globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hledám dárce
7.5.2015 v 20:44
Čau lidi,

měl bych na Vás prosbu, hledám někoho kdo by mi půjčil na víkend TPsenzor na Suzuki GSX-R 1000 K3-K4, potřebuji odzkoušet zda je problém v TPS nebo někde jinde. Nechci to zadarmo, určitě se normálně a slušně domluvíme.

Vážně by mi to pomohlo.

Děkuji všem

1 reakcí na tento příspěvek Hledám dárce

7.5.2015 v 20:46 | Nahoru | #1
Co to dela? Promerit se nedari? Proc?

(reakce na) Hledám dárce

7.5.2015 v 20:50 | Nahoru | #2
assassin> No když se to změří na studenej motor, tak to nevykazuje žádná odchylky, je přesně podle manuálu. A za tepla, to nemám jak zkusit, protože neš sundám nádrž a dostanu se k tomu, tak je zase cajk. Když hned po chybě vyjedu diagnostiku, tak mi to nic neukáže. Ale myslím si že je to TPS, protože když jsem to nastavil tak jak to má být (-C) , tak se mi to po pár km zase rozhodí ( _C ), a to jsem to dotáhnul fest, aby se to nehlo. Takže jedině prubnout jinej a doufat, že je to tím, jinak bych byl zase tam kde jsem.

Hledám dárce

7.5.2015 v 20:52 | Nahoru | #3
Jinak moto jede normálně a cca. po 50km, to cukne, jako kdyby došel benzín. Pak to jede chvilku normálně a pak to chcípne. Takže zastavím, natočím a jedu zase 30km bez problému. Možná to je i čerpadlo, ale nejsem žádnej odborník aby jsem to mohl říct na 100%

Hledám dárce

7.5.2015 v 20:56 | Nahoru | #4
myslím si,že ten TPS snímač ti tu motorku nezdechne,problém bude jinde.

jinak když se zkouší něco u čeho máš podezření,že blbne za tepla,tak to nahřej horkovzduškou-ale s rozumem,ať to neroztavíš,nejlépe mít ještě infrateploměr a kontrolovat teplotu zahřívané věci...

Hledám dárce

7.5.2015 v 20:58 | Nahoru | #5
takové závady jsou nejhorší....palivo si ověříš jednoduše-rozdvojku na hadičku ,na ní manometr a jezdit s budíkem a hlídat tlak paliva.

1 reakcí na tento příspěvek Hledám dárce

7.5.2015 v 21:02 | Nahoru | #6
Tohle tpskem nebude. Ono ho jednou nastavis v otackach volnobehu podle manualu a melo by to byt ok. Ono to nastaveni je pomerne citlivy, staci hnout otackama o 100 a uz to ukazuje blbosti. Rozhodne se nenech vystrasit treba tim ze to neni veprostred kdyz to nebezi, neni to na provozni teplote atd.

To chcipani bych urcite hledal jinde.

To cerpadlo - resp palivo celkove by mohla byt dobra cesta, umi bejt i zacpany vstriky, blbnout regulator tlaku paliva atd...

1 reakcí na tento příspěvek Hledám dárce

8.5.2015 v 01:28 | Nahoru | #7
kup si hondu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám dárce

8.5.2015 v 06:17 | Nahoru | #8

Romário.CBR píše: kup si hondu

a k tomu haldu regulatoru napeti!

1 reakcí na tento příspěvek Hledám dárce

8.5.2015 v 08:53 | Nahoru | #9
Taky si myslím že to tps nedělá. Začal bych přemostěním relé paliv. čerpadla a pak měřit tlak paliva, nebo jak ti tu už psal nahřát čidlo ot. motoru horkovzduškou nebo fénem. Spínač stojánku jsi vyloučil ??

(reakce na) Hledám dárce

8.5.2015 v 09:48 | Nahoru | #10
Findy> Jo stojánek mě taky napadl, ale ten funguje dobře, takže jsem bezradnej.

(reakce na) Hledám dárce

8.5.2015 v 09:50 | Nahoru | #11
assassin> případně dá se to nějak čistit? Ale to palivo by zase blblo i na studenej motor ne? Tohle fakt dělá jen za tepla, takže problém je nejspíš v elektrice. Když to zdechá, tak to zase střílí do výfuku, takže ty vstřiky by to taky mohli být

(reakce na) Hledám dárce

8.5.2015 v 10:28 | Nahoru | #12
sered> precitaj forum par dni dozadu a uvidis kolko inych znacek ma problem s dobijanim .a zevraj len honda

1 reakcí na tento příspěvek Hledám dárce

8.5.2015 v 10:52 | Nahoru | #13
Sonicek: studenej motor jede na bohatsi mapu, jak se to ohreje prepne na chudsi a mohlo by to uz davat malo, ale to je jen spekulace. Cidla ala tps to podle me delat nebudou... To ze to strili je znamka toho ue to zapaluje, ale ze tam jde malo paliva. Dela to spis kdyz mas plnou nadrz nebo pri prazdny je to znat vic? Jede to stejne jako driv?

(reakce na) Hledám dárce

8.5.2015 v 14:02 | Nahoru | #14
assassin> Motorce je jedno jestli je tam plná nebo je tam málo, ale když tak na to myslím, tak je tam vždy víc jak půlka. Moto je suprově, motor šlape parádně. Nikde nic neklepe, nevím podle mě to mechanická závada asi nebude. Co by jsi mi doporučil udělat? Je tam někde třeba palivovej filtr nebo tak něco? Nějak jsem to nezkoumal, ale od čerpadla vede jen hadice ke vstřikům a to je všechno, nic se podle mě nedá demontovat a vyčistit. Motor mám odladěnej na brzdě, přes origo řídící jednotku, nemůže to dělat ono? Ještě tam mám atre od Tebe. To střílení začne když se to dusí, jako kdyby Ti někdo zastavil benzín a zase ho pustil, takže to začne pěkně kopat a pak motor normálně za jízdy zdechne, na display to hodí CHECK, jako když to zhebneš chcípákem. Takže všechno vypnu a zapnu a jedu dál.

Hledám dárce

8.5.2015 v 14:05 | Nahoru | #15
jeden borec mi dával ještě tip, že by to mohl být snímač polohy klikové hřídele. Že měl ten samej problém, ale že se to dá změřit pouze když to zahapruje a ještě osciloskopem. Takže jsem zase v prcně, chtělo by to někoho kdo má K4 a všechno mě půjčí a já to vylučovací metodou odhalím

1 reakcí na tento příspěvek Hledám dárce

8.5.2015 v 15:54 | Nahoru | #16
Hele jestli to zahlasi check, tak to bude v elektrice - ten obvod co zapina palivove rele, blbej dotek v nejakym konektoru, spinaci na riditkach, spinaci stojanku - jeste se kouknu co je dalsiho v tom obvodu do schematu. Taky uz mi to gsxr tusim delala s volnym kontaktem na baterce (muze to bejt i poskozena baterka uvnitr) to zkoukni taky.
Ale jestli to hodi check, je to na tuty v tom obvodu rele palivove pumpy

(reakce na) Hledám dárce

8.5.2015 v 20:13 | Nahoru | #17
assassin> zkusím to nějak projít s nějakým elektrikářem, kontakty na baterce, a stojánku jsou v pořádku. To jsem zkoušel. Zkusím a uvidíme, dnes jsem najel cca 100km a bez problému. Juknu na to relé, pokud mi pošleš schéma, aby jsem věděl kde to hledat

Hledám dárce

8.5.2015 v 20:20 | Nahoru | #18
Je v servisnim manulu, jde to tu stahnout na motorkarich, ja jsem v nemocnici a na netu z mobilu, tak to nestahnu, domu se snad dostanu v pondeli ... Tak pokud to do te doby nepoladis tak se pripomen

Hledám dárce

9.5.2015 v 10:08 | Nahoru | #19
Ten snimac klikovky me napadl taky,protoze to stejne mi dela i na aute,ale jen jednou za cas.jinak co takhle jit jednoduchou cestou a veskere konektory rozpojit prostrikat sprejem na kontakty a zase to dat zpet.mozna mas jen nekde spatny kontakt.

Hledám dárce

18.5.2015 v 21:37 | Nahoru | #20
mel jsem podobny problem,zakladal jsem tema " K4 po zahrati nejede"...stalo se to,ze po neodbornem zasahu se zacly postupne prerusovat draty od snimace otacek klikoveho hridele,pod karterem. Pri startu kdy byl motor a olej studeny,vse fungovalo,ale po zahrati,kdy olej postupem teploty ztraci vodivost,me motor zdechl uplne-mozna taky zpusobeno tim,ze naruseny kabel drzel jiz na poslednim fousu dratu a buzirce... V tu chvilku se rozsvitilo na display check a F1 ,po zdiagnistikovani mi to psalo vadu na snimaci otacek VACKY!!! ten jsem si dokonce koupil u partsdepot,ale k nicemu... s opravou mi pomahal DEWIL,ktery je zde taky registrovany a je to nesmirne sikovny a obetavy chlapek...tohle rozebrani a kontrola te vyjde max. na obetovani volneho casu a trochu motoroveho silikonu...preju hodne zdaru !!!!

Hledám dárce

19.5.2015 v 16:04 | Nahoru | #21
Juknu na to, ale vůbec netuším, kde se takovej snímač na mojí motorce nachází je tam toho tolik, že procházet všechno bych asi nedal Jinak příští týden valím za jedním borce, ten mi vyresetuje jednotku a pojedu to projet, a případně, že se tam ukáže nějakej problém, tak to snad i pořeší. Jinak jsem sehnal číslo na kluka co dělal v ignitechu a dělá elektriku klukům na závody, takže problém je v řešení, tak budu doufat, že to dobře dopadne.

Hledám dárce

4.6.2015 v 15:19 | Nahoru | #22
Lidi podařilo se mi sehnat kluka co má GSX-R 1000 K1-2, můžete mi poradit co bych všechno mohl vyzkoušet vyměnit? Podle PD.cz mi nebude sedet čerpadlo, tak jsem se chtěl zeptat jestli je nějaká možnost tam hodit celou nádrž a zapojit to?

1 reakcí na tento příspěvek Hledám dárce

4.6.2015 v 15:59 | Nahoru | #23
no podle me musis projit ten obvod - kill switch, spinacka, stojanek ... tam to bude, menenim komponent tohle nevyresis...

(reakce na) Hledám dárce

5.6.2015 v 14:20 | Nahoru | #24
assassin> No chtěl jsem právě vyloučit to čerpadlo, borec na kterého jsem se obrátil mi řekl, ať zkusím tuhle cestu. Když jsem jel posledně a zase to zhaslo, tak jsem zkoušel nastartovat a myslím, že jsem neslyšel jít čerpadlo. Ale nemůžu to potvrdit jelikož jsem stál na dost frekventované cestě a taky jsem měl helmu. Kdyby jsem si troufl jít do té elektriky, tak jsem to udělal hned, ale v tomto jsem fakt amatér a laik a taky tu neznám nikoho kdo by se mi na to koukl.

(reakce na) Hledám dárce

12.6.2015 v 18:23 | Nahoru | #25

sered píše: a k tomu haldu regulatoru napeti!

No ono stačí mít ten regulátor jeden a pak nevíš ani jak motoservis vypadá :D

Hledám dárce

13.9.2015 v 14:03 | Nahoru | #26


problém stále přetrvává!

(stojan odpojen, dráty od kill-switche vyměněny)

stále se opakuje za tepla....

děkuji za rady
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1177, 1178] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35323 Dnes v 09:10 Ghostik
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37
Třese se předek motorky při ostrém ... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 1000 mara-fous-k3 62 19.10.2023 v 22:13 assassin


TOPlist