globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 07:09 | Nahoru | #235981
No, máme 1.4 atmosféru 81kW 08 Hyundai I30 ve 250tkm se ucvakl výfukový ventil resp. kousek talířku a škrábnul válec, takže by auto žralo olej jak friťák. Na vrakáči byl jeden krásně zbořenej na prdel s nájezdem 52tkm. Motor vyšel na 10tkč a 5 tkč výměna. Když jsem pátral proč, tak to spáchal plyn, vstřikovače LPG byly rozesraný a odborník na plyn se na to vysral při prohlídce než se to vysralo, že prý je to OK a ještě si naúčtoval zkušební jízdu za 1200,- a prý v pohodě. Vlezu do toho, start a mrd, kontrolka, lambda, směs příliš bohatá. Prý to je lambda. Říkám asi těžko, když vypnu plyn tak je to OK a jede v pohodě. No po výměně motoru jsme to hodili k specialistům do Hostivaře na ten plyn a vstřikovače LPG KO, takže výměna, doladění dávkování LPG a nějaký drobnosti a auto jezdí jak fík. A vyhlášenej specialista na LPG to omrdal, hovno udělal, ale vyúčtoval si asi 5tkč a to v tom ani tu zkušební jízdu nemohl dělat, protože to auto jelo na píču..., no stálo nás to motor. Teď máme druhý do počtu Hyundai Tuscon 1,6T-GDI Plug-in 23 , zatím najeto necelých 11tkm a jsem zvědavej co dá bez poruchy, auto denně v zápřahu, přítelkyně si to osvojila jako pracovní, tak uvidíme, moc se s tím nemazlí až se kolikrát bojím, že je to spíš devastátorka.

Naposledy editováno 21.04.2024 07:11:14

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 07:25 | Nahoru | #235982

assassin píše: blbe vyrobeny rozvodovy remen? ja jen ze ten je tam uz cca 90tis km... auto tak dlouho nezlobi...

stryc to ted rozhodi komplet, rozvody znova, vstriky na test...



tohle chytani za slovo je hrozny. Pisu treba, a taky nevim jestli uz si ho nahodou taky nemenil. Stavajici muze bejt klidne poskozenej, nemohlo se neco stat kdyz odesel ten od pumpy? Radsi nepisu co, to by se mi zas vratilo ...
Taky nevim kdy se stala ta transformace z motoru kterej nejel a zral trochu vic, na motor kterej jede normalne a zere 2x tolik.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 07:34 | Nahoru | #235983
Nakonec to budou ty vstřikovače můj tip. I repasovaný můžou být na hovno, už jsem zažil. Vracel jsem dvakrát že čtyř vstřiků dva, než to klaplo. Auto bez chyby po projetí, ale furt třeba při plný akceleraci to bylo takový bez koulí, mdlý, než se to sesbíralo. Teda ona Ovce 1.6 v dehtu CAYC motor je bez koulí i když je v pohodě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 07:37 | Nahoru | #235984

assassin píše: jde je kontrolovat stryc jiz jako treti v rade. mam foto jak je to cele na ryskach. resil jsem to dnes s diagnostikem a prej by to videl na datech. a taky by to muselo byt znat na vykonu... kdyz budou rozvody o zub vedle, tak to tezko pojede stejne jako kdyz jsou spravne..

jinak ty vibrace pri jizde vypadaji na poloosu - ty co jsi rikal, ze bys vymenil ty nove zachyty reakce...

no ja klidne uz budu zkouset i rady "laiku" jen musim zase nasetrit nejaky prachy, na opetovnou vymenu dilu za desetitisice co uz jednou vymeneny byly ted nejak nemam nabito



nebyla rec o vibracich, ale ze auto cestuje pri zmene zatizeni. Poloosa bych myslel ze byla taky menena, kdyz jsi psal o komplet poodvozku.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 07:48 | Nahoru | #235985
K te spotrebe, kdyz se ve Vitu vypaluje DPF nebo co to dela tak z 8 ve meste je 14-15, nejakou chvili to trva a pak to zase spadne k normalu tak jestli Assovi furt nevypaluje ze ho ma tak krasne cisty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 07:54 | Nahoru | #235986

NP píše: K te spotrebe, kdyz se ve Vitu vypaluje DPF nebo co to dela tak z 8 ve meste je 14-15, nejakou chvili to trva a pak to zase spadne k normalu tak jestli Assovi furt nevypaluje ze ho ma tak krasne cisty


To uz jsem psal. Ale diagnostika rika, ze ne. A ta nikdy nelze!

