kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Kubák> Tebe sežehnou plameny pekelné a vítr tě rozfouká
Nevim,o kom je prvni kapitola v Knize hrichů
Cibus>jeste ne,rozhod jsem se pri silvestrovskym vyslapu
To vam pekne vytravi pred obedem
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše:
Nebyl by z toho hezkej bobber?
Jen k tomu nějak na pankáče přidělat jednosic, a paráda!!!
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: Koudy01> strop se dela jako prvni,ty kopytko
No, kdyz u toho cakas. Mne nebavi vse zakryvat a pak vse umyvat. Takze skoro nic nezakryvam (az na schodnice) a maluji tak, abych necakal a nemusel uklizet
Naposledy editováno 05.02.2023 14:29:08
t_freedom píše: PlusOne> no jasný, naplníme celej air box benzínem a jedém
Kdo potřebuje airbox....
Ale když jinak nedáš, tak PETka drcpáskou někam na rám zásobu benzínu vyřeší...dojezd podobný, jako kdejaký elektronesmysl...
Naposledy editováno 05.02.2023 14:24:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: Koudy01> me taky ne,vymaluju a pak se teprv nastehuju
No, zena se me ptala, proc jsem nevymaloval pred tim, nez jsem namontoval novy schody a novy zabradli.
Rikam, ze vymalovat bez toho, abych zaspinil schody nebo zabradli umim. Ale namontoval schody a zabradli bez toho, abych nekde neodrbal nove namalovanou zed nebo neurazil roh ne
Takze zase ty postupy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
https://www.motogp.c...official-test/447002
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: PETARDAK> takhle jsou to hnusný srajdy design v laku a barvě dělá hodně
Tss, jedině transparent karbon...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: BlackSabbath> myslis jako prelakovanej bezbarvym lakem? Zbytečná vaha navic. Ideálně “dry carbon” tzn jen prepreg …
Ne, prostě karbon, tak, jak je udělanej...Bez ničeho.
Kubák píše: Koudy01> to nechapu,ty cenovky Chce jako za oem vejfuk 40?
Nekterym hrabe. Podobne prodaval typek dily z nove Tenerky, kdyz si ji upravoval. Za cca 90% ceny novych ty dily, co meni skoro vsichni a je jich plnej bazar.
Naposledy editováno 05.02.2023 17:14:42
BlackSabbath píše: Ne, prostě karbon, tak, jak je udělanej...Bez ničeho.
Ono kdyz se dela “mokrou cestou” tak vyjde lesklej i bez lakovani (prvni do formy se dava gelcoat) - viz ten dekl vespod na fotce
“Suchou cestou” je to z prepregu, vyžaduje to karbonovou formu a autoklav. O dost náročnější a drazsi proces - to jsou ty dva matne panely navrchu.
Naposledy editováno 05.02.2023 17:24:24