Vyjel jsem nádrž do prázdna, prostě do sucha. Dotankoval plnou (ve stoje a ještě jsem přizvedl pistol) - pouze 16l benzínu! Moc nechápu, když všude uvádějí, že nádrž má obsah 22l. Napřed jsem si myslel, že mi blbě ukazuje palivoměr. Ale ten maká dobře. Vesměs ostatní v-stromáci najedou na nádrž cca 400km. Já jsem se dostal na 330km.
Dotaz:
Jak je řešená nádrž na stromkovi? Je možné, že je půlená a druhá půlka třeba zacpaná? Prostě tam víc než 16l nedostanu. Měl někdo podobný problém třeba na jiném stroji? Ať se někam pohnu......
http://partsdepot.cz...rom+2004-2006/14904/
tady jsem se díval, ale jak je to řešený....to fakt nevím.
Děkuji za případnou pomoc
Za posledních 7310km, co si toto eviduju, mám průměrnou spotřebu 4,44l, maximální objem tankování 20,56l, max.. vzdál. mezi tank. 468km.
2 reakcí na tento příspěvek Palivová nádrž V-strom 650
Tak teď už jsem z toho opravdu blázen. Co smrk to originál? Chápu kdyby se to lišilo pár km, ale ten rozdíl je i 100 km. Včera jsem zkoušel jezdit pod 4000 Rpm. No a žádná sláva, žádný požitek. Uvidím kolik nejedu tímto stylem. Jestli tak vydržím jezdit .
Kdyby byl někdo z okolí na porovnání, tak bych se vůbec nezlobil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Palivová nádrž V-strom 650
1 reakcí na tento příspěvek Palivová nádrž V-strom 650
Naposledy editováno 13.05.2015 09:59:20
rancher píše: zabar> Tak s těma benzínkama mám opačnou zkušenost, běžně do 5 l kanystru natankuji i 8 l benzínu..
tak to už je solidní extrém, jinak mohu potvrdit (tankuju auto každý týden, hlídám tankování a spotřebu ), že jsou u pump v počítadlech rozdíly,+ i -, jednou se tam nevejde co by mělo, jindy koukám, že stále není plná, ale největší rozdíl jsem měl na 50l jen 3l
Rumy píše: Heny22> Jezdit do 4000 Rpm je zbytečnost a trápení. Správné otáčky pro stromka jsou rozhodně výš, 4000 je spíš minimum.
Přesně tak, uplnej souhlas .Mám K5 a spotřebu kolem komína moc nesleduju, protože vždycky když se jdu projet, tak na přehledném úseku to vytáčím skoro do červeného snad vždycky .
Při cestování na delší vzdálenosti je spotřeba mezi 5-6 litry na 100km při normální jízdě, žádnej úspornej režim .
V-tree píše: Spotřebu teď taky trochu řeším. S K7 se nemůžu ani při ekojízdě dostat pod 5L/100. Běžně při normální jízdě (žádná velká střelba - 130/60) jsem někde kolem 5,6 - 5,8.
Teď jsem měl přímé srovnání s kámošem při 450km vyjížďce (on K8 - takže prakticky stejný model) . On to dal celé na nádrž a ještě mu tak na 20 km zbylo, já byl po 340 km na dně při stejné rychlosti ,trase a přibližně stejném jízdním stylu. Vyměnil jsem vzduchový filtr za nový - žádná změna. Teď mám podezření na lambda sondu. Někde sem četl že ke konci životnosti se projevuje právě zvýšenou spotřebou.
Rozdíl ti tam můžou udělat i pneu, stav řetězu, dobré vracení pístků na brzdách, atd...
1 reakcí na tento příspěvek Palivová nádrž V-strom 650
1 reakcí na tento příspěvek Palivová nádrž V-strom 650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Palivová nádrž V-strom 650
zabar píše: mimochodem nejaka dobra odzkousena free app na ios na sledovani spotreby? diky
Nebo android ?. Taky by se hodila.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Palivová nádrž V-strom 650
Heny22 píše: ... Je pravda že jezdím permanentně s hliníkovými kufry. To taky něco udělá. A minimálně polovina najetých km na nádrž je i s manželkou. Budu sledovat co se bude dít dál. Všem moc díky a klidně pište postřehy .
Já mám tedy vyzkoušeno, že s kuframa (boční hliníkové) spotřeba vzroste hodně, ale jen při rychlé jízde na dálnici. Na okreskách a jízde do 100km/h vlastně vůbec.