PS: Už si z toho dělám trochu srandu. Ale stejně si jako laik myslím, že to bude v té regeneraci nebo vstřikách. A pac diagnostiku nemam a hloupi maji stesti, tak mam beztak pravdu

Naposledy editováno 21.04.2024 07:54:59

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 07:55 | Nahoru | #235987
Stev> poloosy za me nejsou podvozek, menil jsem jednu. Ale taky muze byt spatna, muzu ji vymenit znova i s tou druhou…

Ja uz bych to nechal byt. Ono to asi zadne rozumne reseni nema. Evidentne mam na auto naroky ktere zadne auto nesplnuje..

Nejvic me sere ten cas s tim, vcera zase asi 4-5hod onanie kolem auta, i to pujcovani si aut a jejich vraceni to jsou taky hodiny jezdeni sem a tam. Navic uz mam strach si i neco pujcit… ze nebudu nasledne sypat do sveho, ale jeste do ciziho

Hlavne aby uz bylo teplo, motorku si dokazu opravit i sam

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 07:58 | Nahoru | #235988
assassin> jo, to o tech poloosach a podvozku jsem chtel dopsat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 08:02 | Nahoru | #235989
assassin> jo a bylo by smysluplnejsi dat nejdriv strejcovi twingo na vymenu loziska :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 08:02 | Nahoru | #235990
Koudy01> pri regeneraci motor upravuje spoustu parametru, hlavne kvuli dosazeni teploty - musely by kecat vsechny senzory ve vyfuku - lambda, teplota katu, teplota dpf… a navic by se tak muselo dit "samo" aniz by o tom jednotka vedela… protoze jak pise NP, kdyz jednotka regeneruje, cpe tam spoustu nafty a projevi se to i na ukazateli spotreby…

Skoda, ze nekdo z vas neopravuje auta

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 08:04 | Nahoru | #235991

Stev píše: assassin> jo a bylo by smysluplnejsi dat nejdriv strejcovi twingo na vymenu loziska :)



Stryc je "cerpadlar" dela jen veci kolem nafty… lozisko musim vymenit sam.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 08:13 | Nahoru | #235992
assassin> napíchnout na diagnostiku a jet, zapnout skutečné hodnoty vstřikovačů a koukat, na volnoběh bude každej mít hodnotu jinak, ale při vyšších otáčkách se musejí všechny srovnat na +/- stejné hodnoty... Prostě vysledovat co a jak dělají za jízdy vstřikovače a čidla palivové soustavy... Nejlíp ve dvou, jeden řídí a druhej si hraje s kompem, jinak to hrozí průserem. Jsem takhle málem rozmrdal zákazníkovi auto

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 08:20 | Nahoru | #235993
dewwil> i na volnobeh vsechny sedi uplne jak nove... jak jsem psal, tohle uz delali ctyri lidi vcetne me.

ja chapu, ze se mi snazite pomoci a ja jsem si spoustu rad vzal k srdci a vetsinu toho co se tu psalo (hlavne v BMW vlakne) proveril a vymenil ... bohuzel, ted uz je to o tom, ze bych mel cele kolecko udelat znova a ty nove dily za uz skoro statisice vymenit opakovane ... tak reaguju bez odstupu a zbytecne to dela zlou krev.

vstriky jeste vymenim za nove az nasetrim, ale to si odbornici klepou na celo, ze to je uplna kravina...

Naposledy editováno 21.04.2024 08:23:41

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 08:33 | Nahoru | #235994
assassin> Hae...a nebylo by pro Tebe nejlepším řešením 'to hodit ze skály', nebo zatim 'to nechat u ledu', vzít si třeba jen na rok něco na operák, abys mohl bez nervů dojíždět na Slovač...a za ten rok bys třeba už konečně věděl co chceš za auto, nebo by se naskytla dobrá koupě, něco i naškudlil...a hodil se tím na chvilku do klidu ?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 08:46 | Nahoru | #235995
assassin> jo chápu, prostě oser...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 08:49 | Nahoru | #235996
Frennky> operak je trochu naprd, zaprvy stan ja strese, a taky jak se tam dava kolo tak tu a tam nejakej skrabanec ... Ale reseni to je. Takhle zpetne je jasny ze by to vyslo lip, jenze pomalu varena zaba ...

Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 09:00 | Nahoru | #235997
Kdyz čtu ty osery, tak se bude snažit držet svého přístupu, auto max. do 200tis.km, lépe do 150tis.km a 8let stáří a pak nové, nebo zánovní a takto furt dokola. Zatím mne to vychazi a doufám, že bude i dál. Takto mimo běžný servis nic nedělám. I u těch ojetých jsme zatím bral jen se zárukou a doplatil si asi za 7tis.Kc ročně prodlouženou.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 09:01 | Nahoru | #235998
Frennky> operak mi moc nevychazi skrz najete kilometry... a taky jak pise stev, cizi auto se moc nehodi na moje konicky, tzn kolo, mx, supermoto... takze mam reseni jen do prace, chybi mi reseni pro volny cas...

u ledu uz to lezi skoro pul roku, teda v servisu.... myslis, ze jsem si twingo koupil dobrovolne? snazil jsem se preklenout dobu bez auta...

palomoto: kdybych mel volnej milion nejspis bych to udelal stejne... ale stejne nesnasim vse spojene s nakupem a prodejem...

jako asi budu resit spis nakup dvou aut, ale to je zas problem parkovat v ulici kde je malo mista... to uz na me blbe cumi ted a to tu parkuju jen 1.5 auta...

Naposledy editováno 21.04.2024 09:05:30

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 09:09 | Nahoru | #235999
assassin> Tak pak už jenom zbejvá, abys z tý skály skočil sám

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 09:31 | Nahoru | #236000
Tento týden kámošovi a pak i sestřenici kleklo auto, zhodou nahod oboje Octavie, jedná je 1.6Tdi a druhá 2.0tdi. Obě najeto mezi 250 a 280tia.km. Co je zajímavé, u obou je podezření má převodovku, u toho 2.0 možná jen nějak praskla spojka, nebo co říkal. Každopádně oba do toho za loňský rok nasypali desetitisíce do podvozku apod a mysleli si, že tím mají zase na x desítek, nebo stovek tisíc km vyřešeno. Ten kámoš říkal, že loni dal do oprav a prevence skoro 50tis.Kč a teď má nepojizdnou Octavku v hodnotě 20tis.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 09:34 | Nahoru | #236001
A nám se to začíná potvrzovat u dodávek, máme dvě přes 250tis.km, jedná ke Ducato a jedná Movano. Obě začínají chtít moc servisu, jsou to zatím blbosti, nenechalo to nikde stát ale je to furt něco. Jen nám ale mechanici a technici říkají, že dodávky a celkově auto od 2021, 2022 jsou dost špatný. Ty emise a s tím spojená elektronika dávají těm motorům moc zabrat a mají i případy že ty dodávky nenajdou ani 100tis.km a je K.O. motor. Nové 2.0Tdi koncerny pry mají problém někde okolo 170tis.km.
Tak zase chápu, že se člověku nechce ani nic kupovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 09:37 | Nahoru | #236002

Palomoto píše: Tento týden kámošovi a pak i sestřenici kleklo auto, zhodou nahod oboje Octavie, jedná je 1.6Tdi a druhá 2.0tdi. Obě najeto mezi 250 a 280tia.km. Co je zajímavé, u obou je podezření má převodovku, u toho 2.0 možná jen nějak praskla spojka, nebo co říkal. Každopádně oba do toho za loňský rok nasypali desetitisíce do podvozku apod a mysleli si, že tím mají zase na x desítek, nebo stovek tisíc km vyřešeno. Ten kámoš říkal, že loni dal do oprav a prevence skoro 50tis.Kč a teď má nepojizdnou Octavku v hodnotě 20tis.



