paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nový zákon o zakázání laďáků
 
30.4.2015 v 18:48
Ahoj, chtěl bych se zeptat jestli někdo nevíte něco bližšího o novém zákonu co má PREJ vyjít v česku o zakázání laděných výfuků. Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový zákon o zakázání laďáků

9.5.2015 v 17:34 | Nahoru | #1

Veverčák píše: zrovna u tebe bych ocekaval, ze si uvedomis i jiny prinos ladaku na silnicni motorce .... ale tak aspon ted vim, ze si pripadam jako husty zavodnik ..



Nechces zkouset to o bezpecnosti, ze ne? :) ale jo chapu ze se lidem libi zvuk a mit nakou "individualizujici" cetku.... Ale me treba prijdou stroje ala fazer, bandit atd s ladakama smesny, motorka na normalni jezdeni ... Zvuk jak kdyz se blizi masina z motogp a pak se vyloupne stroj takovou rychosti ze bych ho v tu chvili predjizdel osobakem... Coz teda u tve moto je to neco podobnyho, ale ty mas aspon "tichej" ladak, tak to tak nebije do oci...

Jinak ja mam ladaky taky, zaprve jsem to tak koupil, zadruhe je motor tak mechanicky hlucnej ze kdyby to neprekrejval zvuk vejfuku tak si to jdu hodit a za treti taky kvuli hmotnosti - na koncovkach to dela asi 7kg - coz samo o sobe neni tak zasadni, proto mi to moc nejde narozum kdyz lidi vymeni jen koncovky - ja toho "odlehcil" o dost vic :)

(reakce na) Nový zákon o zakázání laďáků

9.5.2015 v 22:12 | Nahoru | #2
assassin> Ale hovno "individualizujici" cetku.Dal jsem "laďák"(ruzuměj průchodný výfuk) jak na všechny KLR,tak na Elefanta.Originály váží snad metrák a citelně dusí motor v nízkých otáčkách.Ale samozřejmě nepoužívám "řvouna".U jednoválce to byl trochu problém,bylo potřeba nějaké té přepážky,ale na Slonovi je průběžná trubka s lehkým kolínkem na konci slyšet tak akorát. Ve finále mám tišší motorku než některé čtyřválcové sériovky držený pod krkem co denně lítají kolem baráku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist