kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Milosek.m píše: dewwil> voe ja ti dám parník, když jedu orienťák,tak nepředjíždim vůdce ne
voe, bylo myšleno tak, že bez tý elektroniky by jsem na tom byl 56. , kd,bych jel na teleti takhle a neustlat si, bych považoval za nadpozemský výkon a Thor by byl můj slabší bratr Prostě na TL bych byl dnes tak 5x mrtvej ...2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: Já dneska proháněl Tuono V4 Factory a jako jo, všude jsem na tom rychlejší, jede to jak kráva, ale mít to jako první motorku ani náhodou, protože pak vlezeš na něco bez elektroniky a jsi mrtvej homolka. Ten kdo se vyjezdil na klasice tak na tom bude za boha, ta motorka pobírá neskutečný věci a ani se nemusíš nijak moc snažit, nevím jestli to brát jako plus nebo minus, až mi bylo klukům co se mnou chvílema jeli líto, bo tahali celkem někdy až za limit a já je dával s prstem v nose, celkem jsem se cítil jako podvodník . Na moto bez týhle elektroniky by jsme si byli dost vyrovnaní a neujížděl bych jim o parník. Prostě kdo kdy jel na moto tak může už na tomhle smáznout kohokoliv kdo to má bez elektroniky, no nebudu kecat, mám z toho hodně rozporuplný pocity. Podvozek špica, brzdy taky OK, motor je atomovej reaktor, ale bez tý elektroniky by to bylo fakt o život a musel bych to umět kurevsky vodit. Teď se bojím vlízt zpět na TL, že se někde rozbiju na kaši ta elektronika je prostě dobrá berlička. Ale zase jsem v klidu, když mě předjede takováhle motorka, že bez tý elektroniky by se tam mrdal podobně jako já . Tímto děkuji Firebladerovi za zapůjčení moto, fakt dobrá zkušenost, díky moc...
Ona ta elektronika dává nějak najevo, že je aktivní? U mě třeba na trakci č.3 prakticky ne....jen, když dělám naschvál nějaké kraviny. Několikrát jsem jel i na ATC OFF (nechtě, protože jsem si ji vypnul nechtě) a že bych byl nějaký pomalejší jsem si nevšiml. Podle mě se jedná spíš o jednu z nejlépe postavených motorek, díky rámu, fungujicímu naladěnému podvozku, motoru a brzdám....a jako celek funguje perfektně, kdy je elektronika jen třešnička na dortu. Ale můžu se mýlit....Prostě mě za jízdy na okreskách, v opravdu velkých rychlostech, elektronika - alespoň na displeji neznázorňuje jakékoliv zásahy:-/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: andy_xx> souhlasím s tím, že ta motorka se povedla...
... jako, když si vezmu ekvivalent automobily, tak bychom se asi taky divili, jak nějaké moderní hothatche pojedou na okreskách starší Porsche 911, Ferrari apod...a obávám se, že to jen elektronikou nebude, nýbrž převážně podvozkem a jeho naladěním...případně brzdama a dalšíma věcma. Na druhou stranu tvůj Monster S4RS má Ohlins, který by měl fungovat pěkně
Naposledy editováno 12.06.2021 22:38:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: andy_xx> podle mě tlumiče Vöhlins samy o sobě nic neřeší...jde o to jak se podaří kombinace rozvor, úhel hlavy, závlek, vejška předek vs zadek atd. Jakože celá koncepce šasi + komponenty jsou pak už je třešinka...
souhlas
dewwil píše: andy_xx> Právě to mi bylo divný, že se nic nezobrazuje, na S1000RR blikal při zásahu trojúhelník s vykřičníkem a člověk hned věděl, že se něco děje, tady nic. Tak jsem schválně vzal za plyn na štěrku a hned na ATC 4 bylo znát jak to ubralo na výkonu a nic to nezobrazilo. Zadní kolo šlo do smyku a najednou nic, srovnalo se to a řach, už to zase upalovalo jak zběsilý... Měl jsem režim Sport, ATC4, ABS1, AWC2, nicméně ten el. podvozek to žehlí suprově, vypnout vše jsem měl strach, není to moje a nejsem nesmrtelnej...
jojo, je to divné, že nic nebliká...jako, jestli ta elektronika zasahuje aniž by blikal trojuhelník, tak jsem vlastně asi rád....v kalupu uprostřed zatáčky, kdyby na mě něco bliklo, tak se asi leknu a zahodím to .... něco jako když si uprostřed zatáčky v hlubokém náklonu vzpomenu, že jedu na Mitaskách (jinak fungujou perfektně )
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Loni moje Tuono V4 a Factory 2020.
Vývoj nezastavíš,i když se to třeba jen stejně jmenuje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 13.06.2021 00:02:13
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
fireblader_puvodni píše: dewwil> tak hlavně, že jste to oba přežili
Jj, ještě jednou díky Jako diskotéka na displeji je na tom slušná Důležitý je pak přepnout kedlubnu jakmile vylezeš na moto bez těhle fičur, v tom se shodneme asi všichni....assassin píše: TLs ma spojku s lankem, Tlr hydrauliku... docela casto se to prehazuje ... lanko je lehčí, min problematické a je v nem vetsi cit.
No já to přehodil naopak z TLR na TLS kvůli řidítkům, mám tam nižší a širší a origo lanko jak má u páčky to kolínko se tam odíralo až mi dvakrát prdlo, naštěstí jednou hned při odjezdu z práce a podruhé při příjezdu do práce, takže hned opraveno, pak už jsem se nasral a dal hydrauliku z TLR a je klid1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Ale no tak kluci Jel jsem hned po sobě kdysi Tuono I. a pak Tuono V4 RR2015.
Loni moje Tuono V4 a Factory 2020.
Vývoj nezastavíš,i když se to třeba jen stejně jmenuje.
strakon píše: freedome, prodej tu tvou hnídu a kup tohle www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ducati/ducati-900-ss/ducati-900-ss-1669695.html
jj, určitě...já raději hnidu... a hlavně jsem se nezbláznil...
že by majitelé eSSes už chytli tu nemoc od prodejců motocyklů Jawa?