Dávám dohromady GPZ500 po předchozích majitelích.Nedávno jsem tu řešil že to hodně špatně chytalo studený.Vyčistil jsem karburátory.Dneska jsem se pustil do ventilových vůlí.7 z osmi ventilů nemělo vůli žádnou.Ty jsem tedy seřídil jak mají bejt,vyčistil kompletně celý karbce...a dneska chytla po takřka týdenní odstávce okamžitě,takže paráda.
Ovšem když jsem vypouštěl chladící okruh tak jsem se zhrozil-tekla z toho jen rezavá voda.Prostě jen voda.Sežraný kovový trubičky co vedou do hlavy(viz obrázek).Zmáčknu-li třeba hadici co jde od pumpy do chladiče,chřoupou v ní usazeniny.Takže se s Vámi chci opět poradit-sundat hadice,vyčistit,sundat pumpu,vyčistit atd... nebo stačí to prostě jen třeba propláchnout?Někde jsem pochytil,že pumpa bordel rozemele(nebo bordel rozemele pumpu? ) takže hlava by se ucpat neměla,když bych to vyčistil a propláchnul.Motorka se nepřehřívá,ventilátor funguje,jen mě sere jak je to všechno zasviněný.Trubky budu muset samozřejmě objednat nový...
Naposledy editováno 24.05.2015 21:21:46
..tak sem zakoupil 4litry - ocet kvasny lihovy za 8kc/litr, nalil do chladice, auto projel, zahral,,,, pak vypustil ten bordel vpredu sroubem na chladici,, nasledne sem protocil jeste jednu napln-destilku, a pak nalil nemrzku,, zatim vse ok
.topeni topi, nikde nic netece /od tej procedury mam najeto 3kkm/, sem vpohode--- oficialne bych asi nedoporucil, ale? kdyz mne zaroste "rychlovarka" tak tam dam ocet nebo kyselinu citronovou a zavarim...