globalmoto_duben_nolan





Téma: Servis
 
26.5.2015 v 16:23
tak jsem volal do Inveltu, ze se mi blizi servisni interval. Ale oni mi nabidli nejblizsi termin v pulce cervence(!). Kam chodite v Praze na pravidelny servis?
Předchozí
1 2
Následující

Servis

29.5.2015 v 23:27 | Nahoru | #1
Byl jsem v inveltu stodulky, vcera si vyzvednout moto. Objednaci termin mesic dopredu..... priste si to poresim jinak.

Servis

9.5.2016 v 10:52 | Nahoru | #2
Na servis jezdím do Drážďan, objednací termín je podle toho, co se bude dělat (podle intervalu) nebo podle toho, kdy se objednávám. Zpravidla to je od 14-ti dnů do 1 měsíce. Jsem naprosto spokojen.

Servis BMW Dresden

Servis

9.5.2016 v 12:50 | Nahoru | #3
takze vylet do drazdan? a co tam cely den?

Servis

9.5.2016 v 15:40 | Nahoru | #4
Stratos, ale myslím taky měsíc.

Servis

9.5.2016 v 19:44 | Nahoru | #5
Hanty> Dá se podívat do centra, nebo si někam zajet. Dostaneš u nich lístek na MHD (zpáteční) nebo Ti půjčí jednou moto na ten den. Jen s ni nejde jet do ČR kvůli pojištěni.

Servis

9.5.2016 v 22:55 | Nahoru | #6
Hanty>

Já jsem kupoval v 2014 motorku v Renocar Brno a tam jezdím také na servis ( zatím 3x). Vždy mi vyhověli s termínem, který jsem požadoval a objednával 10 - 20 dnů dopředu. Byl jsem vždy maximálně spokojen.

Servis

10.5.2016 v 07:01 | Nahoru | #7
Já jsem se objednával v pondělí u Inveltu v Praze na 17.6. a bez problémů, 2 - 3 týdny potřebuje Stratos v Hradci Králové, v Praze nevím

Servis

10.9.2016 v 21:32 | Nahoru | #8
Já byl letos zase v Inveltu, s termínem problém nebyl, ale pravidelnej seris, olej, vzduch. filtr a destičky vpředu i vzadu víc jak 13 tis Kč. To mi přišlo jako už hodně hodně...
Kamarád s GS jezdí někam do turatechu. Třeba by GT uměli taky...

Servis

15.4.2017 v 17:25 | Nahoru | #9
Ahoj,
tak jsem po zkušenostech s Inveltem rozhodnutej zkusit nějaký jiný servis. Nemáte někdo tip v Praze a okolí kde umí BMW?

Servis

16.4.2017 v 07:18 | Nahoru | #10
Snad jedině Stratos, jsou na něj dobrý reference, ale i nějakej neznačkovej by po záruce nemusel být špatný. Dej pak vědět zda jsi na někoho narazil.

Servis

22.4.2017 v 17:44 | Nahoru | #11
Jezdím na servis do Inveltu v únoru to je celkem volno

Servis

7.3.2018 v 14:39 | Nahoru | #12
Vykouklo sluníčko, začínám se těšit na sezonu a řeším servis. Fakt se mi nechce do Inveltu. Má někdo nějakej tip v Praze a okolí?
Díky předem

Servis

7.3.2018 v 20:43 | Nahoru | #13
Ahoj : Stratos nebo nebo k němu jezdím

Servis

28.3.2018 v 21:36 | Nahoru | #14
Ahoj všem. Já si dělám veškerý servis sám. Mimo 30.000 intervalů, jsou ostatní úkony jednoduché. Filtry a olej se dá koupit v Autokelly. Díly jsou do druhého dne. Na výmaz servisního intervalu si pak zajedu do Teplic k Haasovy do Top Moto, nebo do Carservisu.
Vím ale, že v okolí Prahy je dost nadšenců, kteří opravují naší značku. Výborný jsou přímo v Praze. Carservis pan Žlábek. Je to U Vinohradské nemocnice. Občas tam člověk narazí i na hezké veterány BMW. Potom je to Bonoservis v Neratovicích. Taky šikovný. Pak je ještě jedna v Mělníku na ulici Pražská. Z prahy hned na začátku po pravé straně. Protože jsem z Litvínova, tak znám servisy pouze od Prahy na severozápad. Pak je tu ještě jedna firma v Trutnově Bohemiabike, kde mají i zastoupení od Wunderlichu. Všichni mají ceny mezi 500 až 600,-Kč. Osobně je všechny neznám, ale někdy řeším s nimi různé problémy kolem motorky po telefonu.
Snad jsem pomohl.

Servis

14.5.2018 v 10:37 | Nahoru | #15
Ahoj, nemáte někdo zkušenost se servisem Motogart v Dolních měcholupech?
http://www.motogart.cz
Díky za info
Milan

Servis

15.5.2018 v 15:53 | Nahoru | #16

MitchBricka píše: Ahoj, nemáte někdo zkušenost se servisem Motogart v Dolních měcholupech?
http://www.motogart.cz
Díky za info
Milan



Dvakrát jsem jim posílal mail a dvakrát zkoušel volat kvůli nějakýmu oblečení. Bez úspěchu.

Servis

21.5.2018 v 21:11 | Nahoru | #17
MitchBricka> Byl jsem tam 2x něco nakupovat na K 1600 GT, vždy bez problémů. Ochotní a vstřícní, nabízeli mi různé zboží, které jsem však nepotřeboval. Telefonický kontakt též bez problémů.

Servis

14.7.2018 v 20:48 | Nahoru | #18
Zdravím tak moje zkušenost Bohemia bike Trutnov někdo je tu zmiňoval.Mám to za humny objednání po telefonu 14.6.nejdřív jsem se dozvěděl od pána že se svěšuje motor kvůli svíčkám.Neveděl přesně kdy se dělá velký servis tvrdil mě že na 40ti.Volal zpátky s cenou že si to zjistil jak to je a dal nabídku s cenou.Chtěl jsem termín 12.7.po návratu z cest aby to vyšlo na 30tis. Bez problému píšu si to máme času jeho slova.Neměl jsem dobrý pocit když jsem si na ten hovor vzpomenul.Řikal jsem si a utěšoval se že mechanik ví co má dělat.Nadešel den servisu,přijel na osmičku do Trutnova a už jsem jen koukal.Termin si nenapsal takže se mnou nepočítali.Pořád mlel že je něco špatně.Bez omluvy vybaf já vám napíšu jinej termín.Otočil jsem se a maj mě tam vidět.Podle mě nevi která bije.Asi to tak mělo bejt.Mám objednáno do Drážďan dnes přišlo potvrzení termínu na 24.7.Diky za tip na servis.

Naposledy editováno 14.07.2018 20:49:22

Servis

10.7.2019 v 10:30 | Nahoru | #19
1Leštěnka>
Zdarec. Jsem šťastným novým majitelem GT, zatím 2000km....A asi za 6 mě čeká servis. Co do toho leješ za olej? Nechce se mi cpát peníze servisu za věci, co si udělám sám doma v garáži. K100 si taky servisuju sám

Servis

10.7.2019 v 22:29 | Nahoru | #20
janky> Ahoj. Používám olej Mogul Moto 4T 15W-40. Norma API SM. Když budeš potřebovat vědět něco bližšího, nebo nějaký dotaz, klidně volej na 608111030. Pokud budu moci, rád poradím, nebo pomůžu

Servis

11.7.2019 v 08:49 | Nahoru | #21
1Leštěnka> Díky moc, číslo jsem si uložil

Servis

11.7.2019 v 11:21 | Nahoru | #22
MichalDK, ten mechanik je pěkný mamlas. Žádný motor se nesvěšuje, ale musí se demontovat chladič.
Najdi si to na youtube je tam postup a seřízení ventilů /němci používají hrnky 640,- Kč jeden/ já měnil dva i výměna svíček . Olej požívám originál https://www.oleje-p...ocykly&utm_term= objednávám i s filtry.

Servis

11.7.2019 v 11:58 | Nahoru | #23
Stáhněte si na motorkářích servisní manuál je tam vše i utahovací momenty a schémata.
Janky nezapomeň, že moto má dvojitou olejovou vanu.

Servis

11.7.2019 v 22:13 | Nahoru | #24
Janky, omlouvám se za chybu. Místo 15W-40, tam má být 5W-40. Jedná se o plnou syntetiku. Po nalití cca 3litrů je potřeba krátce protočit motorem, aby se olej dostal z jedné skříně do druhé, jinak ti začne vytékat plnicím otvorem ven. Ať se ti daří

Servis

17.7.2019 v 21:34 | Nahoru | #25
Nazdar kluci a holky, pokud tu nějkaké jsou.
Obvolal jsem kromě Ostravy všechny autorizované servis BMW Motorrad (https://www.bmw-motorrad.cz) v ČR s požadavkem na 30 tis. servis na mém GT.
Někde mi to vůbec nikdo nezvedl, ani nezavolal zpět: Brno, Č. Budějovice (z Brna jednou volali, ale měl jsem jiný hovor, volal jsem zpět a už se nikdo neozval...)
Někde slíbili, že se ozvou, ale nic.... : Pardubice
V inveltu mi řekli, že mi cenu nesmí říct, že mi ji řeknou až přivezu v daný den motorku!!!! Hustý!!!! Když jsem říkal, že to takhle nejde, slečn a řekla, že se ozve technik a nic... Termín cca 3 týdny
V K. Varech jsem se domluvil, byli fajn, ale potřebujou na servis 2 dny, půjčili by mi za 700 na den GS 1200, termín cca 14 dní. Cena 15.000,-
V Pardubicích by půjčili moto zdarma, ale cenu už mi nikdo nezavolal a ani termín, pravdou je, že pán říkal, že kolega má dovolenou, je tam teda sám a asi zapomene... No zapoměl, nepřekvapil.
Nejlepší cena Auto Stratos Praha, 11.700, na servis potřebujou jeden den ale objednání až za víc jak měsíc. No pojedu holt do Alp se svítící kontrolkou na servis
Poučení?
INVELT never more!

Servis

17.7.2019 v 23:31 | Nahoru | #26
MitchBricka> Ahoj kamaráde. Víš, ono to je těžký. Na 30 tis. servis je opravdu potřeba více dní, pokud to chceš udělat všechno poctivě. 30 tis. servis je jako běžný servis, ale dělá se navíc výměna svíček, kontrola ventilů, výměna vzduchového filtru, oleje v rozvodovce a výměna brzdové kapaliny. Postup je takový, že musíš demontovat komplet kapotáž, vypustit náplň chladiče, od vodní pumpy a bloku motoru odpojit hadice a demontovat chladič, k tomu je demontáž některých konektorů, elektropříslušenství a jiných maličkostí, aby jsi se dostal na hadici odvzdušnění bloku na víku ventilů. Ta jde dost často špatně vyndat i když je jen nasunutá. Pak demontáž zapalovacích cívek, který také jdou někdy dost obtížně. Pak se teprve dostaneš na svíčky. Potom přijde demontáž víka ventilů a jejich kontrola. Pokud se zjistí nedostatek, tak si to musíš zapsat a demontovat rozvodový řetěz a vačky. Sundáš konkrétní zdvihátkový hrníček a pak teprve zjistíš, jaký hrnek si budeš muset objednat. Já to už dělal třikrát a vždy jsem čekal na dodání cca čtyři dny. Pak přijde ke slovu zpětná montáž, kontrola ventilů a hlavně řádné odvzdušnění chladicí kapaliny. To za jeden den nejde stihnout, obzvlášť, když žádný autorizovaný servis nemá zdvihátkové hrnky skladem, protože těch je mnoho různých rozměrů a musí se na ně čekat. V originále jsou po 0,005mm, ale když je objednáváš, tak jsou pouze po 0,05mm, což ale moc nevadí, protože tolerance je dost velká. K tomu přijde ještě výměna vzduchového filtru, výměna brzdové kapaliny a oleje v rozvodovce. Od mechaniků vím, že ventily vůbec fyzicky nekontrolují, protože prý to není potřeba. Já jsem se ale dvakrát přesvědčil, že to naopak potřeba je, protože vždy se našel jeden ventil, který byl skoro bez vůle. Ta cena u Stratosu odpovídá běžnýmu servisu s výměnou svíček, ale bez kontroly ventilů. Nevěřím ani té výměně svíček. Vem si cenu malého servisu a k tomu připočti výměnu vzduchového filtru, brzdové kapaliny, oleje rozvodovky a dostaneš se zhruba na tuto cenu. Měla by tam ještě proběhnout vizuální kontrola stroje, jako jsou destičky, ložiska kol a jejich vůle, čepy zavěšení. Poctivě to za jeden den jeden člověk neudělá a já vím, že ve Stratosu měly pouze jednoho moto mechanika. Možná, že se situace změnila a teď by to dělali ve dvou, tomu ale zase neodpovídá cena. Nechci tímto nikoho napadat, ber to jako mé osobní zamyšlení s mými zkušenostmi z celkové demontáže podskupin. Když to je nový, tak to jde snadněji, než když to je trochu starší. Možná, že se v něčem mýlím, moc tomu ale nevěřím.
Kdybych měl čas, tak bych ti nabídnul mou pomoc, ale letos mám také hodně práce, protože jsem usnul na dálnici a zbořil jsem si auto. Teďka ho dávám dohromady, takže času je málo. Když najedeš něco přes servisní interval, tak se svět nezboří. Přeji ti hodně zdaru.

