a člověk by z toho slezl, že stojí... Prostě od tý bouračky se nemůžu zbavit pocitu, že mě zas někdo sestřelí tak už to tak nekrvim v provozu...

26.6.2017 v 06:13 | Nahoru | #27348

Naposledy editováno 26.06.2017 06:40:45

26.6.2017 v 07:35 | Nahoru | #27349

Jak to? Honza už pět let hledá ideální moto a pořád nic. Manželka to za něj vyřeší během pěti vteřin (koupí se nová střecha). Dál má dilema, jestli jít na kolo nebo na moto. Tahle otázka zmizí úplně (obojí se prodá). A těch pět tisíc měsíčně, co mu zbude až poplatí všechny náklady, uloží pod polštář a za dva roky pojedou na krásnou dovolenou do Chorvatska.

Ukaž mi aspoň jedno dilema, které má svobodný bezdětný chlap a které by za něj manželka s dětma nevyřešila

26.6.2017 v 07:41 | Nahoru | #27350

26.6.2017 v 09:14 | Nahoru | #27351

dewwil píše: assassin> jo to žvejknutí zadního tlumiče znám i z rotačáku, to jsem vyřešil větší kompresí a už to není tak markantní a ani to neposkakuje, ale já jsem jak dvakrát přeloženej vítr, 86kg v plný polní e: tu geo mám možná trochu jinou, mám kratší vidle, ale to si ty vlastně můžeš popustit v brejlích... Jo a někdy zkus dozadu 180/55ZR17, moto okamžitě ožije a líp se ovládá, už tam jinou nedávám i s 190/55 byla hůře ovladatelná...

S nastavenim si jeste hraju, vetsi komprese pomuze - ale v tom smyslu ze omezis zdvih, tolik se to nezhoupne ale na horsim povrchu to drnca tak, ze to nedovoli jet rychleji. To zkracovani stopy muzu resit v zadu, mam tam stelovani vysky - ale ja mam problem spis s tim, ze to "zataci moc" a ne malo :) 180/55 jsem jezdil, hezky se to vodi, ale ve vetsim naklonu uz jede na muj vkus dost po hrane... Budu tam ted davat 190/55
Se pak muzem domluvit a zkusit to porovnat.

26.6.2017 v 09:20 | Nahoru | #27352
assassin> Jasný, na okruh nebo pořádnou palbu bych taky dal tu 190... Pak se nějak domluvíme i s Jankem a uděláme Telecí nálet, já vás teda budu kontrolovat zezadu

26.6.2017 v 09:56 | Nahoru | #27353

PetrS píše: [quote=Franco82]No že by tohle problémy řešilo jsem si nevšimnul! Ale člověk to přehodnotí a rád se vrací k problémům, co měl dřív

Jedno dilema? Provaz nebo most?
Je fakt, že já jsem takovej na hraně. Barák máme na hypo, dítě malinký, ženská mi do všeho blbě krafe...ale ještě to není manželka, takže pro mě podstatný věci jedou zatím po mým. Včetně motorky

26.6.2017 v 09:57 | Nahoru | #27354
To já jsem taky zvědavej, jetli poznám nějakej rozdíl v tom štelovatelném podvozku na Xtra Raptoru, oproti tomu mému, ale myslím, že já poznám asi hovno

26.6.2017 v 10:04 | Nahoru | #27355

strakon píše: PetrS> no a to je přesně ten důvod, proč musím jezdit na staré vráně, ale je mi to fuck

Prostě mít to tak trochu v <i> je základem spokojeného života

26.6.2017 v 10:20 | Nahoru | #27356
Franco82> tak,tak Pro mě by byla nějaký drahý motorky škoda, na to moje crcání mi tohle stačí, já jsem v celku spokojenej, jen ty brzdy bych měl maličko vylepšit

Naposledy editováno 26.06.2017 10:22:02

26.6.2017 v 10:21 | Nahoru | #27357

Franco82 píše: Důležitý je mít radost z toho co je, já to říkám furt! Kdybys měl víc peněz, tak si koupíš SF, ale bude tě pak štvát, že nemáš třeba na SF speciale edition za dva míče. A kdybys měl ty dva míče, tak by tě zase štvalo, že si nemůžeš koupit celou Cagivu a obnovit výrobu

Prostě mít to tak trochu v <i> je základem spokojeného života

ja mam porad problem vystrelit i penize ktery mam, kdyz mam pocit, ze to neprinasi "uzitek" umernej castce. treba Petrovo hypermotard je krasnej, perfektni svezeni... ale zase ze by to bylo o 200tis lepsi nez svezeni na TL? bojim se ze u SF to bude podobne - ale toho jsem jeste nezkousel.

ja letos asi jeste dam sanci TL, zapracuju na fyzicce a pristi rok bych se asi vratil k ostry no... novy 2takty vypadaj slibne

26.6.2017 v 10:23 | Nahoru | #27358

dewwil píše: assassin>Pak se nějak domluvíme i s Jankem a uděláme Telecí nálet, já vás teda budu kontrolovat zezadu

26.6.2017 v 10:27 | Nahoru | #27359

PetrS píše: Dejte vědět, aspoň po roce taky vytáhnu Ducati. Já pořád nechápu, proč si někdo stěžuje na výdrž u Supercorsa SP gum. Já už je tam mám sedmým rokem : ))

To už si rovnou domluv parkování v muzeu

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

26.6.2017 v 10:29 | Nahoru | #27360
Kuciiii, vim ze tu sou nejaci servismeni z Prahy. Byl by mi nekdo schopen dnes odpoledne prezout gumy? A kdyz ne dnes, tak pripadne jiny den po dohode, ale max do čtvrtka ?