globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hornet po dešti
 
2.6.2015 v 09:25
Zdar chlapi, potřeboval bych poradit. Přes noc jsem nechal moto na dešti, ráno v pohodě natočil, ujel 100km a na benzince po chcípnutí konec. Takže odtah domů. Po otočení klíčku a zmáčknutí startéru všechno zhasne a nic se neděje, to stejný pokud zapnu světla nebo zmáčknu brzdu. Na baterce jsem naměřil 12.8V v klidu, 11.8V po otočení klíčku a 8.4V po zmáčknutí startéru. Regulátor by to nemusel být nebo ano? Podle mě je tam jen někde zkrat, ale babo rad kde. Nějaký tipy? :D Vím že od pc se to blbě popisuje, ale budu rád za každou radu! Díkec

P.S. Jo zapomněl jsem dodat, že přes kabely od auta bez problému nastaruje a drží volnoběh, po odpojení hned chcípne.

Naposledy editováno 02.06.2015 09:35:02

Hornet po dešti

2.6.2015 v 09:32 | Nahoru | #1
Mě se stalo něco podobného a byla to baterka.. Zkus ji nabít nebo nejlíp zkusit druhou. Já ji tam měl od koupě takže kdo ví jak dlouho...

Hornet po dešti

2.6.2015 v 09:37 | Nahoru | #2
KO baterka nebo špatná kostra (uklepala se)

Hornet po dešti

2.6.2015 v 09:39 | Nahoru | #3
baterka je mrtva, ale je dobre zjistit proc, jestli vekem, kratakem nebo regulatorem

1 reakcí na tento příspěvek Hornet po dešti

2.6.2015 v 09:49 | Nahoru | #4
Dobře tak zkusím najít a očistit konstru a baterku dám na zátěžovej test, pak napíšu. Jo a dá se nějakým způsobem změřit regulátor jestli je ok? Díkec

Naposledy editováno 02.06.2015 09:50:13

1 reakcí na tento příspěvek Hornet po dešti

2.6.2015 v 09:56 | Nahoru | #5
Jo dá. Při nastartovaném motoru změříš kolik to dobíjí. Pokud to tam pálí hodně, tak je regulátor KO a baterku to odrovná. Možná koukni, jestli ti to nevyvařilo všechnu vodu z baterky

(reakce na) Hornet po dešti

2.6.2015 v 10:09 | Nahoru | #6

kubacech píše: Jo dá. Při nastartovaném motoru změříš kolik to dobíjí. Pokud to tam pálí hodně, tak je regulátor KO a baterku to odrovná. Možná koukni, jestli ti to nevyvařilo všechnu vodu z baterky



Ano. Tohle se mi stalo u XTZ750. Odešel už tak nepůvodní regulátor, pral do baterky kolem 18V, baterka se přehřívala a vyvařilo to celej obsah baterky úplně do sucha.

Hornet po dešti

2.6.2015 v 10:29 | Nahoru | #7
taky bych řekl, že baterka. na měřáku se může tvářit, že je v pohodě ale nemá dost síly na roztočení motoru. zkus to nastartovat přes kabely. pokud se to povede tak je to baterkou.

Naposledy editováno 02.06.2015 10:30:10

1 reakcí na tento příspěvek Hornet po dešti

2.6.2015 v 10:36 | Nahoru | #8
Jednoduchej test: vem startovaci autokabely a zkus natocit z externi baterky. Pozor na polaritu - ne jako ten sexpert tady na MCZ, kterej zapojil externi baterku obracene a divil se co mu vsechno odeslo. Kdyz to s kabelama natocis, mas baterku K.O. Potom pri behu motoru zmer napeti na baterce. Nemelo by byt vic nez 14,6 Voltu. Jesli je vic, mas v Haji regulator.
Dobijeci proud, zatezovej test baterky apod. je v pripade zavady jak ji popisujes zbytecny vyhazovani penez.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet po dešti

2.6.2015 v 10:44 | Nahoru | #9
sered, roman.so> četli jste vůbec celé to co píše?

Třeba poslední větu:

P.S. Jo zapomněl jsem dodat, že přes kabely od auta bez problému nastaruje a drží volnoběh, po odpojení hned chcípne.

Hornet po dešti

2.6.2015 v 11:04 | Nahoru | #10
Ta baterka je totálně prázdná / vymlácená. Pokud tak byla nějakou dobu a nedělal jsi s ní nic, bude spolehlivě po ní. První co bych ihned v takovém případě udělal místo psaní na net hodil okamžitě vyhodil ven na nabíječku a dal jí pár cyklu nabít - vybít - nabít - vybít a pak se dál zabýval nějakým testováním.

(reakce na) Hornet po dešti

2.6.2015 v 11:05 | Nahoru | #11
kubacech> ajo, to mi nějak uniklo. tak to je určitě baterkou

1 reakcí na tento příspěvek Hornet po dešti

2.6.2015 v 11:09 | Nahoru | #12
Stalo se mi to samé. Tohle gelovky dělají. Sice naměříš 12V, ale nerozsvítí pomalu ani kontrolky, protože ztratí kapacitu. Kleknou naráz bez varování. Nevím jak u vás, ale u nás Ti ji zkusí zátěžákem zdarma v každé prodejně s bateriema. Výsledek ale bude na 99% negativní. Nabíjení na to nemá vliv.

(reakce na) Hornet po dešti

2.6.2015 v 11:27 | Nahoru | #13
fidlimydli> Zátěžový test na prázdné baterii v nedefinovaném stavu? To budou hodně vypovídající výsledky

1 reakcí na tento příspěvek Hornet po dešti

2.6.2015 v 12:07 | Nahoru | #14
Tohle mi dělalo, když baterka byla ko, přes auto to šlo, ale jinak to po odpojení hned chcíplo. Je ale divný, že se ti to stalo z ničeho nic, mně cca po 2 měsících stání.

(reakce na) Hornet po dešti

2.6.2015 v 12:08 | Nahoru | #15

Lucek píše: Tohle mi dělalo, když baterka byla ko, přes auto to šlo, ale jinak to po odpojení hned chcíplo. Je ale divný, že se ti to stalo z ničeho nic, mně cca po 2 měsících stání.



by si koukal, co zvládne špatný regulátor udělat s baterkou za 100km jízdy

Hornet po dešti

2.6.2015 v 12:52 | Nahoru | #16
Mě to tenkrát udělalo během asi 30 - 40 km ...

2 reakcí na tento příspěvek Hornet po dešti

2.6.2015 v 14:42 | Nahoru | #17
jen tak mimochodem, startovanim pres kabely autem, motobaterku spolehlive oddelas.......

(reakce na) Hornet po dešti

2.6.2015 v 14:47 | Nahoru | #18
STAANLEY> Me se stalo temer to stejny az na to ze to nestalo na desti, prijedu na benzinku, startuju a nic, zduchl jsem to z kopecka, motorka chytla ujel sem asi 500m a chcipla, jeste jsem ji zduchnul, chytla ale drzela jen volnobeh, pri pridani plynu padla raficka otacek ale motor jel dal, dotlacil jsem to zpet k benzine, tam nastesti obchod s motorkama ( nahodicka, asi dobra karma ) zkusili me nastartovat startovaci baterkou-SHOCKEREM, A dokud byla pripojena tak moto v poho, po odpojeni chcipla, tak jsme definovali zavadu baterie, koupil sem novou, typek mi ochotne pro ni zajel a namontoval. Cim to ze odesla tak najednou nevim...prej to tyhle baterky delaj, bez upozorneni odejdou. Meril jsem dobijeni, ukazovalo mo to 14,7 coz by melo bejt v norme. No mam 700km a zatim v poho, takze na 99% to bude ta baterka

(reakce na) Hornet po dešti

2.6.2015 v 15:03 | Nahoru | #19

speedy-gonzales píše: jen tak mimochodem, startovanim pres kabely autem, motobaterku spolehlive oddelas.......



Proč ji odděláš?

(reakce na) Hornet po dešti

2.6.2015 v 15:26 | Nahoru | #20

speedy-gonzales píše: jen tak mimochodem, startovanim pres kabely autem, motobaterku spolehlive oddelas.......



Většina civilizace má dnes 12V motobaterii i autobaterii. Nemá ani v autě 24V, ani 6V na mašině; problémy samozřejmě nehrozí.

Hornet po dešti

2.6.2015 v 17:43 | Nahoru | #21
Tak jo baterka byla KO, sice je to divný, že na ní naměřím 12.8V, nabíječka mi řekne, že je v pohodě, ale na zátěžovým testu funguje na 3% . Nová je objednaná a jak ji nahodím proměřím ještě ten regulátor jestli není taky v KO. Jinak dík všem za pomoc

1 reakcí na tento příspěvek Hornet po dešti

2.6.2015 v 20:45 | Nahoru | #22
Mě tohle udělala svíčka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet po dešti

2.6.2015 v 20:50 | Nahoru | #23

KralicekAzurit píše: Mě tohle udělala svíčka



Že když ti začalo pršet na hořící svíčku, tak zhasla?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet po dešti

2.6.2015 v 21:15 | Nahoru | #24

kubacech píše: Že když ti začalo pršet na hořící svíčku, tak zhasla?

To se děje i u jiných lidí? Já myslela že se tohle může stát jen mě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet po dešti

2.6.2015 v 21:23 | Nahoru | #25

KralicekAzurit píše: To se děje i u jiných lidí? Já myslela že se tohle může stát jen mě



jestli to nebude tím, že normální lidé hořící svíčku před deštěm schovají

(reakce na) Hornet po dešti

2.6.2015 v 21:56 | Nahoru | #26

kubacech píše: jestli to nebude tím, že normální lidé hořící svíčku před deštěm schovají

Kam?

Hornet po dešti

11.6.2015 v 01:11 | Nahoru | #27
A bacha a regulátor. . . Který za studena po delším nejezdění posílá správných 13 až 14 V a až po pár kilometrech zahřátí posílá 17 V ! Pro jistotu to změř po projížďce, a nezapomeň zapnout světla, a přidat plyn. Světla udělají přiměřený odběr ale výš než 14, 5 V by to nemělo lítat mluvím z vlastní zkušenosti

Naposledy editováno 11.06.2015 01:13:50
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist