kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Moc jsem si nesliboval. Porad 6kilo, kW jen o par vic nez stara Zůza. Tak pojdme na to. Zahrati, rozjezd, bim po spojce, jestli to neco udela a nez jsem rekl boruvkovy kolac, uz mne slunce vypalovalo sitnice. Presne tam ve slunci se totiz ztratilo predni kolo. Tak rychle ubrat a zklidnit hru. Predni kolo se ma tendenci dost casto rozklepat, bude to chtit tlumic rizeni. Na testovacich rovinkach to ukazuje jen o par km mene nez na 999. Hmmm. Vodi se to jako kolo, ve treti zatacce uz to jede bradou po zemi. Asi nefunguje svetylko signalizujici vhodnou chvili pro prerazeni. Sviti to furt.
Mam rad stare keply. Ale i ty nove maji neco do sebe. A mam rad tu zkusenost, kterou obcas porad jeste nemam. Porad je kam jit. Uzivejte, volove.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: assassin> Hele asi ne. Nemam ambice. Uz se chci jen vozit a dobre u toho vypadat.
rozumim, mam stejnej cil, jen u toho nejak prilis casto padam
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Taky jsem to lehce protahl pri nakupu rousek. Vlastne od nakupu poprve. Bavi me ta moudrost zkusenejsich, kdyz mne Petardak po instalaci soundsystemu rekl, ze tohle mne da zapomenout na Gixero.
Moc jsem si nesliboval. Porad 6kilo, kW jen o par vic nez stara Zůza. Tak pojdme na to. Zahrati, rozjezd, bim po spojce, jestli to neco udela a nez jsem rekl boruvkovy kolac, uz mne slunce vypalovalo sitnice. Presne tam ve slunci se totiz ztratilo predni kolo. Tak rychle ubrat a zklidnit hru. Predni kolo se ma tendenci dost casto rozklepat, bude to chtit tlumic rizeni. Na testovacich rovinkach to ukazuje jen o par km mene nez na 999. Hmmm. Vodi se to jako kolo, ve treti zatacce uz to jede bradou po zemi. Asi nefunguje svetylko signalizujici vhodnou chvili pro prerazeni. Sviti to furt.
Mam rad stare keply. Ale i ty nove maji neco do sebe. A mam rad tu zkusenost, kterou obcas porad jeste nemam. Porad je kam jit. Uzivejte, volove.
Tvl tohle se mi líbí, popravdě jestli se někdy dostanu k rozhodování, že tu kapotu fakt potřebuju, bude to mezi r6 a 848... R6 pokud bych chtěl sem tam zavítat na okruh, 848 vyloženě na silnice, s tim bych se na okruh bál...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: assassin> Na enduru jsem taky porad na drzce. Minimalni praxi nahrazuji odvahou, ale moc ten model nefunguje. V kritickych chvilich mne dost casto dochazi talent.
ja to hraju na stesti, me totiz chybi i ta odvaha
s tou K1 souhlasim ten motor byl uplne navykovej. jedina slabina jsou brzdy - ne ze by to nebrzdilo, ale nebrzdi to jako italove (nebo jako 4pisty od nissinu / monobloky R1)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: assassin> Jo. 999 ma lepsi kotvy. Ale uzitnou hodnotou lomeno penize nema to Gixero konkurenci. Na to moje smrdlani.
999 ma asi nejlepsi brzdy do provozu co jsem kdy zkousel, to co mela prvni pani - m50? - uz je na me moc jedovate.
jj na to ze to vylezlo 2001 - to byla revoluce. to ukazalo 299 na kazde trosku delsi rovince na okresce. loucil jsem se s ni nerad, ale byl jsem rad, ze jsem setkani s ni prezil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jó a mj., když se první hydraulický tlumič řízení objevil na (ŠESTIVÁLCOVÉ!!!) Hondě 250, tuším v roce 1966, tak svět-motorů psal, že "to nesvědčí o dobrých jízdních vlastnostech stroje" .... kuwa, já už toho pamatuju
Ajej. Budu se muset zacit hybat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Johnny83> Hele. Napr. ta K1, kterou poridis za par susnu, nabidne mrak zabavy. Nedam na tu motorku dopustit.
Mně prostě k1 už přijde hroznej autobus, jinak jako jo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: 999 ma asi nejlepsi brzdy do provozu co jsem kdy zkousel, to co mela prvni pani - m50? - uz je na me moc jedovate.
jj na to ze to vylezlo 2001 - to byla revoluce. to ukazalo 299 na kazde trosku delsi rovince na okresce. loucil jsem se s ni nerad, ale byl jsem rad, ze jsem setkani s ni prezil
Počkej ale on mluví o 600 ne? Když k1 tak už spíš asi 750 aspoň...
Naposledy editováno 05.04.2020 20:07:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Dnes 5hodin ježdění Na staré zrušené enduro dráze bylo plno, jako nikdy v životě
Jsem taky dnes vytah yzf,cista jizda tak dve hodky,ale tech lidi po lesich a pastvinach Na to,ze jsme vzdycky jeli krokem a stranou,tak bylo dost tukalistu na celo a i nejaky fotografky jsme zaznamenal