kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
Tohle je trochu smesny argument protoze on to auto natankuje prakticky kdekoliv za pet minut a jede dal, stejne jako vetsina motorek asi taky bude mit problem dojet pres 200 km kdyz tomu vohuli ale nikdo to neresi protoze nepotrebuje navigaci ktera ho dovede k benzince jako k nabijecce, kde se jen pet minut e-auto urcite nezdrzi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kazdopadne nějakýho Krakena a Diplomatico sme si dali i na Tebe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Sice natankuje za 3minuty, ale taky by mu mohli cestou do Chorvatska dojit prachy ... coz bych se nedivil, kdyz se diví, ze je pri pandemii, lockoutech apod srackach neco zavřené....
Frennky: diskuze kde pisou “odbornici” z lidu vs webovej magazín kam pisou “novináři” - to asi neni fer srovnání, nebo ti snad prijdou články místních novinářů podobne kvalitní jako autoforum?
Tifone: no jestli jde o to, ze elektrickej porsak neni super auto na jízdu na dovolenou k moři - tak se mohli zeptat a nemusel ten kokot ani nikam jezdit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Až přijde na radu kapacita sítě a zdroje energie pro objem co doprava potřebuje, to teprve narazíme na slepou uličku.
Me sere ta demagogie s tim " nulové emise" a " 90% účinnost " taky by to chtělo zjistit eko-náklady na likvidaci ele a convenčního auta...(což zase nemusí být rozdíl o kotel)
Tepelný elektrárny mají běžnou účinnost jako spalovák(možná krapítek lepší) přenosová soustava ztrácí v řádu jednotek procent. jsme prostě furt na tom samým, jestli do toho intenzivně nezapojíme obnovitelný zdroje, což dnes dělá minimum ( nejvíc v Německu cca. 15-20%)...
edit: jo, omlouvám se... Dobré ráno čůráci...
Naposledy editováno 26.03.2021 06:00:48
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 26.03.2021 06:38:03
strakon píše: ruce zpřerážet a do dolů s ním www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-tl-1000s/suzuki-tl-1000-s-1638266.html
twl, to je bizzar...to musí bejt z Německa a ne z Itálie
Naposledy editováno 26.03.2021 06:49:47
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
rekl bych, ze to jakym zpusobem jsme se naucili pouzivat auta je neudrzitelne a musi se prave zmenit pristup k doprave. Technicky podle me elektromobil na to pripravenej neni, ale je to nastroj, jak zredukovat to nase nesmyslny jezdeni...
Treba ukazovat, ze nejde jet autem x hodin k mori - me by nenapadlo jet autem do chorvatska, rychle rychle, hlavne abych tam byl za 4hod... a uz vubec ne, pokud by moje financni situace byla takova, ze si muzu dovolit auto za 3+ mega.
Ano elektromobily jsou a budou drahe a nebude si je moci dovolit kazdy - chapu, ze se tohle lidem nelibi, ale prave to, ze kazdej ma predstavu, ze muze mit vse nas dostalo tam kde jsme - kazdej si mysli, ze muze mit vlastni barak, pak jsou z toho krize s hypotekama jako v usa, kazdej si mysli, ze muze mit televizi pres celou zed, v lete exotickou dovolenou - vse na dluh nebo za plat kterej neodpovida zadne realne hodnote - typek jednou za tyden placne 4 obrazky do prezentace.
Ten kamarad co ma teslu ma samozrejme na baraku fotovoltaiku a ve sklepe docela velkou kapacitu v bateriich.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: ...a to se bavíme jen o nevýhodě rychlosti nabíjení.
Až přijde na radu kapacita sítě a zdroje energie pro objem co doprava potřebuje, to teprve narazíme na slepou uličku.
Me sere ta demagogie s tim " nulové emise" a " 90% účinnost " taky by to chtělo zjistit eko-náklady na likvidaci ele a convenčního auta...(což zase nemusí být rozdíl o kotel)
Tepelný elektrárny mají běžnou účinnost jako spalovák(možná krapítek lepší) přenosová soustava ztrácí v řádu jednotek procent. jsme prostě furt na tom samým, jestli do toho intenzivně nezapojíme obnovitelný zdroje, což dnes dělá minimum ( nejvíc v Německu cca. 15-20%)...
edit: jo, omlouvám se... Dobré ráno čůráci...
Obnovitelny zdroje myslíš když v Kanadě vykacej les a Holandani to spalej v elektrárně,nebo když přivezou palmovej olej smradlavym tankerem na to samý?To neřeším kolik orangutanů tam upálili,aby udělali z pralesa palmovou plantaz..
Kazdopadne půlka těch obytnaku co krizuje EU stala taky skoro trojku...
A auta v ceně k trojce potkas i v kempech se stanama.To přeci neni jen o tom,ze jak ty prachy mas,ze musíš lítat po hotelech..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ja tvrdim, ze problem je to, ze jsme si zvykli na to mit kazdej auto, ze auta a jezdeni je tak levne, ze to muze delat kazdy a porad ... akorat je problem, ze to asi nemuze delat 7miliard lidi. Ale muzes me presvedcit o tom, ze je super kdyz kazda automobilka rocne vyrobi pul milionu aut... tech spravnejch samo
Naposledy editováno 26.03.2021 07:58:28
Naposledy editováno 26.03.2021 08:35:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Když pojedu na noc a třeba na istrii,tak stačí jednou nabít,u toho si dam 20 a pak už max u kafe a dojedu.To bych zvlad.
Když takhle pojede najednou 100k aut,tak to nezvládne síť
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Přitom je z mýho pohledu ideální cesta vymyslet něco do města (kde to vlastně nejvíc potřebujeme, kde spalováky žerou nesmysl a jezděj v, pro ně, nekomfortních podmínkách) s dojezdem 150-200km - pro mou ženu na tři týdny. Pokud takovou krabičku rozpočítáš do statisícovejch sérii ročně, nemusí stát 3mega ale jako normální auto týhle třídy. A masy to zaplatěj ohledně vývoje. Všechno půjde rozumnou postupnou cestou a díky tomuhle začátku se bude moc zlepšovat vývoj baterií a nabíjen k autům komfortnějšímí. Lidi to možná donutí si na barák nějakej FV článek dát atd tad...
Prostě tady se serou dotační prachy do vývoje Boeingu 747, ještě než Wrightové dosedli z prvního letu na zem.
strakon píše: ruce zpřerážet a do dolů s ním www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-tl-1000s/suzuki-tl-1000-s-1638266.html
A proč jako!???!Vše je k moto tak chuj s tím neee???Aspoň si to doma osaháš