globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: spatny pristup k vypoustecimu sroubu
16.5.2015 v 16:27
Zdarek, jsem tu novej a uz resim problem . Mam benzin v oleji,ale to uz jsem se tu docetl, co a jak, ale chci vymenit olej a nejakej chytrak primo vypousteci sroub dal svod k vyfuku. Je na to nejaka finta, nebo musim nejak ten svod oddelat? Jsem v opravach samodomo znaprosty zacatecnik, proto uvitam kazdou dobrou radu. Prosim neradte mi servis,jsem v Anglii a mam tu omezeny moznosti to odvezt atd.




Diky moc za radu

spatny pristup k vypoustecimu sroubu

16.5.2015 v 17:02 | Nahoru | #1
Chápu to správně, že ten svod je přímo pod výpušťákem a ten nejde vyšroubovat?
V tom případě ti asi opravdu nezbude nic jiného, než ty svody sundat.
Já mám svody původní a ty vedou tak, že výpušťák je mezi něma, takže s ráčnou delším nástavcem se k němu dostanu pohodlně.
Možná by šlo olej odsát přes nalívací víčko, ale nevím jestli se ti tudy podaří prostrčit hadičku až na dno vany..

spatny pristup k vypoustecimu sroubu

16.5.2015 v 17:21 | Nahoru | #2
ty svody jsou origo?
jestli jo,tak tohle může vymyslet fakt jen debil

spatny pristup k vypoustecimu sroubu

16.5.2015 v 17:25 | Nahoru | #3
Těžko říct, ale podle té fotky nevypadají origo. A jak jsem psal, origo svody jsou vedené tak, že výpušťák je mezi něma.

spatny pristup k vypoustecimu sroubu

16.5.2015 v 17:40 | Nahoru | #4
Asi nejsou origo. No musel jsem to povolit ty svody a uz to slo. Sice spatne, ale slo. Navazuji otazkou, jaka je sance, ze jsou v pohode ventily v karbecu, kdyz mi moji blbosti a tim, ze jsem to mel na polohu PRI pres noc, natekl olej do benzinu. Nadrz sundana, airbox vyndanej, filtr vypadal v pohode, olej vypustenej, jen nevim, jestli to dat dokupy, nalejt tam olej a v pripade, ze jsou spatny ventily to budu absolvovat znovu? Mam se poustet sam do karbecu? Jsem uplnej laik v opravach. Je nejaka sance, ze by ventily mohly byt ok? Diky moc.

spatny pristup k vypoustecimu sroubu

16.5.2015 v 17:47 | Nahoru | #5
Jinak dekuju za pomoc. Nikdy jsem se v motorech nevrtal, ale rad bych se to naucil. Proto jsem to rozebral sam, kdovi, jestli to dam vubec dokupy Jen bych to nerad delal znovu. Zjistim nejak, jestli ty ventily jsou v pohode?

spatny pristup k vypoustecimu sroubu

16.5.2015 v 18:11 | Nahoru | #6
Úplně v "pohodě" asi nejsou, když protekly. Ale na PRI se to nemá nechávat déle, než na naplnění karburátorů. Takže ty ventilky v karburátorech nejsou stoprocentní a můžou asi protéct i když jsou relativně ok.
Pokud to už nebudeš nechávat na PRI, tak už by se to stát nemělo. Za předpokladu, že je v pořádku ten podtlakový palivový kohout. To si můžeš jednoduše ověřit, v poloze ON a RES a při vypnutém motoru by neměl propouštět benzín..

e: ventilky v karburátorech můžeš ověřit taky. Na spodku každého karburátoru je takový pičinec na vypouštění. Na něj si nasaď vhodnou hadičku, a otevírá se šroubkem z boku z pravé strany. Když plovákovky vypustíš, a palivový kohout dáš na PRI, tak by nemělo nic téct. Ale ono to může třeba držet chvilku a povolit až po pár hodinách..

Naposledy editováno 16.05.2015 18:28:28

spatny pristup k vypoustecimu sroubu

16.5.2015 v 18:38 | Nahoru | #7
Jj, ten palivovej kohout jsem zkousel, ten byl v pohode. No ja se shodnul jeste s jednim kamosem motorkarem, ze PRI je vlastne off, tak jsem to na noc poctive zaviral Doufam, ze jsem s tim nic neudelal, jelo to v pohode, jen jednou rano jsem nenastartoval uz. Jinak oleje s benzinem jsem vypustil tak 8 litru

spatny pristup k vypoustecimu sroubu

16.5.2015 v 19:35 | Nahoru | #8
benzín v motoru ničemu nevadí.
samozřejmě pokud není plný válec a ty se to nesnažíš nastartovat a taky to nesmí jet s olejem naředěným benzínem.jinak žádný problém.
vypustit,vyměnit filtr a nalít nový olej.

spatny pristup k vypoustecimu sroubu

16.5.2015 v 19:41 | Nahoru | #9
Jj, pro dnesek toho mam dost. Rozebral jsem to, nakonec si zazapasil s olejovym filtrem Jinak zitra tam dam teda nadrz, zkontroluju ty karburatory jak radil _unq_ a pokud nepustej nic, tak to zkusim dat dokupy. To bude asi prdel, moje prozatimni nejvetsi oprava byla vymena zarovky na aute No a pokud pustej, tak budu asi muset objednat ty ventily teda, no. V tom pripade se ozvu, jak se rozdelavaj karbece Jinak diky moc chlapi.

spatny pristup k vypoustecimu sroubu

16.5.2015 v 19:58 | Nahoru | #10
Teď si uvědomuju, že jsem napsal pěknou kravinu. Pokud to uděláš tak jak jsem napsal, tak to téct bude a musí.
Ventilky v karburátorech zavírá plovák po napuštění plovákové komory.
Ale můžeš si na ty vypouštěcí kohoutky nasadit průhlednou hadičku a ohnout ji směrem nahoru. Pak v ní uvidíš hladinu benzínu v plovákovce. Ta by se měla po napuštění karburátorů zastavit. Podobně jako třeba tady na posledním obrázku http://suzuki-dr-big-750.wz.cz/mikuniBST33.php

spatny pristup k vypoustecimu sroubu

17.5.2015 v 00:00 | Nahoru | #11
To je perfektni, diky! Nevim, jestli tu sezenu pruhlednou trubicku, ale zkusim to. Lepsi nez riskovat opetovne zaplaveni oleje benzinem.

spatny pristup k vypoustecimu sroubu

17.5.2015 v 16:25 | Nahoru | #12
Tak chlapi uz jsem to nastartoval, olej vymenenej, palivovej ventil vypadal v pohode, ty ventilky v karbecu taky celkem, tak jsem je otestoval dle toho testu, co posilal _unq_ a drzely, tak snad uz to bude v pohode. Prinejhorsim uz vim, co s tim delat Diky moc.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist