globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak zvíšit výkon u 350/640-1?
 
26.8.2007 v 21:50
Zdravim neví někdo jak zvýšit víkon u 350/640-1 má v pappírech 17Kw tak bych chtěl něco přidat třeba na 21Kw. Je tam bezkontakt zapalování. Jestli se to dá karburátorem? Hm? :P
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

29.8.2007 v 22:58 | Nahoru | #31
škepa46> čau, dělaly jawy 17Kw nebo 19kw je to tedy rozdíl jen v tech hlavách?

2 reakcí na tento příspěvek Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

29.8.2007 v 23:15 | Nahoru | #32
snack1: rozdíl je v clonce sání a otryskování karburátoru. Tichá verze(17kw)měla clonku a HT 100, verze standardní(19kw) neměla clonku a HT 92-95

(reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

29.8.2007 v 23:30 | Nahoru | #33
Smrtka639>Co je to ta clonka? A kde seženu tu trysku? Nebo jak zjistím jakou mám já?

1 reakcí na tento příspěvek Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

29.8.2007 v 23:41 | Nahoru | #34
snack1: nechtělo se mi to psát znovu, tak jsem to skopl ze stejné opovědi z jiného threadu.
<i>mezi karburátorem a přírubou je těsnění-clonka.Pokud je její otvor prořezán na plný průměr, jedná se o normální-otevřenou verzi. Pokud je ale její průměr menší, než průměr otvoru v přírubě, jedná se o ticho verzi. A náprava je jednoduchá-clonku prostě nožíkem vzít a proříznout(na průměr příruby). Při této úpravě je ale ještě nutno změnit hlavní trysku v karburátoru za tu s hodnotou 92 až 95. Standardní hodnota trysky při motoru s clonkou je 100. Takže úprava na 15 minut Ale co jsem zjišťoval, tak ty 2-3 kw jsou takřka nepostřehnutelné, mnohem důležitější je správné seřízení karbu.</i>
A jak zjistíš jakou máš trysku? Sundáš dno plovákové komory na karburátoru a vevnitř jsou zašroubované trysky, každá z nich má vyraženou hodnotu odpovídající velikosti otvoru trysky. tebe bude zajímat hlavní tryska(100), A trysku koupíš v každém lepším Jawashopu, pokud nevíš kde je nejbližší, určitě ti pomůže http://www.jaw250.wz.cz/jawashopy.htm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

29.8.2007 v 23:56 | Nahoru | #35
Smrtka639> Jo tu clonu mám menší průměr než je kanálek nebo ta příruba dnes jsem to měl sundané, a jaké číslo té trysky tam má být? jakou mám tedy koupit? :/ Na netu jsem ještě našel HT velká nebo malá....

(reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

30.8.2007 v 07:04 | Nahoru | #36
snack1> Hlavy nesnižovat! Odepíšeš si kliku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

30.8.2007 v 07:05 | Nahoru | #37
Smrtka639> 19kW měla snad TS ne? Ale ta taky jezdila za 9 :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

30.8.2007 v 07:40 | Nahoru | #38
snack1>>

Při této úpravě je ale ještě nutno změnit hlavní trysku v karburátoru za tu s hodnotou 92 až 95.


Takže 92-95 a adresy tu máš taky. :/

(reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

30.8.2007 v 10:36 | Nahoru | #39
MiniMax> No tak jako to je docela rozdíl jestli 92 nebo 95 já potřebuju přesný číslo sakra nebo to mám koupit 92,93,94,95 4 trysky? A co třeba ještě jsem našel velké a malé to taky nevim co to je.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

30.8.2007 v 10:38 | Nahoru | #40
Jawaweb> Odepíšu kliku? Jak to? Mno když jsem si vybýral jawu na netu tak jsem našel spoustu jaw s 19Kw a nebo se 17 Kw všech tam bylo dost, ale nevim v čem se tak liší ta silnější verze. Mě píšou v techničáku že mám 17kw, ale přitom mám 640-1 s dvoukomoráky a ládáky + bezkontakt. =o

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

30.8.2007 v 11:34 | Nahoru | #41
snack1> No hele, když snížíš hlavu, tak tím zvýšíš kompresi, to asi chápeš, tím pádem dostává klika mnohem víc zaprat a pujde mnohem dřív do kopru.

Jak jsem psal výše, nejlepší úpravy jsou převrtání na 380ccm(vzroste krouták), bezkontakt, dvokomorové výfuky a dobře seřízenej motor s dobrym olejem a svíčkama.

Tohle jsou úpravy, který daly reálně 27 koní na brzdě.

1 reakcí na tento příspěvek Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

30.8.2007 v 11:37 | Nahoru | #42
Jej...to je zase kvalita informací Jawácký motor 638 nikdy neměl od výroby snižované hlavy. Dělal se pouze ve dvou variantách-jedna pro náš trh v provedení 17 kW a druhá standartdní v provedení 19 kW.
Žádné jiné úpravy motor v sériovém provedení neměl, pouze asi v polovině 90tých let přešla fabrika na montování spojky staršího typu-634 za "poruchovou" spojku 638.

