globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.4.2020 v 15:55 | Nahoru | #81871
Frennky> tak to se divim, včera to z vás táhlo i přes whatsapp

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.4.2020 v 16:48 | Nahoru | #81872
Frennky> tak to jste to moc zodpovědně neslavili Až s ním budeš, tak mu za mě popřej, staroušovi

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.4.2020 v 17:35 | Nahoru | #81873

NP píše: Na cem? Na moto nebo na te popelnici?



TWL, ty nebejt slovutný stařec nad hrobem, vyzval bych tě na souboj.

Házelo by se válci z eRkovýho motoru... Tvýho

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.4.2020 v 17:44 | Nahoru | #81874

assassin píše: Ty voe, takova velka zahrada? To ted budes jezdit o víkendech uz jen s hondou



2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.4.2020 v 17:44 | Nahoru | #81875

strakon píše: Frennky> tak to jste to moc zodpovědně neslavili Až s ním budeš, tak mu za mě popřej, staroušovi



Jsme se vrátili a právě mu teda znovu od Tebe přeju... Že starouš děkuje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.4.2020 v 17:50 | Nahoru | #81876
Frennky> Tak Radka pozdravuj a velká gratulace . Dnes to šlo

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.4.2020 v 18:33 | Nahoru | #81877

Frennky píše: Jsme se vrátili a právě mu teda znovu od Tebe přeju... Že starouš děkuje



Jeje tak ho dědka pozdravuj

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.4.2020 v 18:51 | Nahoru | #81878

Frennky píše: Taky jsme pro ně museli... Ale fakt




...a na to, že jsme včera slavili Radkovy 60tiny, tak jsme i celkem ready




Kuuuurňa tak 60gratulací

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

5.4.2020 v 18:53 | Nahoru | #81879
Dnes 5hodin ježdění Na staré zrušené enduro dráze bylo plno, jako nikdy v životě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.4.2020 v 18:53 | Nahoru | #81880

fsmoula píše: Frennky> Tak Radka pozdravuj a velká gratulace . Dnes to šlo



Vyfotil bys prosím toho fotogra??? ???Ď

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

5.4.2020 v 19:15 | Nahoru | #81881
Taky jsem to lehce protahl pri nakupu rousek. Vlastne od nakupu poprve. Bavi me ta moudrost zkusenejsich, kdyz mne Petardak po instalaci soundsystemu rekl, ze tohle mne da zapomenout na Gixero.

Moc jsem si nesliboval. Porad 6kilo, kW jen o par vic nez stara Zůza. Tak pojdme na to. Zahrati, rozjezd, bim po spojce, jestli to neco udela a nez jsem rekl boruvkovy kolac, uz mne slunce vypalovalo sitnice. Presne tam ve slunci se totiz ztratilo predni kolo. Tak rychle ubrat a zklidnit hru. Predni kolo se ma tendenci dost casto rozklepat, bude to chtit tlumic rizeni. Na testovacich rovinkach to ukazuje jen o par km mene nez na 999. Hmmm. Vodi se to jako kolo, ve treti zatacce uz to jede bradou po zemi. Asi nefunguje svetylko signalizujici vhodnou chvili pro prerazeni. Sviti to furt.

Mam rad stare keply. Ale i ty nove maji neco do sebe. A mam rad tu zkusenost, kterou obcas porad jeste nemam. Porad je kam jit. Uzivejte, volove.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.4.2020 v 19:19 | Nahoru | #81882
Ivos> Ne

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

5.4.2020 v 19:20 | Nahoru | #81883
Cibus: pekna hračka, taky jedna z motorek ktere se bojim vyzkouset abych ji nepotřeboval pujde do laminatu?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.4.2020 v 19:24 | Nahoru | #81884
assassin> Hele asi ne. Nemam ambice. Uz se chci jen vozit a dobre u toho vypadat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.4.2020 v 19:32 | Nahoru | #81885

cibus píše: assassin> Hele asi ne. Nemam ambice. Uz se chci jen vozit a dobre u toho vypadat.



rozumim, mam stejnej cil, jen u toho nejak prilis casto padam

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.4.2020 v 19:32 | Nahoru | #81886
cibus> paradni stroj, taky by se mi líbil :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.4.2020 v 19:34 | Nahoru | #81887

cibus píše: Taky jsem to lehce protahl pri nakupu rousek. Vlastne od nakupu poprve. Bavi me ta moudrost zkusenejsich, kdyz mne Petardak po instalaci soundsystemu rekl, ze tohle mne da zapomenout na Gixero.

Moc jsem si nesliboval. Porad 6kilo, kW jen o par vic nez stara Zůza. Tak pojdme na to. Zahrati, rozjezd, bim po spojce, jestli to neco udela a nez jsem rekl boruvkovy kolac, uz mne slunce vypalovalo sitnice. Presne tam ve slunci se totiz ztratilo predni kolo. Tak rychle ubrat a zklidnit hru. Predni kolo se ma tendenci dost casto rozklepat, bude to chtit tlumic rizeni. Na testovacich rovinkach to ukazuje jen o par km mene nez na 999. Hmmm. Vodi se to jako kolo, ve treti zatacce uz to jede bradou po zemi. Asi nefunguje svetylko signalizujici vhodnou chvili pro prerazeni. Sviti to furt.

Mam rad stare keply. Ale i ty nove maji neco do sebe. A mam rad tu zkusenost, kterou obcas porad jeste nemam. Porad je kam jit. Uzivejte, volove.



Tvl tohle se mi líbí, popravdě jestli se někdy dostanu k rozhodování, že tu kapotu fakt potřebuju, bude to mezi r6 a 848... R6 pokud bych chtěl sem tam zavítat na okruh, 848 vyloženě na silnice, s tim bych se na okruh bál...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.4.2020 v 19:41 | Nahoru | #81888
assassin> Na enduru jsem taky porad na drzce. Minimalni praxi nahrazuji odvahou, ale moc ten model nefunguje. V kritickych chvilich mne dost casto dochazi talent.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.4.2020 v 19:42 | Nahoru | #81889
Johnny83> Hele. Napr. ta K1, kterou poridis za par susnu, nabidne mrak zabavy. Nedam na tu motorku dopustit.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.4.2020 v 19:45 | Nahoru | #81890

cibus píše: assassin> ....Nemam ambice. ....chci se jen vozit a dobre u toho vypadat.



Můžu se pod to podepsat ? (Nikdy jsem je ani neměl... )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.4.2020 v 19:46 | Nahoru | #81891

cibus píše: assassin> Na enduru jsem taky porad na drzce. Minimalni praxi nahrazuji odvahou, ale moc ten model nefunguje. V kritickych chvilich mne dost casto dochazi talent.



ja to hraju na stesti, me totiz chybi i ta odvaha

s tou K1 souhlasim ten motor byl uplne navykovej. jedina slabina jsou brzdy - ne ze by to nebrzdilo, ale nebrzdi to jako italove (nebo jako 4pisty od nissinu / monobloky R1)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.4.2020 v 19:50 | Nahoru | #81892
cibus> Úplně na cestu bych to nechtěl,ale na okruhu to může být super svezení.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.4.2020 v 19:52 | Nahoru | #81893
assassin> Jo. 999 ma lepsi kotvy. Ale uzitnou hodnotou lomeno penize nema to Gixero konkurenci. Na to moje smrdlani.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.4.2020 v 19:58 | Nahoru | #81894

cibus píše: assassin> Jo. 999 ma lepsi kotvy. Ale uzitnou hodnotou lomeno penize nema to Gixero konkurenci. Na to moje smrdlani.



999 ma asi nejlepsi brzdy do provozu co jsem kdy zkousel, to co mela prvni pani - m50? - uz je na me moc jedovate.

jj na to ze to vylezlo 2001 - to byla revoluce. to ukazalo 299 na kazde trosku delsi rovince na okresce. loucil jsem se s ni nerad, ale byl jsem rad, ze jsem setkani s ni prezil

Milovníci Italských krásek

5.4.2020 v 20:03 | Nahoru | #81895
To je zahozená 999?
Nehoda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.4.2020 v 20:04 | Nahoru | #81896
cibus> Tlumič řízení je vždycky gůůůt, ale hodně zachrání i správné nastavení útlumů vidlice, přesné vyvážení a správné (pod)foukání kol

Jó a mj., když se první hydraulický tlumič řízení objevil na (ŠESTIVÁLCOVÉ!!!) Hondě 250, tuším v roce 1966, tak svět-motorů psal, že "to nesvědčí o dobrých jízdních vlastnostech stroje" .... kuwa, já už toho pamatuju

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.4.2020 v 20:04 | Nahoru | #81897
JollyJoker> Otazka osobniho vkusu. Neni to tak zly. Kdyz jsem na tom jel, bylo to fajn. Kdyz jsem si na to sedl v garazi, bylo to horsi. Tlacilo me to do zmekle prdele a na brichu jsem mel zvlastni pocit. Ze by nadrz?

Ajej. Budu se muset zacit hybat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.4.2020 v 20:05 | Nahoru | #81898

cibus píše: Johnny83> Hele. Napr. ta K1, kterou poridis za par susnu, nabidne mrak zabavy. Nedam na tu motorku dopustit.



Mně prostě k1 už přijde hroznej autobus, jinak jako jo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.4.2020 v 20:06 | Nahoru | #81899

assassin píše: 999 ma asi nejlepsi brzdy do provozu co jsem kdy zkousel, to co mela prvni pani - m50? - uz je na me moc jedovate.

jj na to ze to vylezlo 2001 - to byla revoluce. to ukazalo 299 na kazde trosku delsi rovince na okresce. loucil jsem se s ni nerad, ale byl jsem rad, ze jsem setkani s ni prezil



Počkej ale on mluví o 600 ne? Když k1 tak už spíš asi 750 aspoň...

Naposledy editováno 05.04.2020 20:07:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.4.2020 v 20:07 | Nahoru | #81900

Palomoto píše: Dnes 5hodin ježdění Na staré zrušené enduro dráze bylo plno, jako nikdy v životě


Jsem taky dnes vytah yzf,cista jizda tak dve hodky,ale tech lidi po lesich a pastvinach Na to,ze jsme vzdycky jeli krokem a stranou,tak bylo dost tukalistu na celo a i nejaky fotografky jsme zaznamenal
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist