kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
assassin píše: No u me to je takovy rozhodnuti na posledni chvili jak na tom budu a navic jsem zjistil, ze mi to koliduje s necim jinym :(
Pokud to dokážete společně vymyslet (klidně, na poslední chvíli) dejte vědět, moc rád, vás oba poznám i "live" ..... nebo klidně, někdy vykoumejte víkendovou akci "MOTORKÁŘI na trailu" rád dorazím, třeba i někam do Čech
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Co se nabijeni tyka - podle me staci libovolna chytra nabijecka na agm/gel - vyrobci lithiovek upozornuji na ten desulfatacni rezim/recond, ale ja si myslim, ze ten rezim to spousti na zaklade mereni napeti (tezko naka lidlovka za petikilo bude neco sofistikovaneho merit) pripadne u drazsich nabijecek treba podle vnitrniho odporu. Tak jako tak, pokud to u lithiovky vyhodnoti, ze je treba pustit recond tak uz nic nehrozi, protoze ta baterka uz je stejne po smrti...
Jinak jsem si koupil optimate lithium abych vyzkousel ty superhyper funkce a zmeril co to dela, ale nic extra zazracneho jsem neobjevil - v udrzovacim rezimu se clanky v baterii lehce srovnaly - ale je dost mozne, ze to same udelaj i na jine nabijecce sami od sebe :D
Kdyby ji nekdo chtel, mam ji navic, myslel jsem si, ze ji dam jako udrzovacku k bmw, ale kdovi kdy a jestli vubec to auto zavrci...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Attim: to vypada, ze ta 1290 nakou energii na nastartovani potrebuje, kdyz tam dali 14Ah, mozna tam bude potreba dat taky 7.5Ah jako ma tifone... ja tu po ruce zadnyho duka nemam, ze bych zmeril start proud...
Co se nabijeni tyka - podle me staci libovolna chytra nabijecka na agm/gel - vyrobci lithiovek upozornuji na ten desulfatacni rezim/recond, ale ja si myslim, ze ten rezim to spousti na zaklade mereni napeti (tezko naka lidlovka za petikilo bude neco sofistikovaneho merit) pripadne u drazsich nabijecek treba podle vnitrniho odporu. Tak jako tak, pokud to u lithiovky vyhodnoti, ze je treba pustit recond tak uz nic nehrozi, protoze ta baterka uz je stejne po smrti...
Jinak jsem si koupil optimate lithium abych vyzkousel ty superhyper funkce a zmeril co to dela, ale nic extra zazracneho jsem neobjevil - v udrzovacim rezimu se clanky v baterii lehce srovnaly - ale je dost mozne, ze to same udelaj i na jine nabijecce sami od sebe :D
Kdyby ji nekdo chtel, mam ji navic, myslel jsem si, ze ji dam jako udrzovacku k bmw, ale kdovi kdy a jestli vubec to auto zavrci...
Jsi říkal že mám 10Ah ? Jak to teda je
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Azízi ty ale jezdíš radši autem,tak ten tuning naprosto chápu
Kubak:Něco mi říká,ze zas tak rychle to sedlo hledat nebudeš
Naposledy editováno 15.05.2021 15:14:44
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Co se te ekvivalentni kapacity tyka tak ostatni vyrobci tyhle 7,5 Ah baterky znaci jako 14-20Ah a vetsi uz se pak snad davaji az do aut. Teoreticky to ma start proud 360A a melo by tam vic energie nez v te originalni 12Ah olovene.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Uz koumam,jak ji co nejrychlejc poslat na materskou,aby nemela cas..ale kdo se s tim ma delat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Popravde, mi asi uplne nejvic vyhovuje kdyz se motorka nebere jako motorka, ale jako sportovni naradi... rozsmelcujes ji na atomy a je to jako kdybys zlomil hokejku... na duc me sere i blby oprysknuty misto od kaminku...
Tifone: baterky jsme resili tady, cinan udava 96Wh coz je tech 8Ah.
https://www.motorkar...?t=168248&pgr=10
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: zmulin> Ja asi na to cestovani na moto nemam naturu, me uz to ted ani tolik nebavi na silnici, kdyz jsem si vyzkousel na okruhu jak hodne se da jeste pridat...
Popravde, mi asi uplne nejvic vyhovuje kdyz se motorka nebere jako motorka, ale jako sportovni naradi... rozsmelcujes ji na atomy a je to jako kdybys zlomil hokejku... na duc me sere i blby oprysknuty misto od kaminku...
Tifone: baterky jsme resili tady, cinan udava 96Wh coz je tech 8Ah.
https://www.motorkar...8&pgr=10 [/quote]
se nehádám jen že na WhatsAppu jsi psal pro balancování 4článek 10Ah
Naposledy editováno 15.05.2021 15:48:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Attim: to vypada, ze ta 1290 nakou energii na nastartovani potrebuje, kdyz tam dali 14Ah, mozna tam bude potreba dat taky 7.5Ah jako ma tifone... ja tu po ruce zadnyho duka nemam, ze bych zmeril start proud...
Co se nabijeni tyka - podle me staci libovolna chytra nabijecka na agm/gel - vyrobci lithiovek upozornuji na ten desulfatacni rezim/recond, ale ja si myslim, ze ten rezim to spousti na zaklade mereni napeti (tezko naka lidlovka za petikilo bude neco sofistikovaneho merit) pripadne u drazsich nabijecek treba podle vnitrniho odporu. Tak jako tak, pokud to u lithiovky vyhodnoti, ze je treba pustit recond tak uz nic nehrozi, protoze ta baterka uz je stejne po smrti...
Jinak jsem si koupil optimate lithium abych vyzkousel ty superhyper funkce a zmeril co to dela, ale nic extra zazracneho jsem neobjevil - v udrzovacim rezimu se clanky v baterii lehce srovnaly - ale je dost mozne, ze to same udelaj i na jine nabijecce sami od sebe :D
Kdyby ji nekdo chtel, mam ji navic, myslel jsem si, ze ji dam jako udrzovacku k bmw, ale kdovi kdy a jestli vubec to auto zavrci...
Moc děkuji za vysvětlení. Pokud budeš vyrábět baterku pro Atima a měl by jsi chuť, vzal bych si taky jednu pro tu moji Mulltistradu. Klidně i tu samou co jsi dělal výkonově Tifáčoj.