Já mám Oktávku 1.9tdi. A najeto přes 400000 km. Leju do ní jenom naftu a olej. . Rok výroby 2005.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 10:05 | Nahoru | #236003
assassin> Jj, letos Šumava na hovno, počasí vyloženě hnus, tak jsme ani nejeli kouknout a stejně to předčasně ukončili

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 10:58 | Nahoru | #236004
Ja jsem taky v presu z auta. Stare 2002 a 389 000km. Co dal. Ojetina za cenu noveho mne uz prijde jako hovadina. Nove ok klidne MG jak tu psal Tifac. Ale hledam novou praci tak se zase nemuzes vystrelit. Na aute jsem letos usetrul vic jak 10 000kc za mechose. To je cena kterou si rekli za praci, otazka zda by to nebylo vic. Vime jak to v servise chodi. A to jste to a tamto.

Sam jsem na tom v podstate jak Assa. Ted premejslim zda do auta koupit novou aku

A clovek jeste, aby zase prezouval na zimni

Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 11:11 | Nahoru | #236005
Ono je to asi těžký přimout,ale člověk by se měl oébčas oprostit od předsudků ohledně spolehlivosti.Že se občas někomu vysype Oktávka je jasný,vždyť toho tu jezděj kvanta.Že by byl ale koncern nebo vlastně všechny němrecký auta nějak extra spolehlivý si nemyslim.

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 11:16 | Nahoru | #236006
Někdy mi přijde, že si lidi ty presy a nervy z nepodstatných věcí (jako je třeba koupě auta) vytvářejí schválně, jen aby se v nich mohli rochnit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 11:23 | Nahoru | #236007

Palomoto píše: A nám se to začíná potvrzovat u dodávek, máme dvě přes 250tis.km, jedná ke Ducato a jedná Movano. Obě začínají chtít moc servisu, jsou to zatím blbosti, nenechalo to nikde stát ale je to furt něco. Jen nám ale mechanici a technici říkají, že dodávky a celkově auto od 2021, 2022 jsou dost špatný. Ty emise a s tím spojená elektronika dávají těm motorům moc zabrat a mají i případy že ty dodávky nenajdou ani 100tis.km a je K.O. motor. Nové 2.0Tdi koncerny pry mají problém někde okolo 170tis.km.
Tak zase chápu, že se člověku nechce ani nic kupovat



Co chteji za servis? Kolik najezdi rocne a po kolika delate servis/olej?

Naposledy editováno 21.04.2024 11:26:14

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 11:56 | Nahoru | #236008

Frennky píše: Někdy mi přijde, že si lidi ty presy a nervy z nepodstatných věcí (jako je třeba koupě auta) vytvářejí schválně, jen aby se v nich mohli rochnit





Já za to neutrácím, mám jich víc občas do něčeho musím koupit něco za par korun a mám klid. Min jedno vždycky jede
Platím několik povinnych ručení, ale to při nízkém nájezdu pár korun, 2 dálniční známky a když to spočtu, tak ani za 20 let se mi nevyplatí řešit jaký si koupit auto. Koupím to, co vypadá, že za pár korun bude dobrý. Ale nemůžu si moc vybírat barvu, výbavu, motor, .. vždy nějakej parametr není ideál. A když ne, můžu se ho zbavit, to ostatní si nechávám. Ještě čekám na nějaký bmw7, s-class nebo něco zravýho, Amerika, 7 míst...

Třeba kdyby mně se stalo to, co assovi (a mně se to stalo za tu dobu u 2 aut), tak místo 150 za servis bych koupil za ty prachy druhý auto a V70 bych začal sám zkoumat. Ale člověka to musí trochu i bavit.

Naposledy editováno 21.04.2024 12:02:08

Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 12:05 | Nahoru | #236009
No nic, venku je hezky, normální lidi jdou někam na výlet, my se starejma kárama do dílny



Naposledy editováno 21.04.2024 12:09:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 12:12 | Nahoru | #236010

assassin píše: .

vstriky jeste vymenim za nove az nasetrim, ale to si odbornici klepou na celo, ze to je uplna kravina...



Ber to trošku s rezervou ale nemyslím to úplně jako vtip. Naprosto rozumím tomu že chceš jezdit v 70. Možná bych koupil stejnou motorizaci holt třeba v automatu a prohazoval díly. No a jedno pak prodáš A ve finále v tom budeš nejlevněji. Je to jen nápad.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist