globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Palivová nádrž V-strom 650
11.5.2015 v 15:12
Zdravím.
Vyjel jsem nádrž do prázdna, prostě do sucha. Dotankoval plnou (ve stoje a ještě jsem přizvedl pistol) - pouze 16l benzínu! Moc nechápu, když všude uvádějí, že nádrž má obsah 22l. Napřed jsem si myslel, že mi blbě ukazuje palivoměr. Ale ten maká dobře. Vesměs ostatní v-stromáci najedou na nádrž cca 400km. Já jsem se dostal na 330km.

Dotaz:
Jak je řešená nádrž na stromkovi? Je možné, že je půlená a druhá půlka třeba zacpaná? Prostě tam víc než 16l nedostanu. Měl někdo podobný problém třeba na jiném stroji? Ať se někam pohnu......

http://partsdepot.cz...rom+2004-2006/14904/
tady jsem se díval, ale jak je to řešený....to fakt nevím.

Děkuji za případnou pomoc

(reakce na) Palivová nádrž V-strom 650

12.5.2015 v 23:43 | Nahoru | #31
zabar> na 4000 nejezdim, bezne spis 5-6tis...ale se do jezdem pres 400km na nadrz nemam problem. Klidne muzem dat nekdy scuka a vyrazit nekam na porovnani ;)

Palivová nádrž V-strom 650

13.5.2015 v 04:36 | Nahoru | #32
Mám K5. Teď jsem se podíval do hypersuper androidí aplikace, kam si znamenám každé tankování. Jezdím běžně do 5-6 000 ot., rychlost mimo dálnící (tam moc nejezdím) kolem 100km/h. Jsou tam i nějaký výlety s manželkou a bagáží. Jinak 90% jedu sám, vážím 100kg.
Za posledních 7310km, co si toto eviduju, mám průměrnou spotřebu 4,44l, maximální objem tankování 20,56l, max.. vzdál. mezi tank. 468km.

2 reakcí na tento příspěvek Palivová nádrž V-strom 650

13.5.2015 v 07:42 | Nahoru | #33
Filboy - pšššt

Tak teď už jsem z toho opravdu blázen. Co smrk to originál? Chápu kdyby se to lišilo pár km, ale ten rozdíl je i 100 km. Včera jsem zkoušel jezdit pod 4000 Rpm. No a žádná sláva, žádný požitek. Uvidím kolik nejedu tímto stylem. Jestli tak vydržím jezdit .

Kdyby byl někdo z okolí na porovnání, tak bych se vůbec nezlobil

(reakce na) Palivová nádrž V-strom 650

13.5.2015 v 08:20 | Nahoru | #34
Heny22> podle me zbytecne trapeni motoru pod 4000, kdyz uz tak 4000 a vys ;) Jinak si jeste pamatuju ze vychazi co stupinek na palivomeru to zhruba 100-110 km ujetych

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Palivová nádrž V-strom 650

13.5.2015 v 08:24 | Nahoru | #35
Heny22> Jezdit do 4000 Rpm je zbytečnost a trápení. Správné otáčky pro stromka jsou rozhodně výš, 4000 je spíš minimum.

1 reakcí na tento příspěvek Palivová nádrž V-strom 650

13.5.2015 v 08:41 | Nahoru | #36
Taky si pánové myslím. Jinak na palivomer se nespoleham. Včera jsem narval nádrž až po hrdlo. Nastartuju a ukazuje mi to o čárku méně . Pak na chvíli naskocila a zase zmizela. Jindy mi třeba čárka zmizne až kolem 100 km. Palivomer je mi fuk. Prostě jak se mu chce. Jak jsem včera tankoval tak blikala jen pumpička, poslední dílek ne. A zdálo se mi že tamjještě dost šplouchá. Dotankoval jsem těch 17l. Takže jen dle odhadu se mi tam včera vešlo cca 18,5-19l. Zároveň jsem Dotankoval 1,5l do petky kterou vozím s sebou. Teď to vyjedu zase do sucha a uvidí se

Naposledy editováno 13.05.2015 09:59:20

(reakce na) Palivová nádrž V-strom 650

13.5.2015 v 09:21 | Nahoru | #37

rancher píše: zabar> Tak s těma benzínkama mám opačnou zkušenost, běžně do 5 l kanystru natankuji i 8 l benzínu..


tak to už je solidní extrém, jinak mohu potvrdit (tankuju auto každý týden, hlídám tankování a spotřebu ), že jsou u pump v počítadlech rozdíly,+ i -, jednou se tam nevejde co by mělo, jindy koukám, že stále není plná, ale největší rozdíl jsem měl na 50l jen 3l

(reakce na) Palivová nádrž V-strom 650

13.5.2015 v 10:37 | Nahoru | #38
Heny22> Mě palivoměr funguje spolehlivě. Neukazuje sice lineárně, ale stále stejně. První čárka mi většinou mizí až tak kolem 150km. Když mi spolu s pumpičkou začne blikat poslední dílek tak vím, že mám ještě bezpečně aspoň 50km rezervu, k tomu dojde většinou mezi 330-380km, podle stylu jízdy.

(reakce na) Palivová nádrž V-strom 650

13.5.2015 v 12:03 | Nahoru | #39

Rumy píše: Heny22> Jezdit do 4000 Rpm je zbytečnost a trápení. Správné otáčky pro stromka jsou rozhodně výš, 4000 je spíš minimum.

Přesně tak, uplnej souhlas .

Mám K5 a spotřebu kolem komína moc nesleduju, protože vždycky když se jdu projet, tak na přehledném úseku to vytáčím skoro do červeného snad vždycky .
Při cestování na delší vzdálenosti je spotřeba mezi 5-6 litry na 100km při normální jízdě, žádnej úspornej režim .

(reakce na) Palivová nádrž V-strom 650

13.5.2015 v 12:10 | Nahoru | #40

V-tree píše: Spotřebu teď taky trochu řeším. S K7 se nemůžu ani při ekojízdě dostat pod 5L/100. Běžně při normální jízdě (žádná velká střelba - 130/60) jsem někde kolem 5,6 - 5,8.
Teď jsem měl přímé srovnání s kámošem při 450km vyjížďce (on K8 - takže prakticky stejný model) . On to dal celé na nádrž a ještě mu tak na 20 km zbylo, já byl po 340 km na dně při stejné rychlosti ,trase a přibližně stejném jízdním stylu. Vyměnil jsem vzduchový filtr za nový - žádná změna. Teď mám podezření na lambda sondu. Někde sem četl že ke konci životnosti se projevuje právě zvýšenou spotřebou.



Rozdíl ti tam můžou udělat i pneu, stav řetězu, dobré vracení pístků na brzdách, atd...

1 reakcí na tento příspěvek Palivová nádrž V-strom 650

13.5.2015 v 12:14 | Nahoru | #41
mimochodem nejaka dobra odzkousena free app na ios na sledovani spotreby? diky

1 reakcí na tento příspěvek Palivová nádrž V-strom 650

13.5.2015 v 12:22 | Nahoru | #42
No mě to ježdění pod 4000 Rpm taky nějak nešlo do hlavy . Obec max. 60, mimo 110-120. To je můj režim. Občas vylitnu třeba ke 150, ale jen výjimečně . Je pravda že jezdím permanentně s hliníkovými kufry. To taky něco udělá. A minimálně polovina najetých km na nádrž je i s manželkou. Budu sledovat co se bude dít dál. Všem moc díky a klidně pište postřehy .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Palivová nádrž V-strom 650

13.5.2015 v 12:24 | Nahoru | #43

zabar píše: mimochodem nejaka dobra odzkousena free app na ios na sledovani spotreby? diky



Nebo android ?. Taky by se hodila.

Palivová nádrž V-strom 650

13.5.2015 v 15:53 | Nahoru | #44
spritmonitor.de je klasika. Maju aj mobilnu verziu, ale ta je fakt len na nudzove pouzitie.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Palivová nádrž V-strom 650

13.5.2015 v 17:42 | Nahoru | #45

Heny22 píše: ... Je pravda že jezdím permanentně s hliníkovými kufry. To taky něco udělá. A minimálně polovina najetých km na nádrž je i s manželkou. Budu sledovat co se bude dít dál. Všem moc díky a klidně pište postřehy .


