kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
Frennky píše: Parker1> A že je to príma, když člověk sám se sebou v pohodě vydrží viď ?
Tak určitě, jedeš si podle sebe řešíš jenom sebe. Každopádně na tyhle trase TCT bych parťáka uvital. Tahat to z bahna, nebo zvedat po odložení je vždycky lahudka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: Na co tolik kramu,kdyz jsi 50km od baraku?
Pecka
To máte.. trámy, hrebiky, vruty, prohazovacka
No vypadá to, že vezu celou domácnost, ale nejvíc zabere spani, k tomu trochu malo objeceni, nejnutnější nářadí pro případ defektu a vypadá to takhle no . Zabaleno na cca týden...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: No... a je ta suzuki z krámu stejně tak zábavná jako ta duc z krámu (když zrovna funguje)?
Já teď nějak postupně zjišťuju, že už mě zas nebaví motorky. Sváděl jsem to na mrdku hondu, ale mě nebaví ani to bmw. Stejný jak předtím než jsem koupil agustu. Takže mě asi bavila akorát ta agusta. Agusta a půllitrovej čínskej brixton
Takže ty se v tom potřebuješ vrtat a být neustále v nejistotě, kde tě to nechá...
Zrovna o té V4S dával Koudy odkaz, kde píšou, že je docela nudná. Holt to jsou okruhovky. Motorky na zábavu jsou jiný. I když v minulosti byly zábavný i superbiky, viz K5...
Naposledy editováno 03.07.2023 15:59:06
Parker1 píše: To máte.. trámy, hrebiky, vruty, prohazovacka
No vypadá to, že vezu celou domácnost, ale nejvíc zabere spani, k tomu trochu malo objeceni, nejnutnější nářadí pro případ defektu a vypadá to takhle no . Zabaleno na cca týden...
Je mi to jasny,na vikend u vody je mi i t4 mala
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Takže ty se v tom potřebuješ vrtat a být neustále v nejistotě, kde tě to nechá...
Zrovna o té V4S dával Koudy odkaz, kde píšou, že je docela nudná. Holt to jsou okruhovky. Motorky na zábavu jsou jiný. I když v minulosti byly zábavný i superbiky, viz K5...
Kolik už jsi na tom letos najel?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Kolik už jsi na tom letos najel?
Strašně moc. Ale nechápu, jak to s tím souvisí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Strašně moc. Ale nechápu, jak to s tím souvisí...
"strašně moc" není jednotkou soustavy SI. Se ptám, abych posoudil jak moc zábavná to je motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: "strašně moc" není jednotkou soustavy SI. Se ptám, abych posoudil jak moc zábavná to je motorka
Strašně moc je jednotka pocitová... Způsob mého využití vůbec nevypovídá o zábavnosti. Já už mám odjeto, teď v pokročilejším věku je fáze sběratelská...
Naposledy editováno 03.07.2023 17:03:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: ...teď v pokročilejším věku....
.Vole!!! Nepoužívej výrazy, kterým nerozumíš!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Parker1> 138 km...to musíš mít za 2h odjetý i s obědem...
Nejsem Pol Tarres woe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Parker1> prenocovani byl highlight celeho vyletu? motorku jsi cestou i myl ze vypada tak cista?
Přesně jak říkáš...no je mi jasný, že tady to nikoho nevzrusi, pac je to tu samej enduro lektor woe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Parker1> Mě zas spis napadlo při pohledu na špunty jak se ti s nima jezdí po silnici?Trasa vypadá ze muze bejt zajímavá
Na silnici nahovno, nezataci to
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: PetrL3> Nic, otočit řidítka doleva, odpojit konektor, zapojit konektor. Dráty od něj jsem měl až k hlavnímu svazku rozbalené (kvůli mech. poškození), a jsou proměřené proti sobě, proti kostře a oba konce proti sobě (odpor). Nope. (Jediný co, tak jeden z těch drátů má u konektoru poškozenou izolaci - ohmicky je ale OK a nemá čeho se to dotknout, zamáznuto silikonem).
Senzory/termistory jsem měřil, i diagnostika je ukazovala (ukazovaly co měly i když to kravilo). MAP senzor nemám jak proměřit, nejsou k němu žádná data.
Kravilo to, i když jsem odpojil obě čidla teploty, čidlo teploty vzduchu a lambda sondu. Už nebylo co víc odpojit. Relé pro jednotku jsem taky prohodil.
Dráty mezi jednotkou klapek a ECU jsem taky propípal. Taky nic.
Koukal jsem do jednoho z těch manuálů na brutale 800 co jsou tady na motorkářích a překvapilo mě, že ve schematu vstřikování je měření tlaku pod klapkou. V elektrickým schématu už jsem to pak nenašel. Jen klasika, tj. měření nasávanýho vzduchu. Co to je za bordel?
honzabiker píše: Koukal jsem do jednoho z těch manuálů na brutale 800 co jsou tady na motorkářích a překvapilo mě, že ve schematu vstřikování je měření tlaku pod klapkou. V elektrickým schématu už jsem to pak nenašel. Jen klasika, tj. měření nasávanýho vzduchu. Co to je za bordel?
Zapneš klíček, změří to barometrickej, nastartuješ a funguje to jako normální map senzor plus to podle pulzu supluje čidlo vačky.
Jinak strávil jsem v tom zase celej večer, co je odfajfknutý je proměřený. A furt nic