Mám pro vás tip na repas motoru Peugeot SV 125.
Mám tento typ motorky a nejednou z ničeho nic přestala chytat, ve foru jsem se dočetl že se pravděpodobně jedná o přidřený píst ,
který nedokáže nasát směs přes membránu , Po rozebrání jsem zjistil že to je skutečně tak , byl prasklý pístní kroužek v zámku a do pístu vydřel drážku,
Když jsem prošel celý internet zjistil jsem následovné: nová pístní sada u Oulehly stojí 1950kč;+ výbrus
jinde je to podobné , řeší to asi všude protože na you tube je borec co tam nacpal píst z MZety cca za 300kč
Toto řešení je cenově přijatelnější má to svoje ale , píst na MZetu je cca o 6mm vyšší takže se musí udělat podložka a navíc má čep průměr 15mm což je větší problém (SV má 14mm) Pátral jsem dál a zjistil jsem že SV je stejnej motor jako honda a ta má svoji licenční podobu TERRA. Tak jsem začal pátrat a skutečně Píst TERRA univerzál průměr 56,00mm je plně kompatibilní včetně čepu 14mm a nastavení pístních zámků!! a stojí 395kč(P.L.SZABO)+kroužky po 30kč pak necháte udělat výbrus(mě stál 500kč v Hovorčovicích)
a za cca 1000kč jezdíte jak zamlada
Mnoho zdaru s repasem
PS:odkazy na obchod se mě nepodařilo nahrát tak v případě zájmu mohu poslat na E-mail
Naposledy editováno 10.04.2016 20:15:16
Dlouho jsem tady nebyl tak odpovídám až teď.
Do hliníkovejch žeber válce je nalisovaná klasická litinová vložka tak nevidím důvod proč "nikasil",ten se dává snad jen když je válec bez vložky.To,ale zase vylučuje
důvod proč se tedy prodávají výbrusové písty(samozřejmě myslím ty originály)No je možný že to bude mít vliv na životnost-?