Nejnižší spotřebu (4,3l/100km) jsem měl právě s hlinikovými bočními kufry a manželkou. Důvod je jednoduchý. Jel jsem v klidu, rozvážně, plynule ... né jako když jezdím sám a tlačím na pilu.
1 reakcí na tento příspěvek Palivová nádrž V-strom 650
kchrz píše: Já mám tedy vyzkoušeno, že s kuframa (boční hliníkové) spotřeba vzroste hodně, ale jen při rychlé jízde na dálnici. Na okreskách a jízde do 100km/h vlastně vůbec.
Nejnižší spotřebu (4,3l/100km) jsem měl právě s hlinikovými bočními kufry a manželkou. Důvod je jednoduchý. Jel jsem v klidu, rozvážně, plynule ... né jako když jezdím sám a tlačím na pilu.
Asi na tom něco bude . Je pravda, že s ženou jezdím "normálně" . Tak nějak úplně na pohodu
Jojko - Přes obec jezdím na 4-ku (3800Rpm), na 3-ku (4500Rpm) mi přijde, že to zbytečně řve . A nějaké další poznatky s Giprem?
Heny22 píše: Nebo android ?. Taky by se hodila.
Ja pouzivam - spotreba.sk podla nej aj viem ze priemernu spotrebu za 21000 km mam 4,61.
Najnizsiu pri tankovani som mal 3,84 a najvyssiu 5,37.
Inac co mam odpozorovane mne najviac dviha spotrebu dialnica - a to jazdim tak do 140 km/h skutocnych podla GPS.
Naposledy editováno 14.05.2015 08:01:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Palivová nádrž V-strom 650
Jojko píše: Co jsem dal Gipro s Atré, tak jízda do 4000ot se zklidnila, takže v obcích držívám 4. Při normální jízdě mimo obec se to pohybuje 4000-4500ot, když si chci užít, točím to na 7000ot.
Čau, jakou máš na Gipru nastavenou mapu ? Máš tam tu 6tou mapu pro jiné modely Suzuki nebo tu 4tou, která je pro DL 1000 ??
Hali píše: Čau, jakou máš na Gipru nastavenou mapu ? Máš tam tu 6tou mapu pro jiné modely Suzuki nebo tu 4tou, která je pro DL 1000 ??
Mám tu 6 mapu. Možná je to jen můj pocit, protože jsem bez toho najel jen 150km a potom již jen s tím. A nemám prostě důvod to vypínat.
2 reakcí na tento příspěvek Palivová nádrž V-strom 650
oldy píše: Tak jsem to zkoušel, jak jsem jel teď z STK. Na 3. kvalt, při ručičce tacho přesně na 50km/h, točí 3800ot., při stejný rychlosti na 4. kvalt točí 3000ot. a to je fakt málo, pokud není ideální rovinka. Jak je i mírný kopeček, tak nějak cítím, že to není pro motor ono. I kvůli uchu, a dneska měřili policajti docela dost, jezdím povětšinou dědinu za 3.
Když mám za 4, tak jedu těsně pod 60 na tachu.
oldy píše: Tak jsem to zkoušel, jak jsem jel teď z STK. Na 3. kvalt, při ručičce tacho přesně na 50km/h, točí 3800ot., při stejný rychlosti na 4. kvalt točí 3000ot. a to je fakt málo, pokud není ideální rovinka. Jak je i mírný kopeček, tak nějak cítím, že to není pro motor ono. I kvůli uchu, a dneska měřili policajti docela dost, jezdím povětšinou dědinu za 3.
Tak já to mám úplně stejně
Kedaros - Jak budu dělat air filtr tak to prohlídnu. Ale trošku jsi mě uklidnil.
1 reakcí na tento příspěvek Palivová nádrž V-strom 650
Mam V Stroma asi len mesiac ale uz som mal moznost vyskusat kapacitu nadrze. Pred vymenou sviecok a vzduchoveho filtra som ju vyjazdil takmer do sucha, aby sa s nou lahsie manipulovalo. Ked som ju potom nastartoval tak na bocaku mi zdochla. Presiel som este asi 5km na pumpu a potom do nej natlacil az po hrdlo 21,03l. Na nadrzi som spravil okolo 440km a bolo to 70% okresky a 30% dialnica vo dvojici. Tam som ju roztiahol na 190km/h na par km. Spotreba bola okolo 4,7 ked som to presne ratal. Pres tym som mal R1150GS a to zralo skoro stale od 5 do 5,5.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | 23.5.2024 v 03:36 2stroke |
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom | BTerier | 10 | 14.3.2024 v 15:44 biosák |
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom | Stromowner | 23 | 16.2.2024 v 20:26 Edyk |