A k těm tryskám: Pokud vím, tak existují 92 a 95, žádné 93 a podobně. Píšu dvě hodnoty proto, že každý motor je jiný a proto potřebuje individuální hodnotu trysky-tzn. dáš jednu vyzkoušíš, vyměníš za druho, vyzkoušíš a ta která ti bude více vyhovovat, tak tu necháš. Počítej ale, že s tou 95kou ti to může více žrát, ale zase líp jet, já mám 92 a taky jezdím Ale jak říkám, vyzkoušej

Editoval:popis trysek

(reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

30.8.2007 v 12:27 | Nahoru | #43
Smrtka639> Mno k těm tryskám koukni na mual a tam mají HT malá-40/80/85/88/90/92/93/94/95/96/98/100/103/105/110/115/120 a pak tam mají HT velká-90/95/100/108/112/120/122/160 tak co si stoho mám asi vybrat?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

30.8.2007 v 12:29 | Nahoru | #44
Jawaweb> Ale tím že to nechám převrtat, tak tak dostane klika víc zabrat né?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

30.8.2007 v 12:36 | Nahoru | #45
snack1>no ani ne, každopádně rozhodně ne tolik ;)

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

30.8.2007 v 13:19 | Nahoru | #46
Jawaweb> Tak jo no, ale když nechám přebrousit válce tam musí tam být ji větší průměr hlavi né?

(reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

30.8.2007 v 14:20 | Nahoru | #47
snack1> Ne

(reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

30.8.2007 v 14:58 | Nahoru | #48
snack1>>
Jenom ti to zvýší kompresní poměr. Do stejnýho prostoru v hlavách to bude stlačovat z většího objemu. A na kolik se dá přesně spočítat. jen musíš vědět, kolik tam bylo před tím.

(reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

30.8.2007 v 19:18 | Nahoru | #49
snack1>>
Komprese a krouťák je taky rozdíl. Pokud budeš mít vyšší kroutící moment než kompresy, tak klika nedostane tak zabrat jak u vyšší komprese.

(reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

30.8.2007 v 19:20 | Nahoru | #50
snack1>>
Válec ti nejezdí až do hlavy, takže hlava zustane stejná. ;)

Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

30.8.2007 v 19:42 | Nahoru | #51
snack1>Musíš za to výc tahat...... :cool:

(reakce na) Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

31.8.2007 v 15:19 | Nahoru | #52
to co tady říkají o jawách je to pravda že na dnešní poměry vyjde jawa levněji než za minulího režimu. Jawa je kvalitní značka taky proto si v budoucnosti koupím nějakou novou.

Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

17.6.2009 v 00:04 | Nahoru | #53
KTMatej »
strasne by me zajimalo tech 9 litru spotrey s 19KW verzi,, ehm,, jezdi takhle cela jawamanie a nad 5 to normalni sviznou jizdou nejde..

jinak nevim co vsichni mate s temi hlavami,, motor byl vyroben 638 a potom vsechny motory jsou krome spojky na chlup stejny!! rozdil vykonu cini jen clonka a vyfuk.
jo a ke srazeni hlavy,, trochu to jde, na 638+ tak do 1:11,5.. a ne tak ze nevydrzi klikovka, protoze stejne prvni odejne stredove misto lozisek cepu ojnice. aby motor vydrzel tak je hranice do 30koni, na coz staci ladaky, 8mej vybrus a kit od TK a 30 koniku je na svete. to co se sere non stop je primar, ale ten se musi menit max co 2roky i na serii..njn, favorit je kvalita..
takze asi tak..

Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

28.6.2009 v 00:03 | Nahoru | #54
hele mam stejnou jawku jako ty a taky sem měl takový naivní choutky, že tomu nechám zvýšit výkon. Je to zbytečný, zvedneš výkon, ale ostatní jizdní vlastnosti zůstanou stejně mizerný jako před tím, mluvím o podvozku. Na něco je ten stroj dimenzovanej a tak to je, japonce z toho neuděláš. Nech to jak to je, rok pojezdi, našetři si a kup si za 35 000,- GS 500 a budeš mít mašinu co je stabilní, dá na rovince 180 km/h a nemusíš provádět výbrus, výměnu trysek, pilování clonky, atd.

Jak zvíšit výkon u 350/640-1?

30.9.2009 v 22:02 | Nahoru | #55
Jako vzor si vem mě. Motor jsem předělal. Ale zase se ti bude srát převodovka. A nebo spojka. Zlášť když tam budeš mít z typu 634. Musel jsem zpevnit rám a zadní vidlici. Sedí to výborně ale makačka jako hrom. Takže pro finanční náročnost spíš nedoporučuju. Jako velice solidní úprava ti postačí Vape. Klidně i MZ 07 a spasování kanálů sání s mezikusem. Na oleji neštřit. Lej normální poměr. Paž ti to s tím Vapem pojede živěji než s kladívkama. a najednou zjistíš že to v klidu vytočí na každý kvalt přes 6.000. Tak aby se ti to nekouslo. Taky to zlepší krouťák. Výfuky určitě dvojkomorové a koncovky upravené třeba i svépomocí ale jako laděné. Optimál je koupit je od TK moto. Já mám svoje vlastní laděné na řev S takovýmí úpravami jsem vytahoval 145+ i podle digitálu. Vzácněji ke 160. Na Jawě mě na silnici nikdo nedal a to mám přes metrák. Držet se mě dokázal jenom kámoš z Jawaklubu Jacktor.

Naposledy editováno 30.09.2009 22:06:42
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist