Asi před 6 týdny jsem si nechal v Písku v servisu seřídit ventilové vůle, karburátory, vyměnit olej ve vidlicích a ještě asi pár drobností. Od té doby mi přijde že motorka po zahřátí začne klepat - šicí stroj. Opravující mechanik mi říkal, že tam slyší možná jen trošučku rozvodák ale jinak nic. Kouknul se na to a prý že by nic neměnil, že napínák je na začátku a že by to moc nepomohlo. Ještě doplním že tam byly vůle prej nulový. Po nastavení v mezích jak mají bejt.
Čím to může bejt? Přečetl jsem si toho tady, i jinde celkem dost, ale takovej problém jsem nikde nenašel.
Prosím jen o seriozní odpovědi, vím že křištálou kouli doma asi nemáte.
Díky
Mě přijde že nejhlučnější je při jízd kolem 4-5ti tisíc ot. O víkendu jsem ji na projíždce přeparkovával bez helmy blíž k hospodě kde jsme byli na obědě a hlučná je opravdu dost.
Co může mít vliv, krom těch větších vúlí, na větší hlučnost?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |