kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
fsmoula píše: ..
No teda
Nepíšeš ty bubliny v komixech? ?
Wrong.
Žblept.
Wau.
A ták????
Naposledy editováno 15.02.2021 20:10:38
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: "Doložitelná" historie a jeden majitel zní sice hezky, ale i kdyby to byla pravda, tak nikdy nevíš, jak zrovna ten jeden s tím jezdil.
A těch 80 jsem zmínil jako reakci na to, co psal oxygen. Že loni byla někde za 80 ta Kawa.
Život mě naučil, že když je něco moc výhodné, je to podvod. ZX 10R co zmiňoval Oxygen za 80 bych čekal, že je bu'd kradená, nebo má prasklý rám.
A doložitelnou historií rozumím to, že můžu zajít k dealerovi a poptat se na konkrétní motorku, kterou prodal a v ideálním případě i servisoval.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Tifone> to ne, to děláš jen proto, že je to nový, viď, vždyť je to děs
Jako vím že jseš na starší , ale mě se fákt líbí
Naposledy editováno 15.02.2021 20:47:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
fsmoula píše: Tifone> Teda ten novej Monster je hnusnej pardon
Jak tohle můžeš říct, když například Honda se ti líbí
Naposledy editováno 15.02.2021 20:49:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Tifone> já na tom nevidím jedinou hezkou věc
Až na tom pojede moje žena.............
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Dnes vlastně neexistuje "rám" tak jak jsme ho znali celý roky. Nad/před motorem bejvá jen odlitek, nebo svařenec pro chycení brejlí a centrum všeho je vlastně motor sám...tedy krom sil kliky a reakcí momentů se vlastně musí počítat i na tuhost hmot motocyklu. Z motoru jde jak kyvka, tak přes ten vršek i podsedlovka. Motor je vlastně "držákem" pro vše... tohle je na tom vývoji taky fascinující...
designově je to ale fakt přijaponštělý...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
honzabiker píše: Mě novej Monster neuráží. Rozhodně mi přijde lepší než třeba předchozí 797.
ty do toho nemáš co kecat, když seš mentál co tankuje do Monstera diesel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: NP> S nulou najedes obecne jeste cca kilo
Obecně i v Grétě? Tam to asi nebude kilo kilometrů, ale jen kilo metrů
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: je to zajímavý se na to podívat z konstrukčního pohledu.
Dnes vlastně neexistuje "rám" tak jak jsme ho znali celý roky. Nad/před motorem bejvá jen odlitek, nebo svařenec pro chycení brejlí a centrum všeho je vlastně motor sám...tedy krom sil kliky a reakcí momentů se vlastně musí počítat i na tuhost hmot motocyklu. Z motoru jde jak kyvka, tak přes ten vršek i podsedlovka. Motor je vlastně "držákem" pro vše... tohle je na tom vývoji taky fascinující...
designově je to ale fakt přijaponštělý...
Přijde mi to hodně inspirovaný 890kou Dukem.