Servis

17.7.2019 v 23:45 | Nahoru | #27
1Leštěnka> Díky za info kamaráde, to co píšeš dává smysl. Možná tedy ještě přehodnotím výběr. Nicméně jsem to celý psal spíš jako opravdu tristní situaci s domluvou v autorizovaných servisech BMW v ČR. Obzvlášť ten Invelt mě dostal s tím, že mi cenu řeknou až když přivezu motorku...
Ať se Ti taky daří!

Servis

18.7.2019 v 21:38 | Nahoru | #28
To co píše 1Leštěnka, je přesný. Já jezdím do Inveltu, a mohu říci, že jsem s nimi zatím problém neměl. Je tam pan Havlík, velice příjemný chlapík, a tím to řeším. Volám přímo jemu. Slečny v call centru jsou trochu mimo. Mě se též blíží termín seřízení ventilů a výměny svíček. Když jsem v Inveltu byl naposled, což bylo říjnu loňského roku, tak jsem se na to p. Havlíka ptal a on mi řekl cenu kolem 6000,-Kč. Tedy pouze za seřízení ventilů, bez výměny olejů, brzdové kapaliny, vzduchového filtru a bez ceny svíček. Tedy v podstatě za práci. Oleje, filtry, brzdové destičky si měním sám, to není žádný velký problém. Netroufl jsem si však na výměnu brzdové kapaliny, kterou jsem si nechal taky udělat v Inveltu, za to si si řekli cca 1900,-Kč, tedy včetně kontroly systémů.

Servis

23.7.2019 v 13:51 | Nahoru | #29
Situace se dál vyvinula, nakonec jsem se domluvil s p. Havlíkem v Inveltu. I termín byl nakonec celkem rozumnej, nakonec i cena... Tak ještě u Inveltu zůstanu Ale roční servisy si asi budu dělat sám, jen nevím, kde nechat zaktualizovat systém, aby nehlásil potřebu servisu. Má někdo tip?
Díky

Servis

29.7.2019 v 15:07 | Nahoru | #30
Ahoj všichni. Jen malinko odbočím od tematu servis k ovládání navigace levou rukou. Mam zabudovanou navi a nejde mi jí ovládat levým ovladačem. V menu ji vidím, je tam několik nabídek (zoom+, zoom- atd....), ale když ji zkouším ovládat, nereaguje. Taky lehce stávkuje, hlavně po delší jízdě po hrbolech, plexi. Vyjede během jízdy na polohu pro vyjmutí navi a nejde ovládat ovladačem. Až po lehkém zatlačení na kryt navi se plexi vrátí do původní polohy a jde ovládat. Zřejmě stávkuje nějaký koncák nebo co. Písněte, kde hledat problém v ovládání a kde by mohl být problém ohledně komunikace navi a plexi. Dííííky.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist