kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
...jsem dnes zase nějakej rozlítosnělej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 24.01.2016 11:38:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Horác> už jsem ho sem dával, ale nikdo nic
No jo. Nikdo nic. Proč asi..
Na rovinu DUCATI udělala neskutečně dobrej marketingovej tah. Před mnoha a mnoha lety vyvinula vzduchem chlazenej elkovej dvouválec, na kterém podtavili nosný pilíř své firmy. Cpou to do všeho a dělaj z něho ikonu. Při tom, ehm, na rovinu, krom suché spojky a super zvuku na něm neshledávám nic zázračného. Jezdil jsem ho teda jen v MTS1100 a v SP1100, ale ať si říká kdo chce co chce, je to i v té jedenáctistovce takový motůrek na popojíždění sem a tam. Na kafe, na výlet, na normální přemístění se z bodu A do bodu B bez nějakých výrazných emočních zážitků. Jooo, jezdíš na DUCATI, joooo, má to svoje kouzlo, ale já ho prostě na tom vydechlym vzducháči nenašel. Testastretta, to je jiná píseň! Buď jsem ještě moc mladej, nebo nevyskákanej, ale prostě to tak mám.
Nekonečná debata o využitelnosti a jezdeckýmu umu, ale na to seru. Když ve 160 zatáhnu a ta motorka pode mnou zrychlí, jsem v klidu. Když jezdím s repektem a bojim se dát plnej! Bajk moje jezdecký umění převyšuje a mě baví ho pokoušet a né ždímat na doraz. Rezerva tam muší bejt..
Naposledy editováno 24.01.2016 15:48:28
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Frennky píše: t_freedom> Jak jsme se domlouvali, že by jsme vypálili toho červa a zahnali zimní splíny, tak já, Žmulda a asi i Zajoch můžeme kdykoliv i ve všední den. Pavel má přes víkendy koncerty...byl by to pro tebe nějaký problém ? Tak by jsi prostě panu továrníkovi jen oznámil, že druhý den přijedeš do rachoty později
Je mi to jedno, můžu prakticky celej tejden
drippera píše: No jo. Nikdo nic. Proč asi..
Na rovinu DUCATI udělala neskutečně dobrej marketingovej tah. Před mnoha a mnoha lety vyvinula vzduchem chlazenej elkovej dvouválec, na kterém podtavili nosný pilíř své firmy. Cpou to do všeho a dělaj z něho ikonu. Při tom, ehm, na rovinu, krom suché spojky a super zvuku na něm neshledávám nic zázračného. Jezdil jsem ho teda jen v MTS1100 a v SP1100, ale ať si říká kdo chce co chce, je to i v té jedenáctistovce takový motůrek na popojíždění sem a tam. Na kafe, na výlet, na normální přemístění se z bodu A do bodu B bez nějakých výrazných emočních zážitků......
Ono, to je velmi proste. Tyhle vzduchace jsou presne k tomu co pises urcene. Zbytečně kvůli tomu psát elaborát.