kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: To o Assovi nemluvis hezky
Ja uz SE rozmlatil; uz mam docela dlouho 12 mini
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Tak o ten max. výkon až tak nejde. Spíš si to prostě udělat hezký...
Njn, kdyby...
Popravde, spis se mi libi dva laufy vedle sedla, nez jeden dole za motorem. Ale je tam nador pod motorem a zadny titan, no. Ale aspon s tim muzu vyjet kamkoli. Slipony jsou homo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Ja uz SE rozmlatil; uz mam docela dlouho 12 mini
Si telefony neprohlizim,pamatuju zminky o SE
Ale stejne mel zamer te urazit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Popravde, spis se mi libi dva laufy vedle sedla, nez jeden dole za motorem. Ale je tam nador pod motorem a zadny titan, no. Ale aspon s tim muzu vyjet kamkoli. Slipony jsou homo.
Jj,mas pravdu.MM Scrambler 1200 je nejhezčí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ozzy_ píše: Tak zrovna Ofce s VW motorem 2.0 tdi 135kw, ktera ma hned pod filtrem svazek kabelu (neresim ze ho pochcije olej, ale ze ten filtr pres to nejde vyndat), a prvni vymenu jsme stravili poptahovanim a prepaskovavanim toho svazku tak, aby se tam udelal tunylek ten fitr vyndat, tak to je teda vzor "lehke na udrzbu"
To mam asi stejne. V manualu je, ze mas vycvaknout ocko, ktery svazek drzi pod tim filtrem a dat svazek bokem. Je to vymysleny. Az na to, ze to ocko vycvaknout nejde ale zmakl jsem to i s tim svazkem. Protahnout filtr jde i tak. A ani jsem to moc nepokecal od oleje. Bo ten filtr jde pred vymontovanim vypustit. Takze za me dobry.
Naposledy editováno 12.04.2024 23:20:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Jj,mas pravdu.MM Scrambler 1200 je nejhezčí
Peknej je, ale Milano je jeste hezci.
Videls novy Milano od AR? Kdyby si to moje zaslouzila, jeste jednou bych to s Alfou prubnul
Koudy01 píše: To mam asi stejne. V manualu je, ze mas vycvaknout ocko, ktery svazek drzi pod tim filtrem a dat svazek bokem. Je to vymysleny. Az na to, ze to ocko vycvaknout nejde ale zmakl jsem to i s tim svazkem. Protahnout filtr jde i tak. A ani jsem to moc nepokecal od oleje. Bo ten filtr jde pred vymontovanim vypustit. Takze za me dobry.
Ani očko nenasadis…
Petta píše: Peknej je, ale Milano je jeste hezci.
Videls novy Milano od AR? Kdyby si to moje zaslouzila, jeste jednou bych to s Alfou prubnul
Hezky je,ale pro mě vede původní Scr1200.Mozna i podvědomě,ze by mi byli Miláno úplně malý ale beru to jako klasickou sviznou motku na všude .
Od Alfy beru jako povedený auta Giuliettu,Giulii a Stelvio a o těch novejch Stellantisech nevím co si mám myslet.Zvenku hezky a uvnitř mi hádej zasekly displaye jako u všech moderních aut
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: To je něco jiného, u jeté KTM víš předem že lezeš do sraček a jen nevíš jak hluboko tam klesneš. Kdežto u Volva a jabka si myslíš, co jako dobrého nekupuješ i když je to z minulého století
jeta ostra KTM a HQV jsou jediny stroje s kteryma jsem nemel zadnej problem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: Si telefony neprohlizim,pamatuju zminky o SE
Ale stejne mel zamer te urazit
jj ja si pamatuju vsechny krivdy, ohledne SE uz me obvinil zmulin, ze jsem socka co si na neco hraje s nejlevnejsim jabkem s 16GB pameti, nebo tak neco to bylo
tak ted uz je na cerne listine i PBcko
...ale zase mam jedny z nejvic LGBT svodu na nejvic bezcennem starem krapu
Dewwil: to je jen cvaknuto na ten socka mobil, pockej na to co vyleze z fotaku toho co prijel na tom GS ja mam kapoty ted origo, bez svaru jen ty nafuky nejsou hydrografika fake carbonem jako origo, ale karbonove... jeste tam chybi par detailu, ale uz je to skoro tak jak jsem si TL predstavoval...
jinak to GS po nastartovani vyleze o hezkejch par cisel nahoru, ten podvozek je solidni ulet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: To mam asi stejne. V manualu je, ze mas vycvaknout ocko, ktery svazek drzi pod tim filtrem a dat svazek bokem. Je to vymysleny. Az na to, ze to ocko vycvaknout nejde ale zmakl jsem to i s tim svazkem. Protahnout filtr jde i tak. A ani jsem to moc nepokecal od oleje. Bo ten filtr jde pred vymontovanim vypustit. Takze za me dobry.
Tak rikam, mi sme pri prvni vymene ten svazek z obou stran natahli, dali tam "extra drzak" kterej tam udela tunylek, a jde to udelat normalne jako na kazdym normalnim aute. Ale prvni vymena trvala 2 hodiny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Ozzy_> kolik asi takova vymena stoji v autorizaku?
Nechci vědět. Jen za olej sem viděl naposledy u vodafone služebáku 800kč za litr oleje l bez daně. Sem myslel že upadnu. Za ty peníze (ted trosku zdrazili ale i s dani) kupuju celou pětilitrovku a při přístupu na zvedák je to fakt otázka chvilky a vím že ten olej je fakt vyměněnej ....
Naposledy editováno 13.04.2024 06:50:29
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: No nic, jdu hákovat, někdo musí přispívat daněmi do státního rozpočtu i o víkendech Si příjdu jak nějakej budovatel...
Jdes o vikendu za 120% a v tydnu pak muzes byt tri dny doma a mas vydelany skoro stejny prachy, jako kdyby si chodil ve vsedni dny o den dyl. Za me promysleny
Naposledy editováno 13.04.2024 07:41:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ozzy_ píše: Nechci vědět. Jen za olej sem viděl naposledy u vodafone služebáku 800kč za litr oleje l bez daně. Sem myslel že upadnu. Za ty peníze (ted trosku zdrazili ale i s dani) kupuju celou pětilitrovku a při přístupu na zvedák je to fakt otázka chvilky a vím že ten olej je fakt vyměněnej ....
A sluzby Vodafounu jsou jako zadarmo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ty jo, ja myslel, ze za svatek a nedeli je 200% a taky jen 125%...
oioi01 píše: Koudy01> 125%
Ty jo, ja myslel, ze za svatek a nedeli je 200% a taky jen 125%...
Sobota 25%, nedele 50% pokud je to pres cas a svatek 100%plus. Pokud nejsi na 12kach. To mas hovno
Nejlepsi bylo udelat pres cas o vikendu. a vybrat si to v tydnu jako volne dny. Pac ti musi priplatky pak zustat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: A sluzby Vodafounu jsou jako zadarmo?
o "zadarmo" sem nikde nepsal. Psal sem ze 800 s dani dam za petilitrovou flasku oleje, a autorizak to v servisu prodava za 800 bez dane za litr ze sudu a jeste se klepes aby to fakt vymenili ...
Naposledy editováno 13.04.2024 08:22:39