Já mám tedy vyzkoušeno, že s kuframa (boční hliníkové) spotřeba vzroste hodně, ale jen při rychlé jízde na dálnici. Na okreskách a jízde do 100km/h vlastně vůbec.
Nejnižší spotřebu (4,3l/100km) jsem měl právě s hlinikovými bočními kufry a manželkou. Důvod je jednoduchý. Jel jsem v klidu, rozvážně, plynule ... né jako když jezdím sám a tlačím na pilu.

1 reakcí na tento příspěvek Palivová nádrž V-strom 650

13.5.2015 v 18:32 | Nahoru | #46
Co jsem dal Gipro s Atré, tak jízda do 4000ot se zklidnila, takže v obcích držívám 4. Při normální jízdě mimo obec se to pohybuje 4000-4500ot, když si chci užít, točím to na 7000ot. Jednou jsem to ze Sterého města k Trampovi točil 8500, ale zdálo se mě to zbytečné.

(reakce na) Palivová nádrž V-strom 650

13.5.2015 v 19:09 | Nahoru | #47

kchrz píše: Já mám tedy vyzkoušeno, že s kuframa (boční hliníkové) spotřeba vzroste hodně, ale jen při rychlé jízde na dálnici. Na okreskách a jízde do 100km/h vlastně vůbec.
Nejnižší spotřebu (4,3l/100km) jsem měl právě s hlinikovými bočními kufry a manželkou. Důvod je jednoduchý. Jel jsem v klidu, rozvážně, plynule ... né jako když jezdím sám a tlačím na pilu.



Asi na tom něco bude . Je pravda, že s ženou jezdím "normálně" . Tak nějak úplně na pohodu

Jojko - Přes obec jezdím na 4-ku (3800Rpm), na 3-ku (4500Rpm) mi přijde, že to zbytečně řve . A nějaké další poznatky s Giprem?

Palivová nádrž V-strom 650

13.5.2015 v 19:21 | Nahoru | #48
Co jsem pozoroval tak jenom to zklidnění pod 4000ot, a také mě sedí, že vím co mám zařazeno.

Palivová nádrž V-strom 650

13.5.2015 v 20:38 | Nahoru | #49
Ano, 4500Rpm je optimální. Při jízdě na dálnici, když člověk jede kapku rychleji, tak je to při 180km/h nějakých 8000Rpm.

Palivová nádrž V-strom 650

14.5.2015 v 05:25 | Nahoru | #50
kapku rychleji . Po ujetí 70 km mi naskocila čárka, tak mám plnou oficiálně .

(reakce na) Palivová nádrž V-strom 650

14.5.2015 v 07:58 | Nahoru | #51

Heny22 píše: Nebo android ?. Taky by se hodila.



Ja pouzivam - spotreba.sk podla nej aj viem ze priemernu spotrebu za 21000 km mam 4,61.
Najnizsiu pri tankovani som mal 3,84 a najvyssiu 5,37.

Inac co mam odpozorovane mne najviac dviha spotrebu dialnica - a to jazdim tak do 140 km/h skutocnych podla GPS.

Naposledy editováno 14.05.2015 08:01:14

Palivová nádrž V-strom 650

14.5.2015 v 10:26 | Nahoru | #52
Na dálnici jezdím 140 tacho. Využívám ji jen v případě časové nouze. No tak dobře...... Někdy 160 tacho . Kouknu na tu appku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Palivová nádrž V-strom 650

14.5.2015 v 10:30 | Nahoru | #53

Jojko píše: Co jsem dal Gipro s Atré, tak jízda do 4000ot se zklidnila, takže v obcích držívám 4. Při normální jízdě mimo obec se to pohybuje 4000-4500ot, když si chci užít, točím to na 7000ot.



Čau, jakou máš na Gipru nastavenou mapu ? Máš tam tu 6tou mapu pro jiné modely Suzuki nebo tu 4tou, která je pro DL 1000 ??

Palivová nádrž V-strom 650

14.5.2015 v 10:53 | Nahoru | #54
GIPRO ATRE nerobi ziadnu zmenu na DL650 - lebo ta nema obmedzenia na kvaltoch.

Tie ma na spodnych kvaltoch DL1000 - pre to ho GIPRO ATRE oklame ze ma stale zaradenu 4.

(reakce na) Palivová nádrž V-strom 650

14.5.2015 v 11:19 | Nahoru | #55

Hali píše: Čau, jakou máš na Gipru nastavenou mapu ? Máš tam tu 6tou mapu pro jiné modely Suzuki nebo tu 4tou, která je pro DL 1000 ??



Mám tu 6 mapu. Možná je to jen můj pocit, protože jsem bez toho najel jen 150km a potom již jen s tím. A nemám prostě důvod to vypínat.

2 reakcí na tento příspěvek Palivová nádrž V-strom 650

14.5.2015 v 16:55 | Nahoru | #56
Tak jsem to zkoušel, jak jsem jel teď z STK. Na 3. kvalt, při ručičce tacho přesně na 50km/h, točí 3800ot., při stejný rychlosti na 4. kvalt točí 3000ot. a to je fakt málo, pokud není ideální rovinka. Jak je i mírný kopeček, tak nějak cítím, že to není pro motor ono. I kvůli uchu, a dneska měřili policajti docela dost, jezdím povětšinou dědinu za 3.

Palivová nádrž V-strom 650

14.5.2015 v 18:09 | Nahoru | #57
Sundej nádrž a podívej se jestli není někde prohnutá, zvlášť některý z těch dvou laloků se může když motorka spadne a nemáš padáky i přes plast lehce prohnout a tím se trochu zmenší obsah nádrže. Ale jestli jak píšeš při blikající pumpě dotankuješ 16,8l, tak to je celkem normální stav. Já do nádrže dal jen jednou 21l, běžně beru 18l a na nádrž najedu něco přes 400km.

(reakce na) Palivová nádrž V-strom 650

14.5.2015 v 18:46 | Nahoru | #58

oldy píše: Tak jsem to zkoušel, jak jsem jel teď z STK. Na 3. kvalt, při ručičce tacho přesně na 50km/h, točí 3800ot., při stejný rychlosti na 4. kvalt točí 3000ot. a to je fakt málo, pokud není ideální rovinka. Jak je i mírný kopeček, tak nějak cítím, že to není pro motor ono. I kvůli uchu, a dneska měřili policajti docela dost, jezdím povětšinou dědinu za 3.


Když mám za 4, tak jedu těsně pod 60 na tachu.

(reakce na) Palivová nádrž V-strom 650

14.5.2015 v 20:01 | Nahoru | #59

oldy píše: Tak jsem to zkoušel, jak jsem jel teď z STK. Na 3. kvalt, při ručičce tacho přesně na 50km/h, točí 3800ot., při stejný rychlosti na 4. kvalt točí 3000ot. a to je fakt málo, pokud není ideální rovinka. Jak je i mírný kopeček, tak nějak cítím, že to není pro motor ono. I kvůli uchu, a dneska měřili policajti docela dost, jezdím povětšinou dědinu za 3.



Tak já to mám úplně stejně

Kedaros - Jak budu dělat air filtr tak to prohlídnu. Ale trošku jsi mě uklidnil.

1 reakcí na tento příspěvek Palivová nádrž V-strom 650

17.5.2015 v 11:59 | Nahoru | #60
Ahojte,

Mam V Stroma asi len mesiac ale uz som mal moznost vyskusat kapacitu nadrze. Pred vymenou sviecok a vzduchoveho filtra som ju vyjazdil takmer do sucha, aby sa s nou lahsie manipulovalo. Ked som ju potom nastartoval tak na bocaku mi zdochla. Presiel som este asi 5km na pumpu a potom do nej natlacil az po hrdlo 21,03l. Na nadrzi som spravil okolo 440km a bolo to 70% okresky a 30% dialnica vo dvojici. Tam som ju roztiahol na 190km/h na par km. Spotreba bola okolo 4,7 ked som to presne ratal. Pres tym som mal R1150GS a to zralo skoro stale od 5 do 5,5.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom Honzik125 9 23.5.2024 v 03:36 2stroke
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom Stromowner 23 16.2.2024 v 20:26 Edyk


TOPlist