Tak co jsem zjistil od mých dvou kamarádů, policajti mají nějaký interní materiály podle kterých mají kontrolovat homologace, zaměřují se ale spíš jen na osvětlení, výfuky zatím nikoho nezajímají, může se to ovšem rychle změnit nějakýma interníma pokynama, ale zatím je vše v poho. Oba se nezávisle shodli na tom že neví že by za "laďáky" padla nějaká pokuta nebo byli nějaký jiný problémy, nikdo to prý neřeší. Byly prý nějaký tendence aby jezdili na zátahy s hygienou, ta může asi jako jediný státní orgán měřit hlučnost ale to se nedostalo do žádné reálné roviny. Problém by mohl vzniknout že by se potkali dva blbci, případně že by policajt byl ehm nějakej mahr, to má policajt možnost poslat moto na STK (do 4km vzdálenosti), případně odebrat OTP, v krajním případě i zakázat další jízdu a výfuk bez E může být braný jako zásah do konstrukce/ montáž neschváleného typu příslušenství, stejně jako blinkry a světla bez E. Tak je spíš jen otázka jak velcí trotli na sebe kápnou a kam to až vygraduje, možnosti mají. Zjistí mi to prý úplně přesně, jedna věc je ta že může říct tytyty a druhá věc je ta kam až může legálně zajít, takže je důležité vědět co můžu já odmítnout a na co má policajt právo. Jinak policie může podle interních pokynů k vyhledávání závad na vozidlech při podezření na těžkou závadu vozidlo odstavit.
Naposledy editováno 04.05.2015 22:51:54