kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
DrDNA01 píše: Kdybys to chtel echt presne, tak v pripade stare vysoke vahy pod to druhy kolo dej vytisk Vojna a mir a v pripade tech nizkych modernich vah vytisk Marycky Magdonove..
lepsi budou dva vytisky, druhej jako najezd na vahu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Mám moderní. Možná to ukáže i tuk a věk a když tomu založím profil v appce, tak to můžu odlehčovat a uvidím graf
A nebo mám tuhle. Ale to by mi zas určitě spadlo, kdybych to podkládal do takové výšky. A celou motorku mi to nezváží, bo nemám GSXR 1000 K5
No tak na tu velkou vahu budes mozna potrebovat dva dily Vojny a miru..
Fizzer: A to si myslis, ze cast vahy, treba motor, levituje nad zemi bez vlivu gravitace. Proste motorka je nejak tezka a ta vaha se rozlozi na predni a zadni kolo. Tak staci zvazit kola samostatne. Jedine, co do toho muze hodit malinke vidle je posun teziste predozadnim naklonem a nasledna zmena rozlozeni hmotnosti. A u Tebe jeste asi to, ze nejspis nejsi schopen udrzet motorku kolmo a netlacit na ni rukou. Tak holt potrebujes jeste zvazit pod stojankem..
Edit: Stev byl rychlejsi..
Naposledy editováno 26.04.2024 10:12:04
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ja bych jim treba poradil, at delaji povrch kapot jak golfovy micek.... Blbci....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: oioi01> bilej?
Tebe budeme muset presunout do cateringu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: Ja bych jim treba poradil, at delaji povrch kapot jak golfovy micek.... Blbci....
Tenhle nápad teď napíše BS do Suzuki a budeme tu mít po dvaceti letech další legendu - K25
Naposledy editováno 26.04.2024 10:15:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Nebo dalsi teorie, ze GSXR krupnul ram nebo umrel motor a proto se to prodává na dily. Konkurenční motorky jezdi, tak se prodávají jako celek
Ono na TL je základna tuning dílu vetsi nez u ostatnich stroju, fanouškovská základna “ladicu” je velka. A neni tom tim, ze by jich bylo vic nebo byly lepsi… proste se to nejak sešlo, ze fanoušci Suzuki jsou spis “laidici” nez “jezdici” - moje osobni zkušenost je takova, ze az do opravdu vysokého levelu na te technice temer nezalezi. Na OEM zajede 90procent pilotů to same nebo dokonce lepe nez na nasypanem stroji. Drahy komponenty posunou az opravdu rychle piloty.
Ja jsem samo v kontextu okruhovych pilotů ultramrdal, ale u me mezi seriovym motardem a nasypanou motorkou nebude rozdíl ani jedna vteřina…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: Tebe budeme muset presunout do cateringu...
Jen teda az bude chtit testovaci pilot zchladit a doplnit sacharidy pred startem, tak mu Kubak s zovialnim usmevem naserviruje na ubrousku Bumbu na ledu..
zmulin píše: No,zatím to vypadá,ze až zakazou spalovaky,tak ti to bude jedno,pac ti už nebudeš mít kuli věku papíry
U Sabata je oboje jedno, jezdi šalinou a pojizdnou, funkční motorku mít jeho tempem v tomto století taky nebude
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: assassin> kdyz jsme u tech brzd...
Kolik si tak orientacne rikaji firmy za zmereni vykonu bez ladeni? Ja jen kdyz se pujdu zeptat tady v Hodonine do DNXshopu, kde ladi Srsnovi Haryka...
Celkem by me zajimalo, kolik ma ten muj veteran poniku, po 22letech a 75tis km...
Asi bych šel spíš k Pepošovi do Břeclavi. Ten by měl patřit k tomu lepšímu ohledně brzdeni a ladění
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Asi bych šel spíš k Pepošovi do Břeclavi. Ten by měl patřit k tomu lepšímu ohledně brzdeni a ladění
Daleko....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: No tak na tu velkou vahu budes mozna potrebovat dva dily Vojny a miru..
Fizzer: A to si myslis, ze cast vahy, treba motor, levituje nad zemi bez vlivu gravitace. Proste motorka je nejak tezka a ta vaha se rozlozi na predni a zadni kolo. Tak staci zvazit kola samostatne. Jedine, co do toho muze hodit malinke vidle je posun teziste predozadnim naklonem a nasledna zmena rozlozeni hmotnosti. A u Tebe jeste asi to, ze nejspis nejsi schopen udrzet motorku kolmo a netlacit na ni rukou. Tak holt potrebujes jeste zvazit pod stojankem..
Edit: Stev byl rychlejsi..
Jo, přesně to si myslím, proto jsem napsal to co jsem napsal, to je evidentní, a jsem velice rád, že tu máme Steva, který moje naprosté bludy uvedl na pravou míru tím že napsal úplně přesně pravý opak toho, co jsem napsal já. Už je líp?
e.: jako, občas toho freedoma docela chápu
Naposledy editováno 26.04.2024 10:25:34
Koudy01 píše: oioi01> Jinak ještě k tomu míčku - nech auto na krupobití a budeš pak mít poloviční spotřebu
Sem kdysi videl nejaky clanek o nejakem amikovi, jak si udelal za autem z desek takovy ten aero ocas, aby mel kapkovity tvar.... Vypadalo to hrozne, ale spotreba prej o cca 20% mensi....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: BlackSabbath> hezka teorie, ale muzu uvarit podobnou s tim, ze Suzuki na to aby byla konkurenceschopná potřebovala mraky aftermarket dílu, zatímco r1 zajela to same v sérii (delam si prdel, ale je to skoro fakt, tam se dal jinej zadni tlumic a stacilo)
Nebo dalsi teorie, ze GSXR krupnul ram nebo umrel motor a proto se to prodává na dily. Konkurenční motorky jezdi, tak se prodávají jako celek
Ono na TL je základna tuning dílu vetsi nez u ostatnich stroju, fanouškovská základna “ladicu” je velka. A neni tom tim, ze by jich bylo vic nebo byly lepsi… proste se to nejak sešlo, ze fanoušci Suzuki jsou spis “laidici” nez “jezdici” - moje osobni zkušenost je takova, ze az do opravdu vysokého levelu na te technice temer nezalezi. Na OEM zajede 90procent pilotů to same nebo dokonce lepe nez na nasypanem stroji. Drahy komponenty posunou az opravdu rychle piloty.
Ja jsem samo v kontextu okruhovych pilotů ultramrdal, ale u me mezi seriovym motardem a nasypanou motorkou nebude rozdíl ani jedna vteřina…
Tak asi budeme muset zjistit od lidí na okruzích, jak to tenkrát bylo...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
e: druhou knizku, ja osobne bych nevolil krasnou literaturu, ale nekolik casopisu motohouse
Naposledy editováno 26.04.2024 10:39:37
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: FiZzeR> nejsem si vedomej ze bych ted uvadel neco na pravou miru (nebo vahu). Jenom sem dopsal ze by bylo dobry pouzit druhou stejne vysokou jako je vaha jako najezd, aby se nejak neponicila :)
Já vůbec nevím na co reagoval, ale má určitě pravdu
Stev píše: FiZzeR> nejsem si vedomej ze bych ted uvadel neco na pravou miru (nebo vahu). Jenom sem dopsal ze by bylo dobry pouzit druhou stejne vysokou jako je vaha jako najezd, aby se nejak neponicila :)
On někdy Fizzer píše trošku ironicky
Palomoto píše: Asi bych šel spíš k Pepošovi do Břeclavi. Ten by měl patřit k tomu lepšímu ohledně brzdeni a ladění
Dával sem mu přemapovat ecu u dvou motorek a jsem spokojenej. Tak by to oioiovi mohl rovnou poladit, jestli by uměl ještě vylepšit průběh
Naposledy editováno 26.04.2024 10:40:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Když na osobní váhu najedu předním, zvážím, A pak na ni najedu zadním kolem a tyto dvě hodnoty sečtu, tak mám s nějakou normalní přesností váhu celýho stroje?
To máš lepší zajet na váhu do kovošrotu.Jestli to budou ty správný,tak ti aspoň udělaj radost,že máš lehčí motorku,než sis myslel