1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?
2 reakcí na tento příspěvek Jak zvíšit výkon u 350/640-1?
1 reakcí na tento příspěvek Jak zvíšit výkon u 350/640-1?
<i>mezi karburátorem a přírubou je těsnění-clonka.Pokud je její otvor prořezán na plný průměr, jedná se o normální-otevřenou verzi. Pokud je ale její průměr menší, než průměr otvoru v přírubě, jedná se o ticho verzi. A náprava je jednoduchá-clonku prostě nožíkem vzít a proříznout(na průměr příruby). Při této úpravě je ale ještě nutno změnit hlavní trysku v karburátoru za tu s hodnotou 92 až 95. Standardní hodnota trysky při motoru s clonkou je 100. Takže úprava na 15 minut Ale co jsem zjišťoval, tak ty 2-3 kw jsou takřka nepostřehnutelné, mnohem důležitější je správné seřízení karbu.</i>
A jak zjistíš jakou máš trysku? Sundáš dno plovákové komory na karburátoru a vevnitř jsou zašroubované trysky, každá z nich má vyraženou hodnotu odpovídající velikosti otvoru trysky. tebe bude zajímat hlavní tryska(100), A trysku koupíš v každém lepším Jawashopu, pokud nevíš kde je nejbližší, určitě ti pomůže http://www.jaw250.wz.cz/jawashopy.htm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?
Při této úpravě je ale ještě nutno změnit hlavní trysku v karburátoru za tu s hodnotou 92 až 95.
Takže 92-95 a adresy tu máš taky. :/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?
Jak jsem psal výše, nejlepší úpravy jsou převrtání na 380ccm(vzroste krouták), bezkontakt, dvokomorové výfuky a dobře seřízenej motor s dobrym olejem a svíčkama.
Tohle jsou úpravy, který daly reálně 27 koní na brzdě.
1 reakcí na tento příspěvek Jak zvíšit výkon u 350/640-1?
Žádné jiné úpravy motor v sériovém provedení neměl, pouze asi v polovině 90tých let přešla fabrika na montování spojky staršího typu-634 za "poruchovou" spojku 638.
A k těm tryskám: Pokud vím, tak existují 92 a 95, žádné 93 a podobně. Píšu dvě hodnoty proto, že každý motor je jiný a proto potřebuje individuální hodnotu trysky-tzn. dáš jednu vyzkoušíš, vyměníš za druho, vyzkoušíš a ta která ti bude více vyhovovat, tak tu necháš. Počítej ale, že s tou 95kou ti to může více žrát, ale zase líp jet, já mám 92 a taky jezdím Ale jak říkám, vyzkoušej
Editoval:popis trysek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?
strasne by me zajimalo tech 9 litru spotrey s 19KW verzi,, ehm,, jezdi takhle cela jawamanie a nad 5 to normalni sviznou jizdou nejde..
jinak nevim co vsichni mate s temi hlavami,, motor byl vyroben 638 a potom vsechny motory jsou krome spojky na chlup stejny!! rozdil vykonu cini jen clonka a vyfuk.
jo a ke srazeni hlavy,, trochu to jde, na 638+ tak do 1:11,5.. a ne tak ze nevydrzi klikovka, protoze stejne prvni odejne stredove misto lozisek cepu ojnice. aby motor vydrzel tak je hranice do 30koni, na coz staci ladaky, 8mej vybrus a kit od TK a 30 koniku je na svete. to co se sere non stop je primar, ale ten se musi menit max co 2roky i na serii..njn, favorit je kvalita..
takze asi tak..
Naposledy editováno 30.09.2009 22:06:42